@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Scorperion: Minns inte mello 2007 när den gick på TV. Men vi hade skivan på mitt dagis några år senare. Vi mimade mycket till en låt som gick typ ”Money, money, money. I want lot’s of lovley money” och en som hette What’s your name! Skrivet av GinnyHermionePotter: Köpte Mello-skivorna från 2005 och 2006 igår på Erikshjälpen! Jag undrar om ni äldre mugglisar minns de låtarna? Jag tror inte det var förrän 2007 jag började minnas låtarna som var... Tror det beror på att det var den första skivan jag köpte. Har svaga minnen från 05 och 06 men har inte riktigt stenkoll på alla låtar. Minns bara att Carola vann år 2006 med Evighet Jag har skivor från Melodifestivalen 2007 till 2011 typ haha. 2007 tävlade ju Måns med Cara Mia och The Ark vann hahah. xD Sedan var det väl 2008 som Björn Gustafsson var med vilket var så jäkla bäst. 'Var får jag allt ifrån?' 'Glöggen' Och sedan gav han Sveriges resultat i Eurovision också. xD Alla trodde att han var full medan vi svenskar bara skrattade. xD Älskar att vi bara trollar med Europa när vi ger resultaten som tex 2012 och inte kunde uttala värdlandet. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 apr, 2018 16:48 |
|
Seamuss
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Seamuss: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Seamuss: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Seamuss: kan nån komma förbi med glass? behöver verkligen det just nu Jag har massor av glass i frysen! Kan ta kvasten o komma direkt! Ja, gärna! Tack ska du ha! En riktig hjälte är du! no problemas ;D Du förtjänar all lycka och kärlek i hela världen! haha tack ;* xD Alltså du förstår inte hur tacksam jag skulle vara, det här har varit en sån jobbigt dag! En text du nyss läst 28 apr, 2018 16:56 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Seamuss: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Seamuss: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Seamuss: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Seamuss: kan nån komma förbi med glass? behöver verkligen det just nu Jag har massor av glass i frysen! Kan ta kvasten o komma direkt! Ja, gärna! Tack ska du ha! En riktig hjälte är du! no problemas ;D Du förtjänar all lycka och kärlek i hela världen! haha tack ;* xD Alltså du förstår inte hur tacksam jag skulle vara, det här har varit en sån jobbigt dag! Har också en massa glass i frysen men isf hade du fått komma hit om du nu ville ha för jag tänker inte åka iväg någonstans haha. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 apr, 2018 17:12 |
|
Alva Weasley
Elev |
28 apr, 2018 19:16 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Alva Weasley: Wow! Nu är du känd!OMG det är en freaking omröstning om häftmassa/klet/gummigutta ahahahah xD 28 apr, 2018 19:19 |
|
Fiskboll
Elev |
Blää jag vet inte vad jag ska ha för profilbild
Blir aldrig nöööjjjddd Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 29 apr, 2018 08:32 |
|
Borttagen
|
Varför ingen Solangelo bild eller en Fierrochase bild?
29 apr, 2018 09:30 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Varför inte en bild på en boll av fiskar? Varför stava rätt när man kan stava fel? 29 apr, 2018 09:58 |
|
Alva Weasley
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Alva Weasley: Wow! Nu är du känd! OMG det är en freaking omröstning om häftmassa/klet/gummigutta ahahahah xD Hahahahaha xD Kul sätt att vara det på i så fall!
Puss <3
29 apr, 2018 11:09 |
|
tildurr
Elev |
nu ska vi fika med min farmor och farfar och mormor och morfar yay.
Vad kallar ni kärleksmums? ................................................................................................................................................................................................ jag :)) har :)) inget :)) liv :)) 29 apr, 2018 11:20 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen