@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
DÄR VA DEN!!!
VARS TOG DEN VÄGEN?! TRÅDEN ALLTSÅ 27 apr, 2018 20:48 |
|
Borttagen
|
Vilken tråd?
27 apr, 2018 20:49 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vilken tråd? Intresseklubben antecknar :O Den försvann för mig! 27 apr, 2018 20:49 |
|
SuperSpiderFish
Elev |
27 apr, 2018 20:50 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av tildurr: Varför är alla idrottshallar/gympasalar(fult ord) så fula och varför har de beiga golv?? Min skolas gympasal har ljusblått golv med färgglada linjer. 27 apr, 2018 21:30 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Köpte Mello-skivorna från 2005 och 2006 igår på Erikshjälpen! Jag undrar om ni äldre mugglisar minns de låtarna?
27 apr, 2018 21:31 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Köpte Mello-skivorna från 2005 och 2006 igår på Erikshjälpen! Jag undrar om ni äldre mugglisar minns de låtarna? Jag tror inte det var förrän 2007 jag började minnas låtarna som var... Tror det beror på att det var den första skivan jag köpte. Har svaga minnen från 05 och 06 men har inte riktigt stenkoll på alla låtar. Minns bara att Carola vann år 2006 med Evighet
27 apr, 2018 21:35 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Scorperion: Minns inte mello 2007 när den gick på TV. Men vi hade skivan på mitt dagis några år senare. Vi mimade mycket till en låt som gick typ ”Money, money, money. I want lot’s of lovley money” och en som hette What’s your name!Skrivet av GinnyHermionePotter: Köpte Mello-skivorna från 2005 och 2006 igår på Erikshjälpen! Jag undrar om ni äldre mugglisar minns de låtarna? Jag tror inte det var förrän 2007 jag började minnas låtarna som var... Tror det beror på att det var den första skivan jag köpte. Har svaga minnen från 05 och 06 men har inte riktigt stenkoll på alla låtar. Minns bara att Carola vann år 2006 med Evighet 27 apr, 2018 21:43 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Scorperion: Minns inte mello 2007 när den gick på TV. Men vi hade skivan på mitt dagis några år senare. Vi mimade mycket till en låt som gick typ ”Money, money, money. I want lot’s of lovley money” och en som hette What’s your name! Skrivet av GinnyHermionePotter: Köpte Mello-skivorna från 2005 och 2006 igår på Erikshjälpen! Jag undrar om ni äldre mugglisar minns de låtarna? Jag tror inte det var förrän 2007 jag började minnas låtarna som var... Tror det beror på att det var den första skivan jag köpte. Har svaga minnen från 05 och 06 men har inte riktigt stenkoll på alla låtar. Minns bara att Carola vann år 2006 med Evighet Jag och min syster brukade spela den skivan när vi lekte med våra bratz-dockor och låtsades att dom hade konsert. Det var tider det x) Jag tror det bästa i hela mello-historien måste ha varit när Lordi vann hela eurovision. Like... sån musik är knappt med i mello längre!
27 apr, 2018 21:46 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Scorperion: Det låter jättekul!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Scorperion: Minns inte mello 2007 när den gick på TV. Men vi hade skivan på mitt dagis några år senare. Vi mimade mycket till en låt som gick typ ”Money, money, money. I want lot’s of lovley money” och en som hette What’s your name! Skrivet av GinnyHermionePotter: Köpte Mello-skivorna från 2005 och 2006 igår på Erikshjälpen! Jag undrar om ni äldre mugglisar minns de låtarna? Jag tror inte det var förrän 2007 jag började minnas låtarna som var... Tror det beror på att det var den första skivan jag köpte. Har svaga minnen från 05 och 06 men har inte riktigt stenkoll på alla låtar. Minns bara att Carola vann år 2006 med Evighet Jag och min syster brukade spela den skivan när vi lekte med våra bratz-dockor och låtsades att dom hade konsert. Det var tider det x) Jag tror det bästa i hela mello-historien måste ha varit när Lordi vann hela eurovision. Like... sån musik är knappt med i mello längre! Vi hade en soffa som scen på dagis! Konstigt att den inte brakade ihop så mycket vi hoppade och dansade i den! Jag är för ung för att minnas det... I år har Israel skickat en kacklande dam! Kanske något i stil med Lordi 27 apr, 2018 22:25 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen