@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fiskboll
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Ja, det är roligt! Men matte är inte kul när man repeterar en massa enkla saker......får typ ingen lust..... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Även matte? Skrivet av Fiskboll: *butthurted*Fiskboll och historia som är så roligt och intressant! :o --- Neeejjj det suger xD WHAT! Jag skulle göra vad sm helst för att ha historia igen! Iofa har hag en tendens att älska alla ämnen de andra hatar. Mina favoritämnen är gymnastik, IT (dator programering), modersmål, historia & samhällslära. Matte är fett kul när man bara satt på lektionen med sin kompis o hamna i fett bra stim typ o löste massa uppgifter. Men det sög när man fastnade och ägna typ en hel lektion åt en uppgift x) Nej för enkelt är ju tråkigt.. Men för svårt är också tråkigt.. Ska vara på sån där nivå så det är svårt men att man fattar. För då känner man sig fett bra Matte och NO är bäst! Ingen protest! Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 27 apr, 2018 08:33 |
|
Umiety
Elev |
Det är tydligen confirmed att avicii tog sitt liv
27 apr, 2018 09:17 |
|
Lazarus
Prefekt |
Imagine Dragons igår var så ♥ ♥ ♥
Tror inte jag någonsin gråtit så mycket på en konsert tbh. Men är mest glad, och mest stolt, över att L till slut klarade av att följa med!
27 apr, 2018 09:29 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Idag ska mamma komma till min klass och undervisa oss i sexualkunskap eftersom hon är barnmorska! Nu undrar jag lite hur tusan jag gick med på det här...
27 apr, 2018 10:18 |
|
Scorperion
Elev |
27 apr, 2018 11:38 |
|
Salem
Lärare |
27 apr, 2018 11:47 |
|
Borttagen
|
Vakna nyss.....trodde jag missat skolan... kaos hemma.....kom på att jag hade studiedag.....
27 apr, 2018 11:57 |
|
tildurr
Elev |
Skrivet av Borttagen: yaay...Vakna nyss.....trodde jag missat skolan... kaos hemma.....kom på att jag hade studiedag..... ................................................................................................................................................................................................ jag :)) har :)) inget :)) liv :)) 27 apr, 2018 11:59 |
|
Tillan Sato
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vakna nyss.....trodde jag missat skolan... kaos hemma.....kom på att jag hade studiedag..... Det där fick mig att tänka på ett aprilskämt en av mina bröder drog för mig. Väckte mig, sa att jag var sen till skolan, jag rusade upp, klädde på mig och var halvvägs till bussen då jag insåg att det var söndag. Han hann inte ens säga april april... Var inte så glad The Force will be with you, always!
27 apr, 2018 11:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tillan Sato: Skrivet av Borttagen: Vakna nyss.....trodde jag missat skolan... kaos hemma.....kom på att jag hade studiedag..... Det där fick mig att tänka på ett aprilskämt en av mina bröder drog för mig. Väckte mig, sa att jag var sen till skolan, jag rusade upp, klädde på mig och var halvvägs till bussen då jag insåg att det var söndag. Han hann inte ens säga april april... Var inte så glad Hehe, jag ringde mamma och började skälla på henne för att hon inte väckt mig istället för att sätta på mig kläder... Jag hade blivit jättesur om jag fick ett sånt aprilskämt...fast i vanliga fall brukar jag komma ihåg vilka dagar det är när jag vaknar, var nog lite förvirrad idag. 27 apr, 2018 12:03 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen