Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 25378 25379 25380 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Emmi:
Skrivet av Fiskboll:


Fiskboll och historia som är så roligt och intressant! :o

---

Neeejjj det suger xD
*butthurted*
WHAT! Jag skulle göra vad sm helst för att ha historia igen! Iofa har hag en tendens att älska alla ämnen de andra hatar. Mina favoritämnen är gymnastik, IT (dator programering), modersmål, historia & samhällslära.
Även matte?

26 apr, 2018 22:39

MerlinsBeard
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Fiskboll:


Fiskboll och historia som är så roligt och intressant! :o

---

Neeejjj det suger xD
*butthurted*
WHAT! Jag skulle göra vad sm helst för att ha historia igen! Iofa har hag en tendens att älska alla ämnen de andra hatar. Mina favoritämnen är gymnastik, IT (dator programering), modersmål, historia & samhällslära.
Även matte?

Matte är fett kul när man bara satt på lektionen med sin kompis o hamna i fett bra stim typ o löste massa uppgifter. Men det sög när man fastnade och ägna typ en hel lektion åt en uppgift x)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F09%2Fb9%2Fb6%2F09b9b604d791cd749ac1098d404167fc.gif

26 apr, 2018 22:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av MerlinsBeard:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Fiskboll:


Fiskboll och historia som är så roligt och intressant! :o

---

Neeejjj det suger xD
*butthurted*
WHAT! Jag skulle göra vad sm helst för att ha historia igen! Iofa har hag en tendens att älska alla ämnen de andra hatar. Mina favoritämnen är gymnastik, IT (dator programering), modersmål, historia & samhällslära.
Även matte?

Matte är fett kul när man bara satt på lektionen med sin kompis o hamna i fett bra stim typ o löste massa uppgifter. Men det sög när man fastnade och ägna typ en hel lektion åt en uppgift x)
Ja, det är roligt! Men matte är inte kul när man repeterar en massa enkla saker......får typ ingen lust.....

26 apr, 2018 22:57

MerlinsBeard
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MerlinsBeard:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Fiskboll:


Fiskboll och historia som är så roligt och intressant! :o

---

Neeejjj det suger xD
*butthurted*
WHAT! Jag skulle göra vad sm helst för att ha historia igen! Iofa har hag en tendens att älska alla ämnen de andra hatar. Mina favoritämnen är gymnastik, IT (dator programering), modersmål, historia & samhällslära.
Även matte?

Matte är fett kul när man bara satt på lektionen med sin kompis o hamna i fett bra stim typ o löste massa uppgifter. Men det sög när man fastnade och ägna typ en hel lektion åt en uppgift x)
Ja, det är roligt! Men matte är inte kul när man repeterar en massa enkla saker......får typ ingen lust.....

Nej för enkelt är ju tråkigt.. Men för svårt är också tråkigt.. Ska vara på sån där nivå så det är svårt men att man fattar. För då känner man sig fett bra Mina favoritämnen va dock historia och geografi, sen samhällskunskap typ. Och idrott såklart va kul

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F09%2Fb9%2Fb6%2F09b9b604d791cd749ac1098d404167fc.gif

26 apr, 2018 23:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av MerlinsBeard:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MerlinsBeard:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Fiskboll:


Fiskboll och historia som är så roligt och intressant! :o

---

Neeejjj det suger xD
*butthurted*
WHAT! Jag skulle göra vad sm helst för att ha historia igen! Iofa har hag en tendens att älska alla ämnen de andra hatar. Mina favoritämnen är gymnastik, IT (dator programering), modersmål, historia & samhällslära.
Även matte?

Matte är fett kul när man bara satt på lektionen med sin kompis o hamna i fett bra stim typ o löste massa uppgifter. Men det sög när man fastnade och ägna typ en hel lektion åt en uppgift x)
Ja, det är roligt! Men matte är inte kul när man repeterar en massa enkla saker......får typ ingen lust.....

Nej för enkelt är ju tråkigt.. Men för svårt är också tråkigt.. Ska vara på sån där nivå så det är svårt men att man fattar. För då känner man sig fett bra Mina favoritämnen va dock historia och geografi, sen samhällskunskap typ. Och idrott såklart va kul

Exakt, fast något man kan klura på lite. Jag älskar de ämnena med, men har alltid varit väldigt duktig på matte x) Fast idrott har jag aldrig gillat..och kommer nog aldrig att göra det...

26 apr, 2018 23:18

MerlinsBeard
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MerlinsBeard:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MerlinsBeard:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Fiskboll:


Fiskboll och historia som är så roligt och intressant! :o

---

Neeejjj det suger xD
*butthurted*
WHAT! Jag skulle göra vad sm helst för att ha historia igen! Iofa har hag en tendens att älska alla ämnen de andra hatar. Mina favoritämnen är gymnastik, IT (dator programering), modersmål, historia & samhällslära.
Även matte?

Matte är fett kul när man bara satt på lektionen med sin kompis o hamna i fett bra stim typ o löste massa uppgifter. Men det sög när man fastnade och ägna typ en hel lektion åt en uppgift x)
Ja, det är roligt! Men matte är inte kul när man repeterar en massa enkla saker......får typ ingen lust.....

Nej för enkelt är ju tråkigt.. Men för svårt är också tråkigt.. Ska vara på sån där nivå så det är svårt men att man fattar. För då känner man sig fett bra Mina favoritämnen va dock historia och geografi, sen samhällskunskap typ. Och idrott såklart va kul

Exakt, fast något man kan klura på lite. Jag älskar de ämnena med, men har alltid varit väldigt duktig på matte x) Fast idrott har jag aldrig gillat..och kommer nog aldrig att göra det...

Nä, idrott är typ ett ämne som man antingen ogillar eller gillar och man ändrar sig inte typ.. x) Det tråkigaste ämnet är ju typ svenska, det suger och är så brutalt tråkigt.. iaf på högstadiet. Va lite roligare på gymnasiet men mest pga fantastiskt bra lärare. Det roligaste e när man får läsa böcker.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F09%2Fb9%2Fb6%2F09b9b604d791cd749ac1098d404167fc.gif

26 apr, 2018 23:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av MerlinsBeard:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MerlinsBeard:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MerlinsBeard:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Fiskboll:


Fiskboll och historia som är så roligt och intressant! :o

---

Neeejjj det suger xD
*butthurted*
WHAT! Jag skulle göra vad sm helst för att ha historia igen! Iofa har hag en tendens att älska alla ämnen de andra hatar. Mina favoritämnen är gymnastik, IT (dator programering), modersmål, historia & samhällslära.
Även matte?

Matte är fett kul när man bara satt på lektionen med sin kompis o hamna i fett bra stim typ o löste massa uppgifter. Men det sög när man fastnade och ägna typ en hel lektion åt en uppgift x)
Ja, det är roligt! Men matte är inte kul när man repeterar en massa enkla saker......får typ ingen lust.....

Nej för enkelt är ju tråkigt.. Men för svårt är också tråkigt.. Ska vara på sån där nivå så det är svårt men att man fattar. För då känner man sig fett bra Mina favoritämnen va dock historia och geografi, sen samhällskunskap typ. Och idrott såklart va kul

Exakt, fast något man kan klura på lite. Jag älskar de ämnena med, men har alltid varit väldigt duktig på matte x) Fast idrott har jag aldrig gillat..och kommer nog aldrig att göra det...

Nä, idrott är typ ett ämne som man antingen ogillar eller gillar och man ändrar sig inte typ.. x) Det tråkigaste ämnet är ju typ svenska, det suger och är så brutalt tråkigt.. iaf på högstadiet. Va lite roligare på gymnasiet men mest pga fantastiskt bra lärare. Det roligaste e när man får läsa böcker.

jag tycker svenska är roligt när man får skriva noveller eller bara skriva men annars är det tråkigt, vi är tvungna att läsa en jättetråkigt bok.......varför inte De vises sten?

26 apr, 2018 23:28

MerlinsBeard
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MerlinsBeard:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MerlinsBeard:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MerlinsBeard:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Fiskboll:


Fiskboll och historia som är så roligt och intressant! :o

---

Neeejjj det suger xD
*butthurted*
WHAT! Jag skulle göra vad sm helst för att ha historia igen! Iofa har hag en tendens att älska alla ämnen de andra hatar. Mina favoritämnen är gymnastik, IT (dator programering), modersmål, historia & samhällslära.
Även matte?

Matte är fett kul när man bara satt på lektionen med sin kompis o hamna i fett bra stim typ o löste massa uppgifter. Men det sög när man fastnade och ägna typ en hel lektion åt en uppgift x)
Ja, det är roligt! Men matte är inte kul när man repeterar en massa enkla saker......får typ ingen lust.....

Nej för enkelt är ju tråkigt.. Men för svårt är också tråkigt.. Ska vara på sån där nivå så det är svårt men att man fattar. För då känner man sig fett bra Mina favoritämnen va dock historia och geografi, sen samhällskunskap typ. Och idrott såklart va kul

Exakt, fast något man kan klura på lite. Jag älskar de ämnena med, men har alltid varit väldigt duktig på matte x) Fast idrott har jag aldrig gillat..och kommer nog aldrig att göra det...

Nä, idrott är typ ett ämne som man antingen ogillar eller gillar och man ändrar sig inte typ.. x) Det tråkigaste ämnet är ju typ svenska, det suger och är så brutalt tråkigt.. iaf på högstadiet. Va lite roligare på gymnasiet men mest pga fantastiskt bra lärare. Det roligaste e när man får läsa böcker.

jag tycker svenska är roligt när man får skriva noveller eller bara skriva men annars är det tråkigt, vi är tvungna att läsa en jättetråkigt bok.......varför inte De vises sten?

Man får läsa för lite, typ bara 1 bok per skolår, iaf på gymnasiet. Då läste vi Hungerspelen i 1:an och Candide i 2:an. I 9:an läser man alltid Ondskan, men har för mig man fick välja i 7:an typ för minns jag läste HP då.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F09%2Fb9%2Fb6%2F09b9b604d791cd749ac1098d404167fc.gif

26 apr, 2018 23:40

Solkatten
Elev

Avatar


OMFG BTS GÖR EN WORLD TOUR! Och det står att de kan lägga till nya platser?!?! De har ju varit i Sverige en gång förut omg *HOPPAS*

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

27 apr, 2018 00:23

Alva Weasley
Elev

Avatar


It´s FRIDAYYYY YAYYYYY

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia0.giphy.com%2Fmedia%2Fl553EJcE3Mrqo%2Fgiphy.gif Puss <3

27 apr, 2018 08:29

1 2 3 ... 25378 25379 25380 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.