@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vapor
Elev |
Skrivet av Hohanononelole: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Alva Weasley: Skrivet av tildurr: nu ska vi fika med min farmor och farfar och mormor och morfar yay. Vad kallar ni kärleksmums? Jordlådor... SKOJA! Vet inte tror jag kallar de för kärleksmums också! Kallar det kärleksmums eller Mums mums de heter ju snoddas Finns det andra namn för det än just kärleksmums? #HejjagLeverIEnLåda
29 apr, 2018 13:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vapor: Jag kallar de mockarutorSkrivet av Hohanononelole: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Alva Weasley: Skrivet av tildurr: nu ska vi fika med min farmor och farfar och mormor och morfar yay. Vad kallar ni kärleksmums? Jordlådor... SKOJA! Vet inte tror jag kallar de för kärleksmums också! Kallar det kärleksmums eller Mums mums de heter ju snoddas Finns det andra namn för det än just kärleksmums? #HejjagLeverIEnLåda 29 apr, 2018 13:50 |
|
Fjalar
Elev |
Det hade kunnat vara årets aprilskämt 29 apr, 2018 14:10 |
|
Borttagen
|
Gör det! Eller lägg intresseklubben i Quidditchforumet!
![]() 29 apr, 2018 14:28 |
|
Solkatten
Elev |
Eller ett majskämt då man egentligen kan lura folk 1 maj också men ingen gör det. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 apr, 2018 14:56 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Solkatten: Eller ett majskämt då man egentligen kan lura folk 1 maj också men ingen gör det. xD Jaaaaa! Snälla!!! Alla kommer bli asförvirrade. Eller om det funkar att vissa profiler ”försvinner”, så några typ trevliga människor som många känner till ser ut som om de är borttagna! Eller bara vissa förlorar typ 100 tummar. Varför stava rätt när man kan stava fel? 29 apr, 2018 15:07 |
|
Fiskboll
Elev |
Skrivet av Borttagen: Varför ingen Solangelo bild eller en Fierrochase bild? Hade Solangelo förut men bytte av någon anledning. HEHEH ja kanske ska ta tillbaka den. Utmärkt idé Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 29 apr, 2018 17:52 |
|
S.S.
Elev |
I'm back! ..... Again..!
Remember, whoever is reading this, you're amazing! 29 apr, 2018 18:47 |
|
Vapor
Elev |
29 apr, 2018 19:11 |
|
Frivolt
Elev |
Nu vill jag köpa en balklänning, eller flera stycken.... Men jag ska inte på någon bal 29 apr, 2018 19:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen