@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alva Weasley
Elev |
Skrivet av tildurr: nu ska vi fika med min farmor och farfar och mormor och morfar yay. Vad kallar ni kärleksmums? Jordlådor... SKOJA! Vet inte tror jag kallar de för kärleksmums också!
Puss <3
29 apr, 2018 11:27 |
|
tildurr
Elev |
Skrivet av Alva Weasley: Skrivet av tildurr: nu ska vi fika med min farmor och farfar och mormor och morfar yay. Vad kallar ni kärleksmums? Jordlådor... SKOJA! Vet inte tror jag kallar de för kärleksmums också! Haha, okej ................................................................................................................................................................................................ jag :)) har :)) inget :)) liv :)) 29 apr, 2018 11:59 |
|
Borttagen
|
jag vill baka något, men vad ska jag baka?
29 apr, 2018 12:34 |
|
Croyez
Elev |
29 apr, 2018 12:38 |
|
Borttagen
|
Det är ju det jag vill och det jag ska göra men jag vet inte vad jag ska baka! 29 apr, 2018 12:40 |
|
Croyez
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är ju det jag vill och det jag ska göra men jag vet inte vad jag ska baka! (jagärinteallssarkastikhahahallaskrattaråtminasakergråt) Jag vet inte, baka chocolate chip kakor? eller måste du använda ingredienser som du har hemma bara?
29 apr, 2018 12:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Croyez: Skrivet av Borttagen: Det är ju det jag vill och det jag ska göra men jag vet inte vad jag ska baka! (jagärinteallssarkastikhahahallaskrattaråtminasakergråt) Jag vet inte, baka chocolate chip kakor? eller måste du använda ingredienser som du har hemma bara? Det lät ju gott! 29 apr, 2018 12:44 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Alva Weasley: Skrivet av tildurr: nu ska vi fika med min farmor och farfar och mormor och morfar yay. Vad kallar ni kärleksmums? Jordlådor... SKOJA! Vet inte tror jag kallar de för kärleksmums också! Kallar det kärleksmums eller Mums mums 29 apr, 2018 12:51 |
|
Salem
Lärare |
29 apr, 2018 12:52 |
|
Hohanononelole
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Alva Weasley: Skrivet av tildurr: nu ska vi fika med min farmor och farfar och mormor och morfar yay. Vad kallar ni kärleksmums? Jordlådor... SKOJA! Vet inte tror jag kallar de för kärleksmums också! Kallar det kärleksmums eller Mums mums de heter ju snoddas 29 apr, 2018 13:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen