@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fiskboll
Elev |
Skrivet av Croyez: Skrivet av Fiskboll: Skrivet av Croyez: Skrivet av Fiskboll: 5 amazhang sätt jag skulle göra slut med folk på (vissa är pjo/hoo-relaterade) : 1. Snälla, jag orkar inga fler myggor i mitt liv. Goodbye. 2. Vi funkar ungefär lika bra tillsammans som Percy och Octavianus. Inte alls. 3. You're not my type 4. Jag: Vi är som Cho och Harry Person: Gjorde inte de slut? Jag: Exakt 5. Roses are red, violets are blue. I'm breaking up with you. You're not my type... heheheheh... *host* Nico och Percy *host* Exakt *går iväg till blondin* Jag ska gå till de som inte är min typ också! *Går in i en stor mässa med folk över hela världen* Jag var nära på att skriva min crush's namn lol jag är så dum Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 30 apr, 2018 20:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jessica Lawiise: HON ÄR EN IDIOT! BEHÖVER JAG FÖRKLARA MERSkrivet av Borttagen: JAG GÅR I SAMMA KLASS SOM MIN SYSSLING! OKEJ? Kan du förklara lite? 30 apr, 2018 20:17 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG GÅR I SAMMA KLASS SOM MIN SYSSLING! Jag går i samma klass som min brylling! Varför stava rätt när man kan stava fel? 30 apr, 2018 21:10 |
|
Fiskboll
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: JAG GÅR I SAMMA KLASS SOM MIN SYSSLING! Jag går i samma klass som min brylling! Vad tusan är en brylling? Det låter som bryllepudding Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 30 apr, 2018 21:12 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Fiskboll: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: JAG GÅR I SAMMA KLASS SOM MIN SYSSLING! Jag går i samma klass som min brylling! Vad tusan är en brylling? Det låter som bryllepudding Tror det är brylling iaf. Men typ... syssling är förälders kusins barn, brylling är mor/farförälders kusins barnbarn! Varför stava rätt när man kan stava fel? 30 apr, 2018 21:15 |
|
Fiskboll
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Fiskboll: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: JAG GÅR I SAMMA KLASS SOM MIN SYSSLING! Jag går i samma klass som min brylling! Vad tusan är en brylling? Det låter som bryllepudding Tror det är brylling iaf. Men typ... syssling är förälders kusins barn, brylling är mor/farförälders kusins barnbarn! rörigt xD Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 30 apr, 2018 21:17 |
|
Solkatten
Elev |
Maj är en sådan bra månad! Först Eurovision och sedan Billboard!! Där BTS dessutom ska uppträda OMFG.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 apr, 2018 21:18
Detta inlägg ändrades senast 2018-04-30 kl. 21:20
|
|
Fiskboll
Elev |
Skrivet av Solkatten: Maj är en sådan bra månad! Först Eurovision och sedan Billboard!! Där BTS dessutom ska uppträda OMFG. Yaaayyy BTS är bra Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 30 apr, 2018 21:19 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Fiskboll: Skrivet av Solkatten: Maj är en sådan bra månad! Först Eurovision och sedan Billboard!! Där BTS dessutom ska uppträda OMFG. Yaaayyy BTS är bra BRA? BTS är mer än bara bra! Alltså när de släpper fler datum på deras world tour MÅSTE de ha med Sverige eller iaf något land i Skandinavien med!! De har ju varit i Sverige en gång förut så de måste ju komma tillbaka liksom!! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 apr, 2018 21:22 |
|
Scorperion
Elev |
Drömde inatt om att jag gick till en tatueringsstudio och tatuerade hela benet. Det blev ett jättefint resultat och jag var jättenöjd. Tills jag kom på att jag inte hade råd att betala
30 apr, 2018 21:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen