@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Salem: Jag matar inte heller min så ofta, när nǻgon här snackar om drakar kommer jag på det xDSkrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: Tack för att ni påminde mig om att mata min drake!Det är så tråkigt när dom dör WEEEEEEEEE 5 DAGAR LEDIG FRÅN SKOLAN! Matar knappt mina när jag har dom för tkr det är en jobbig process.. och den flyttar sig varje gång jag högerklickar så jag mst göra om hela profilen typ.. 26 apr, 2018 16:24 |
|
La Croix
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av La Croix: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Har 90 tummar från 200 Skrivet av MerlinsBeard: Är bara 46 tummar från 100... xD Är bara fem tummar från 600 Bara 1 tumme från 55.. Inte nu längre. ![]() 26 apr, 2018 16:29 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av La Croix: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av La Croix: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Har 90 tummar från 200 Skrivet av MerlinsBeard: Är bara 46 tummar från 100... xD Är bara fem tummar från 600 Bara 1 tumme från 55.. Inte nu längre. Haha älskar Chandlers min i den lame cool handshake x) ![]()
26 apr, 2018 16:34 |
|
La Croix
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av La Croix: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av La Croix: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Har 90 tummar från 200 Skrivet av MerlinsBeard: Är bara 46 tummar från 100... xD Är bara fem tummar från 600 Bara 1 tumme från 55.. Inte nu längre. Haha älskar Chandlers min i den lame cool handshake x) A true lame cool guy face. Jag älskar den där scenen! Deras bromance är något av det vackraste som någonsin visats på TV. :' 26 apr, 2018 16:46 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av La Croix: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av La Croix: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av La Croix: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Har 90 tummar från 200 Skrivet av MerlinsBeard: Är bara 46 tummar från 100... xD Är bara fem tummar från 600 Bara 1 tumme från 55.. Inte nu längre. Haha älskar Chandlers min i den lame cool handshake x) A true lame cool guy face. Jag älskar den där scenen! Deras bromance är något av det vackraste som någonsin visats på TV. :' Haha ja, när de flyttat ifrån varandra.. hatade när de gjorde det xD Jag älskar med deras bromance, och typ JD och Turk i Scrubs för deras "guy love" är på riktigt med vilket gör den ännu bättre x)
26 apr, 2018 16:51 |
|
La Croix
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av La Croix: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av La Croix: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av La Croix: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Har 90 tummar från 200 Skrivet av MerlinsBeard: Är bara 46 tummar från 100... xD Är bara fem tummar från 600 Bara 1 tumme från 55.. Inte nu längre. Haha älskar Chandlers min i den lame cool handshake x) A true lame cool guy face. Jag älskar den där scenen! Deras bromance är något av det vackraste som någonsin visats på TV. :' Haha ja, när de flyttat ifrån varandra.. hatade när de gjorde det xD Jag älskar med deras bromance, och typ JD och Turk i Scrubs för deras "guy love" är på riktigt med vilket gör den ännu bättre x) Just det, glömmer bort att Scrubs finns. Älskade de tidiga säsongerna men de senare var bara rakt genom fruktansvärt så det lägger en skugga över hela serien för mig. Men JD & Turk kommer alltid vara pure love. x) 26 apr, 2018 17:05 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av La Croix: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av La Croix: Skrivet av MerlinsBeard: Haha älskar Chandlers min i den lame cool handshake x) A true lame cool guy face. Jag älskar den där scenen! Deras bromance är något av det vackraste som någonsin visats på TV. :' Haha ja, när de flyttat ifrån varandra.. hatade när de gjorde det xD Jag älskar med deras bromance, och typ JD och Turk i Scrubs för deras "guy love" är på riktigt med vilket gör den ännu bättre x) Just det, glömmer bort att Scrubs finns. Älskade de tidiga säsongerna men de senare var bara rakt genom fruktansvärt så det lägger en skugga över hela serien för mig. Men JD & Turk kommer alltid vara pure love. x) Älskade ändå slutet av Scrubs (alltså det riktiga slutet, ingen räknar säsong 9).. Det var på nåt sätt helt perfekt när han äntligen fick Dr Cox "bekräftelse" x) När skaparen av Scrubs, Bill Lawrence, sände live på periscope för några år sen skrev jag "what comes before part-B?" o han bara vänta ett par sekunder men sen bara "PART-A!!!"
26 apr, 2018 17:24 |
|
Solkatten
Elev |
https://www.expressen.se/noje/familjens-ord-i-breven-om-tim-berglings-dod/
Det här låter nästan lite som att han tog självmord? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 apr, 2018 19:46
Detta inlägg ändrades senast 2018-04-26 kl. 19:47
|
|
Fiskboll
Elev |
Baahhh jag suger på historia! HJÄLP
Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 26 apr, 2018 19:47 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Fiskboll: Baahhh jag suger på historia! HJÄLP Jag älskar historia! Lätt det roligaste och intressantaste ämnet ju x) Fast allt e ju inte kul, typ skriva uppsats om historiebruk
26 apr, 2018 19:58 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen