Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 25392 25393 25394 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Fiskboll
Elev

Avatar


Skrivet av Croyez:
Skrivet av Fiskboll:
Skrivet av Croyez:
Skrivet av Fiskboll:
5 amazhang sätt jag skulle göra slut med folk på (vissa är pjo/hoo-relaterade) :

1. Snälla, jag orkar inga fler myggor i mitt liv.
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpics.me.me%2Fkylie-withers-guys-are-like-mosquitos-they-go-around-to-30335347.png
Goodbye.

2. Vi funkar ungefär lika bra tillsammans som Percy och Octavianus. Inte alls.

3. You're not my type

4. Jag: Vi är som Cho och Harry
Person: Gjorde inte de slut?
Jag: Exakt

5. Roses are red, violets are blue. I'm breaking up with you.


You're not my type... heheheheh... *host* Nico och Percy *host*


Exakt
*går iväg till blondin*


Jag ska gå till de som inte är min typ också!
*Går in i en stor mässa med folk över hela världen*


Jag var nära på att skriva min crush's namn lol jag är så dum

Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice

30 apr, 2018 20:09

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Jessica Lawiise:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jessica Lawiise:
Skrivet av Borttagen:
MITT LIV ÄR ÖVER!!!!!!!!!!!

Varför???
JAG GÅR I SAMMA KLASS SOM MIN SYSSLING!

OKEJ? Kan du förklara lite?
HON ÄR EN IDIOT! BEHÖVER JAG FÖRKLARA MER

30 apr, 2018 20:17

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jessica Lawiise:
Skrivet av Borttagen:
MITT LIV ÄR ÖVER!!!!!!!!!!!

Varför???
JAG GÅR I SAMMA KLASS SOM MIN SYSSLING!

Jag går i samma klass som min brylling!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

30 apr, 2018 21:10

Fiskboll
Elev

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jessica Lawiise:
Skrivet av Borttagen:
MITT LIV ÄR ÖVER!!!!!!!!!!!

Varför???
JAG GÅR I SAMMA KLASS SOM MIN SYSSLING!

Jag går i samma klass som min brylling!


Vad tusan är en brylling? Det låter som bryllepudding

Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice

30 apr, 2018 21:12

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Fiskboll:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jessica Lawiise:
Skrivet av Borttagen:
MITT LIV ÄR ÖVER!!!!!!!!!!!

Varför???
JAG GÅR I SAMMA KLASS SOM MIN SYSSLING!

Jag går i samma klass som min brylling!


Vad tusan är en brylling? Det låter som bryllepudding

Tror det är brylling iaf. Men typ... syssling är förälders kusins barn, brylling är mor/farförälders kusins barnbarn!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

30 apr, 2018 21:15

Fiskboll
Elev

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Fiskboll:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jessica Lawiise:
Skrivet av Borttagen:
MITT LIV ÄR ÖVER!!!!!!!!!!!

Varför???
JAG GÅR I SAMMA KLASS SOM MIN SYSSLING!

Jag går i samma klass som min brylling!


Vad tusan är en brylling? Det låter som bryllepudding

Tror det är brylling iaf. Men typ... syssling är förälders kusins barn, brylling är mor/farförälders kusins barnbarn!


rörigt xD

Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice

30 apr, 2018 21:17

Solkatten
Elev

Avatar


Maj är en sådan bra månad! Först Eurovision och sedan Billboard!! Där BTS dessutom ska uppträda OMFG.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 apr, 2018 21:18

Detta inlägg ändrades senast 2018-04-30 kl. 21:20
Antal ändringar: 2

Fiskboll
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Maj är en sådan bra månad! Först Eurovision och sedan Billboard!! Där BTS dessutom ska uppträda OMFG.


Yaaayyy
BTS är bra

Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice

30 apr, 2018 21:19

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Fiskboll:
Skrivet av Solkatten:
Maj är en sådan bra månad! Först Eurovision och sedan Billboard!! Där BTS dessutom ska uppträda OMFG.


Yaaayyy
BTS är bra

BRA? BTS är mer än bara bra!

Alltså när de släpper fler datum på deras world tour MÅSTE de ha med Sverige eller iaf något land i Skandinavien med!! De har ju varit i Sverige en gång förut så de måste ju komma tillbaka liksom!!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 apr, 2018 21:22

Scorperion
Elev

Avatar

+1


Drömde inatt om att jag gick till en tatueringsstudio och tatuerade hela benet. Det blev ett jättefint resultat och jag var jättenöjd. Tills jag kom på att jag inte hade råd att betala

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

30 apr, 2018 21:25

1 2 3 ... 25392 25393 25394 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.