@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fiskboll
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Fiskboll: Baahhh jag suger på historia! HJÄLP Jag älskar historia! Lätt det roligaste och intressantaste ämnet ju x) Fast allt e ju inte kul, typ skriva uppsats om historiebruk Typ som att skriva om 1800-talets industrier x) Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 26 apr, 2018 20:06 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Fiskboll: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Fiskboll: Baahhh jag suger på historia! HJÄLP Jag älskar historia! Lätt det roligaste och intressantaste ämnet ju x) Fast allt e ju inte kul, typ skriva uppsats om historiebruk Typ som att skriva om 1800-talets industrier x) Ja, exakt! x) I Sverige eller?
26 apr, 2018 20:13 |
|
Fiskboll
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Fiskboll: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Fiskboll: Baahhh jag suger på historia! HJÄLP Jag älskar historia! Lätt det roligaste och intressantaste ämnet ju x) Fast allt e ju inte kul, typ skriva uppsats om historiebruk Typ som att skriva om 1800-talets industrier x) Ja, exakt! x) I Sverige eller? Yupp! Gött, va? Ingen bryr sig om Samuel Owen, men lärarna verkar inte förstå det. Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 26 apr, 2018 20:15 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Fiskboll: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Fiskboll: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Fiskboll: Baahhh jag suger på historia! HJÄLP Jag älskar historia! Lätt det roligaste och intressantaste ämnet ju x) Fast allt e ju inte kul, typ skriva uppsats om historiebruk Typ som att skriva om 1800-talets industrier x) Ja, exakt! x) I Sverige eller? Yupp! Gött, va? Ingen bryr sig om Samuel Owen, men lärarna verkar inte förstå det. Vem? xD Hade en del kring industrialiseringen första året på gymnasiet, minns inte om jag hade nåt på högstadiet. Men den enda personen jag minns från det var Esias Tegnér och "Freden! Vaccinet! Potatisen!", extra roligt då mamma sa att han va ingift i vår släkt och hon var förvånad jag visste vem det var.
26 apr, 2018 20:20 |
|
Fiskboll
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Fiskboll: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Fiskboll: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Fiskboll: Baahhh jag suger på historia! HJÄLP Jag älskar historia! Lätt det roligaste och intressantaste ämnet ju x) Fast allt e ju inte kul, typ skriva uppsats om historiebruk Typ som att skriva om 1800-talets industrier x) Ja, exakt! x) I Sverige eller? Yupp! Gött, va? Ingen bryr sig om Samuel Owen, men lärarna verkar inte förstå det. Vem? xD Hade en del kring industrialiseringen första året på gymnasiet, minns inte om jag hade nåt på högstadiet. Men den enda personen jag minns från det var Esias Tegnér och "Freden! Vaccinet! Potatisen!", extra roligt då mamma sa att han va ingift i vår släkt och hon var förvånad jag visste vem det var. Haha xD Uhh Samuel Owen är någon snubbe med ångmaskiner Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 26 apr, 2018 20:22 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Fiskboll: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Fiskboll: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Fiskboll: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Fiskboll: Baahhh jag suger på historia! HJÄLP Jag älskar historia! Lätt det roligaste och intressantaste ämnet ju x) Fast allt e ju inte kul, typ skriva uppsats om historiebruk Typ som att skriva om 1800-talets industrier x) Ja, exakt! x) I Sverige eller? Yupp! Gött, va? Ingen bryr sig om Samuel Owen, men lärarna verkar inte förstå det. Vem? xD Hade en del kring industrialiseringen första året på gymnasiet, minns inte om jag hade nåt på högstadiet. Men den enda personen jag minns från det var Esias Tegnér och "Freden! Vaccinet! Potatisen!", extra roligt då mamma sa att han va ingift i vår släkt och hon var förvånad jag visste vem det var. Haha xD Uhh Samuel Owen är någon snubbe med ångmaskiner Jaha.. dem ja.. Lärt mig i år att de kom på 1770-talet i GB men de va inte dem som fick industrialiseringen att sätta igång för man började inte använda dem på ett produktivt sätt först 1830-talet typ x)
26 apr, 2018 20:26 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Solkatten: läste några artiklar om det. Fan vad synd https://www.expressen.se/noje/familjens-ord-i-breven-om-tim-berglings-dod/ Det här låter nästan lite som att han tog självmord? Fiskboll och historia som är så roligt och intressant! :o
26 apr, 2018 20:28 |
|
Fiskboll
Elev |
Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 26 apr, 2018 20:33 |
|
Alva Weasley
Elev |
26 apr, 2018 20:37 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Fiskboll: *butthurted*Fiskboll och historia som är så roligt och intressant! :o --- Neeejjj det suger xD WHAT! Jag skulle göra vad sm helst för att ha historia igen! Iofa har hag en tendens att älska alla ämnen de andra hatar. Mina favoritämnen är gymnastik, IT (dator programering), modersmål, historia & samhällslära.
26 apr, 2018 21:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen