Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 25387 25388 25389 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Vapor
Elev

Avatar


Skrivet av Hohanononelole:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Alva Weasley:
Skrivet av tildurr:
nu ska vi fika med min farmor och farfar och mormor och morfar yay.

Vad kallar ni kärleksmums?


Jordlådor...

SKOJA!

Vet inte tror jag kallar de för kärleksmums också!

Kallar det kärleksmums eller Mums mums


de heter ju snoddas


Finns det andra namn för det än just kärleksmums? #HejjagLeverIEnLåda

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fc.tenor.com%2Fk-7kY504hOAAAAAd%2Ftenor.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FtwTU1AWLf2wAAAAM%2Fenid-sinclair-wednesday.gif

29 apr, 2018 13:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vapor:
Skrivet av Hohanononelole:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Alva Weasley:
Skrivet av tildurr:
nu ska vi fika med min farmor och farfar och mormor och morfar yay.

Vad kallar ni kärleksmums?


Jordlådor...

SKOJA!

Vet inte tror jag kallar de för kärleksmums också!

Kallar det kärleksmums eller Mums mums


de heter ju snoddas


Finns det andra namn för det än just kärleksmums? #HejjagLeverIEnLåda
Jag kallar de mockarutor

29 apr, 2018 13:50

Fjalar
Elev

Avatar


Skrivet av Salem:
Tänk om jag bytt namn på denna tråden.. folk hade ju blivit mer än förvirrade

Det hade kunnat vara årets aprilskämt

29 apr, 2018 14:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Salem:
Tänk om jag bytt namn på denna tråden.. folk hade ju blivit mer än förvirrade
Gör det! Eller lägg intresseklubben i Quidditchforumet!

29 apr, 2018 14:28

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Fjalar:
Skrivet av Salem:
Tänk om jag bytt namn på denna tråden.. folk hade ju blivit mer än förvirrade

Det hade kunnat vara årets aprilskämt

Eller ett majskämt då man egentligen kan lura folk 1 maj också men ingen gör det. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

29 apr, 2018 14:56

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Fjalar:
Skrivet av Salem:
Tänk om jag bytt namn på denna tråden.. folk hade ju blivit mer än förvirrade

Det hade kunnat vara årets aprilskämt

Eller ett majskämt då man egentligen kan lura folk 1 maj också men ingen gör det. xD

Jaaaaa! Snälla!!! Alla kommer bli asförvirrade. Eller om det funkar att vissa profiler ”försvinner”, så några typ trevliga människor som många känner till ser ut som om de är borttagna! Eller bara vissa förlorar typ 100 tummar.

Varför stava rätt när man kan stava fel?

29 apr, 2018 15:07

Fiskboll
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fiskboll:
Blää jag vet inte vad jag ska ha för profilbild

Blir aldrig nöööjjjddd
Varför ingen Solangelo bild eller en Fierrochase bild?


Hade Solangelo förut men bytte av någon anledning. HEHEH ja kanske ska ta tillbaka den.

Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Fiskboll:
Blää jag vet inte vad jag ska ha för profilbild

Blir aldrig nöööjjjddd

Varför inte en bild på en boll av fiskar?


Utmärkt idé

Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice

29 apr, 2018 17:52

S.S.
Elev

Avatar


I'm back! ..... Again..!

Remember, whoever is reading this, you're amazing!

29 apr, 2018 18:47

Vapor
Elev

Avatar

+2


Min crush bjöd med mig att grilla med han och hans kompisar på Valborg what jfhdjfhru

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fc.tenor.com%2Fk-7kY504hOAAAAAd%2Ftenor.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FtwTU1AWLf2wAAAAM%2Fenid-sinclair-wednesday.gif

29 apr, 2018 19:11

Frivolt
Elev

Avatar




Nu vill jag köpa en balklänning, eller flera stycken.... Men jag ska inte på någon bal

29 apr, 2018 19:32

1 2 3 ... 25387 25388 25389 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.