The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Tonks/Luna: I have adopted Gaia as my camp-sister! Hon verkar bedårande Typ... Pratar bra franska! Varför stava rätt när man kan stava fel? 5 aug, 2017 23:47 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Tonks/Luna: I have adopted Gaia as my camp-sister! Hon verkar bedårande Typ... Pratar bra franska! Franska är bra 5 aug, 2017 23:48 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Tonks/Luna: I have adopted Gaia as my camp-sister! Hon verkar bedårande Typ... Pratar bra franska! Franska är bra Förutom att man fattar nada! ![]() Varför stava rätt när man kan stava fel? 5 aug, 2017 23:54 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Tonks/Luna: I have adopted Gaia as my camp-sister! Hon verkar bedårande Typ... Pratar bra franska! Franska är bra Förutom att man fattar nada! Känner så väl igen mig 5 aug, 2017 23:55 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Min kompis säger att Gaia är hennes gudomliga förälder I have adopted Gaia as my camp-sister! 5 aug, 2017 23:57 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Tonks/Luna: I have adopted Gaia as my camp-sister! Hon verkar bedårande Typ... Pratar bra franska! Franska är bra Förutom att man fattar nada! Känner så väl igen mig Borde funnits en: "Ship me whit all the gay people/couples that exist, especially gay men, because they will never fall in love with me!" Varför stava rätt när man kan stava fel? 5 aug, 2017 23:58 |
|
Borttagen
|
Kan jag gå med? (Athenas dotter)
6 aug, 2017 00:43 |
|
Borttagen
|
Och här kommer en till Andy...
6 aug, 2017 01:51 |
|
LunaLovegood:)
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: HÄLSA DIN LILLEBROSHA ATT MIN BROSHA INTE ÄR SÄMST!Min mamma och min bror ska börja läsa Percy Jackson snart! Idag frågade jag dem om hur mycket de visste om böckerna! Mamma svarade: "Jag vet att solen är en röd Maserati och att det är bra att äta blå mat! Och så handlar det om grekiska gudar!" Min bror svarade: "Det finns en som hter Leo Valdez som är sämst och en som heter Octavianus som är bäst!" Mamma hade iallafall ett litet klokt svar MIN BERÄTTELSE (PÅ WATTPAD) ÄR NUMMER 1 I SKÖNLITTERATURRR!!
6 aug, 2017 08:10 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av LunaLovegood:): JA DET SKA JAG!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: HÄLSA DIN LILLEBROSHA ATT MIN BROSHA INTE ÄR SÄMST!Min mamma och min bror ska börja läsa Percy Jackson snart! Idag frågade jag dem om hur mycket de visste om böckerna! Mamma svarade: "Jag vet att solen är en röd Maserati och att det är bra att äta blå mat! Och så handlar det om grekiska gudar!" Min bror svarade: "Det finns en som hter Leo Valdez som är sämst och en som heter Octavianus som är bäst!" Mamma hade iallafall ett litet klokt svar MIN BERÄTTELSE (PÅ WATTPAD) ÄR NUMMER 1 I SKÖNLITTERATURRR!! GRATTIS!!!❤️ Skrivet av Borttagen: Välkommen!Kan jag gå med? (Athenas dotter) Jag är Millie. Dotter till Apollon och ledare för stuga 7! Jag har Sångmagi och jag kan hela! Hoppas du kommer trivas här! Skrivet av Borttagen: VEM???Och här kommer en till Andy... 6 aug, 2017 09:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen