@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Linos: Är det bara jag som inte kunde komma in i morse? Det var likadant för fler också. Själv kunde jag inte komma in igårkväll Det slutade fungera för mig sent igårkväll. Jag antar att det har varit nere hela natten då. Undra vad det var som gjorde att det var nedstängt. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 apr, 2018 12:28 |
|
Linos
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Linos: Är det bara jag som inte kunde komma in i morse? Det var likadant för fler också. Själv kunde jag inte komma in igårkväll Det slutade fungera för mig sent igårkväll. Jag antar att det har varit nere hela natten då. Undra vad det var som gjorde att det var nedstängt. Är bara glad att det funkar nu
28 apr, 2018 12:38 |
|
Solkatten
Elev |
Under tiden som mugglis var nere fick jag iaf reda på att ABBA tydligen har spelat in två låtar?? Wtf. På samma dag som Nord och Sydkorea gör ett fredavtal eller något haha. Det där med ABBA är nästan mer förvånande. xD Efter +35 år liksom. Who would've taught. Tror det är till deras hologram show i december detta året. Det ska bli intressant med en ABBA hologram show haha. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 apr, 2018 12:47 |
|
Tillan Sato
Elev |
28 apr, 2018 13:41 |
|
Seamuss
Elev |
kan nån komma förbi med glass? behöver verkligen det just nu
En text du nyss läst 28 apr, 2018 15:46 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Seamuss: kan nån komma förbi med glass? behöver verkligen det just nu Jag har massor av glass i frysen! Kan ta kvasten o komma direkt! 28 apr, 2018 15:58 |
|
Seamuss
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Seamuss: kan nån komma förbi med glass? behöver verkligen det just nu Jag har massor av glass i frysen! Kan ta kvasten o komma direkt! Ja, gärna! Tack ska du ha! En riktig hjälte är du! En text du nyss läst 28 apr, 2018 16:14 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Seamuss: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Seamuss: kan nån komma förbi med glass? behöver verkligen det just nu Jag har massor av glass i frysen! Kan ta kvasten o komma direkt! Ja, gärna! Tack ska du ha! En riktig hjälte är du! no problemas ;D 28 apr, 2018 16:16 |
|
Seamuss
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Seamuss: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Seamuss: kan nån komma förbi med glass? behöver verkligen det just nu Jag har massor av glass i frysen! Kan ta kvasten o komma direkt! Ja, gärna! Tack ska du ha! En riktig hjälte är du! no problemas ;D Du förtjänar all lycka och kärlek i hela världen! En text du nyss läst 28 apr, 2018 16:17 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Seamuss: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Seamuss: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Seamuss: kan nån komma förbi med glass? behöver verkligen det just nu Jag har massor av glass i frysen! Kan ta kvasten o komma direkt! Ja, gärna! Tack ska du ha! En riktig hjälte är du! no problemas ;D Du förtjänar all lycka och kärlek i hela världen! haha tack ;* xD 28 apr, 2018 16:21 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen