@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Seamuss
Elev |
Skrivet av Lazarus: Har några tatueringsidéer och vill bara tatuera mig nu... Förhoppningsvis kan jag boka tid snart för i alla fall en! Ska se om jag och L kan fixa vår syskontatuering någon gång snart också. Det ligger verkligen nåt i att när man väl skaffar en så känner man någon sorts behov att skaffa fler x) Vad har du för idéer? Kan man kanske få se en bild eller kan du förklara vad det är för något? En text du nyss läst 29 apr, 2018 22:27 |
|
Emmi
Prefekt |
Wath. Från och med imorgon har jag 5 veckor klass med klassen. Det är 25 dagar (med kristihimmelfärd borträknat) 25. Och vi har umgåtts i 550 dagar (ish) och sedan ska vi bara säga tack och hej?
Spoiler: Vi är 550 men ändå så är vi lite som en enda stor familj som varje höst saknar en stor del innan den nya årskursen kommit in riktigt. Och nästa år är jag en av dem som saknas. Fan vad sjukt. Tryck här för att visa!
29 apr, 2018 22:36 |
|
Alva Weasley
Elev |
29 apr, 2018 23:01 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Seamuss: Skrivet av Lazarus: Har några tatueringsidéer och vill bara tatuera mig nu... Förhoppningsvis kan jag boka tid snart för i alla fall en! Ska se om jag och L kan fixa vår syskontatuering någon gång snart också. Det ligger verkligen nåt i att när man väl skaffar en så känner man någon sorts behov att skaffa fler x) Vad har du för idéer? Kan man kanske få se en bild eller kan du förklara vad det är för något? Det är faktiskt för det mesta text/lyrics x) Och så funderar jag på Evolve-loggan från nya Imagine Dragons-albumet, som jag och min bror tänkte tatuera då.
30 apr, 2018 10:49 |
|
Seamuss
Elev |
Skrivet av Lazarus: Skrivet av Seamuss: Skrivet av Lazarus: Har några tatueringsidéer och vill bara tatuera mig nu... Förhoppningsvis kan jag boka tid snart för i alla fall en! Ska se om jag och L kan fixa vår syskontatuering någon gång snart också. Det ligger verkligen nåt i att när man väl skaffar en så känner man någon sorts behov att skaffa fler x) Vad har du för idéer? Kan man kanske få se en bild eller kan du förklara vad det är för något? Det är faktiskt för det mesta text/lyrics x) Och så funderar jag på Evolve-loggan från nya Imagine Dragons-albumet, som jag och min bror tänkte tatuera då. Okej, coolt! En text du nyss läst 30 apr, 2018 12:08 |
|
S.S.
Elev |
Att man snart ska ta studenten är underbart, är så trött på skolan nu!
Remember, whoever is reading this, you're amazing! 30 apr, 2018 12:25 |
|
Ailes
Elev |
30 apr, 2018 12:35 |
|
Solkatten
Elev |
Om jag har en film på datorn kan jag på något sätt minska filen så att jag kan föra över den till mobilen för att sedan kolla på den där?? Jag ska sitta i bil 2h 25 min eller var det nu var både förmiddag och kväll på onsdag så det lär bli så tråkigt! Jag kan ju läsa men vill inte läsa så länge liksom. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 apr, 2018 13:33 |
|
Emmi
Prefekt |
Jag fick min livs första fullpott i ett prov idag. Som jag strävat i nästan 10 år efter vitsordet 10 på ett prov.
30 apr, 2018 14:38 |
|
Solkatten
Elev |
Wow det oskar ganska mycket. Det var längesedan det gjorde det. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 apr, 2018 15:09 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen