Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 25388 25389 25390 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Salem
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Salem:
Tänk om jag bytt namn på denna tråden.. folk hade ju blivit mer än förvirrade
Gör det! Eller lägg intresseklubben i Quidditchforumet!


Hahah usch nej hade haft typ 3 inlägg då

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

29 apr, 2018 19:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Salem:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Salem:
Tänk om jag bytt namn på denna tråden.. folk hade ju blivit mer än förvirrade
Gör det! Eller lägg intresseklubben i Quidditchforumet!


Hahah usch nej hade haft typ 3 inlägg då
Ja, men bara för stunden Inläggen kommer tillbaka

29 apr, 2018 19:48

Fiskboll
Elev

Avatar


Skrivet av Vapor:
Min crush bjöd med mig att grilla med han och hans kompisar på Valborg what jfhdjfhru


Yaaayyyy ha så kul! ♥

Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice

29 apr, 2018 19:48

Seamuss
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Seamuss:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Seamuss:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Seamuss:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Seamuss:
kan nån komma förbi med glass? behöver verkligen det just nu


Jag har massor av glass i frysen! Kan ta kvasten o komma direkt!


Ja, gärna! Tack ska du ha! En riktig hjälte är du!


no problemas ;D


Du förtjänar all lycka och kärlek i hela världen!


haha tack ;* xD


Alltså du förstår inte hur tacksam jag skulle vara, det här har varit en sån jobbigt dag!

Har också en massa glass i frysen men isf hade du fått komma hit om du nu ville ha för jag tänker inte åka iväg någonstans haha. xD

Jag kommer med en gång!

En text du nyss läst

29 apr, 2018 19:49

Solkatten
Elev

Avatar


Det här är så bra haha! xD Förstår inte hur det kan passa in så jäkla perfekt omfg.



Det finns en med Elsa också när det är Troy som sjunger hahaha.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

29 apr, 2018 19:55

MerlinsBeard
Elev

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Alva Weasley:
Skrivet av tildurr:
nu ska vi fika med min farmor och farfar och mormor och morfar yay.

Vad kallar ni kärleksmums?


Jordlådor...

SKOJA!

Vet inte tror jag kallar de för kärleksmums också!

Kallar det kärleksmums eller Mums mums

Mockarutor kallar jag det.
Mums mums är ju såna där man köper i förpackning som är choklsd doppad o så e de typ skum i?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F09%2Fb9%2Fb6%2F09b9b604d791cd749ac1098d404167fc.gif

29 apr, 2018 20:17

Fiskboll
Elev

Avatar


Morten Späck

Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice

29 apr, 2018 20:31

Frivolt
Elev

Avatar


Det e första maj på tisdag : ))))

EN MÅNAD NÄRMARE SOMMAR WOHOOO!!

29 apr, 2018 20:49

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


JAG HÖRDE GÖKEN IDAG!!! Göken är ttt riktigt vårtexken för mig!♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

29 apr, 2018 21:03

Lazarus
Prefekt

Avatar

+1


Har några tatueringsidéer och vill bara tatuera mig nu...
Förhoppningsvis kan jag boka tid snart för i alla fall en! Ska se om jag och L kan fixa vår syskontatuering någon gång snart också. Det ligger verkligen nåt i att när man väl skaffar en så känner man någon sorts behov att skaffa fler x)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F04859ef27570d2b8e40f5eeb1343c10e%2F5ea31fd839bc49d1-b3%2Fs540x810%2Fe29420744a91fe2f22655718dcc7858b40f156ab.gif

29 apr, 2018 22:08

1 2 3 ... 25388 25389 25390 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.