@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Velleity
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Velleity: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Velleity: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Vapor: Klet låter ju hur konstigt som helst??????? Klet. Klet. Klet. neeeej, kludd ska det vara! Åh om exakt två veckor idag så åker jag till Frankrike tjohoo♥♥ Omg! Jag åker till Frankrike om 3 dagar Å jag har namnsdag idag Spoiler: Tryck här för att visa! Jag åker till Frankrike om lite mindre än en månad ish XD Värst va folk som ska till Frankrike då haha Haha xD Vart i Frankrike ska du till? Södra Frankrike typ Marsellie, det är i ett projekt som vi gör med skolan, ska bo hos familjer o ja kan ingen franska ahah XD Du skulle till Paris right? Jag har franskt efternamn och gått 5 år på franska och kan ändå ingen franska hahaha xD Och min pappa som är ännu mer fransk än mig kan inget heller men mamma som är 100 % svensk kan typ flytande franska xD wtf liksom? Japp de ska jag, fast bara 3 dagar. Varit i Frankrike 2 gånger förr. Första gången i södra Frankrike, nära Nice typ tror ja (var iaf i Nice en dag). Andra gången i Champagne, Normandie, Biarritz och Paris (bilade båda gångerna). Oj det var konstigt XD Men franska kanske är svårt att typ komma ihåg? Haha Åhh nice XD Låter ju riktigt kul xD Aldrig vart i Frankrike haha, hade ju aldrig vart utanför Norden förrän i höstas sååå. ![]()
25 apr, 2018 22:05 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Velleity: Och gissa vart jag ska med kören i sommar! Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Vapor: Klet låter ju hur konstigt som helst??????? Klet. Klet. Klet. neeeej, kludd ska det vara! Åh om exakt två veckor idag så åker jag till Frankrike tjohoo♥♥ Omg! Jag åker till Frankrike om 3 dagar Å jag har namnsdag idag Spoiler: Tryck här för att visa! Jag åker till Frankrike om lite mindre än en månad ish XD Värst va folk som ska till Frankrike då haha Skrivet av Borttagen: Men förvänta dig inte att jag kommer använda en massa gifs! Jag fattar knappt var eller hur man hittar dem! En är ändå ett ganska stort framsteg!Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Mamma, använde du just en gif?Skrivet av Alva Weasley: De nämnde häftmassa på TV:n idag, och jag var typSkrivet av La Croix: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Solkatten: Alva Weasley, Queen of häftmassa!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Solkatten: WOW! Det här måste bli kännt som häftmassa-veckan!Såklart handlar den nya poll frågan om häftmassa haha. Jag svarade klet. M Det hela är Alva Weasley fel haha. xD Men jag kallar det häftmassa och det fanns inte med som alternativ... Ändå visste hon väl inte ens att man kallade det häftmassa utan hon kallade det gummigutta? xD Det är inte med för att häftmassa är det riktiga ordet och de andra 3 är slangord för häftmassa Jag är förvånad över att det finns så mycket slang för häftmassa. Där jag växte upp kallades det bara häftmassa och det är det enda jag hört fram till min sambo kläckte ordet gummigutta. x) Hahahaha det verkar som jag startade nån slags debatt!!! Aa jag säger gummigutta vet inte varför men är uppväxt med det ordetXD *Dör av chock innan jag kommer tillbaks* 25 apr, 2018 22:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Mamma, en dag kommer du göra det här lika ofta som jag...eller glöm det! Du kommer aldrig att använda gifs lika mycket som jag.....men ofta iallafallSkrivet av Borttagen: Men förvänta dig inte att jag kommer använda en massa gifs! Jag fattar knappt var eller hur man hittar dem! En är ändå ett ganska stort framsteg! Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Mamma, använde du just en gif?Skrivet av Alva Weasley: De nämnde häftmassa på TV:n idag, och jag var typSkrivet av La Croix: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Solkatten: Alva Weasley, Queen of häftmassa!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Solkatten: WOW! Det här måste bli kännt som häftmassa-veckan!Såklart handlar den nya poll frågan om häftmassa haha. Jag svarade klet. M Det hela är Alva Weasley fel haha. xD Men jag kallar det häftmassa och det fanns inte med som alternativ... Ändå visste hon väl inte ens att man kallade det häftmassa utan hon kallade det gummigutta? xD Det är inte med för att häftmassa är det riktiga ordet och de andra 3 är slangord för häftmassa Jag är förvånad över att det finns så mycket slang för häftmassa. Där jag växte upp kallades det bara häftmassa och det är det enda jag hört fram till min sambo kläckte ordet gummigutta. x) Hahahaha det verkar som jag startade nån slags debatt!!! Aa jag säger gummigutta vet inte varför men är uppväxt med det ordetXD *Dör av chock innan jag kommer tillbaks* 25 apr, 2018 22:14 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Velleity: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Velleity: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Velleity: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Vapor: Klet låter ju hur konstigt som helst??????? Klet. Klet. Klet. neeeej, kludd ska det vara! Åh om exakt två veckor idag så åker jag till Frankrike tjohoo♥♥ Omg! Jag åker till Frankrike om 3 dagar Å jag har namnsdag idag Spoiler: Tryck här för att visa! Jag åker till Frankrike om lite mindre än en månad ish XD Värst va folk som ska till Frankrike då haha Haha xD Vart i Frankrike ska du till? Södra Frankrike typ Marsellie, det är i ett projekt som vi gör med skolan, ska bo hos familjer o ja kan ingen franska ahah XD Du skulle till Paris right? Jag har franskt efternamn och gått 5 år på franska och kan ändå ingen franska hahaha xD Och min pappa som är ännu mer fransk än mig kan inget heller men mamma som är 100 % svensk kan typ flytande franska xD wtf liksom? Japp de ska jag, fast bara 3 dagar. Varit i Frankrike 2 gånger förr. Första gången i södra Frankrike, nära Nice typ tror ja (var iaf i Nice en dag). Andra gången i Champagne, Normandie, Biarritz och Paris (bilade båda gångerna). Oj det var konstigt XD Men franska kanske är svårt att typ komma ihåg? Haha Åhh nice XD Låter ju riktigt kul xD Aldrig vart i Frankrike haha, hade ju aldrig vart utanför Norden förrän i höstas sååå. Ja men han har nog aldrig kunnat det heller xD Haha okej, men franska rivieran är ju nice att åka till i maj när det börjar bli varmt. Min storasyrra var också i Italien (Neapel) och Frankrike (Brest) som utbytesstudent. I Italien erbjöd de henne vin till middagen o då va hon väl typ bara 15 xD snacka om annan kultur
25 apr, 2018 22:15 |
|
Velleity
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Velleity: Och gissa vart jag ska med kören i sommar! Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Vapor: Klet låter ju hur konstigt som helst??????? Klet. Klet. Klet. neeeej, kludd ska det vara! Åh om exakt två veckor idag så åker jag till Frankrike tjohoo♥♥ Omg! Jag åker till Frankrike om 3 dagar Å jag har namnsdag idag Spoiler: Tryck här för att visa! Jag åker till Frankrike om lite mindre än en månad ish XD Värst va folk som ska till Frankrike då haha Frankrike såklart! Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Velleity: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Velleity: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Velleity: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Vapor: Klet låter ju hur konstigt som helst??????? Klet. Klet. Klet. neeeej, kludd ska det vara! Åh om exakt två veckor idag så åker jag till Frankrike tjohoo♥♥ Omg! Jag åker till Frankrike om 3 dagar Å jag har namnsdag idag Spoiler: Tryck här för att visa! Jag åker till Frankrike om lite mindre än en månad ish XD Värst va folk som ska till Frankrike då haha Haha xD Vart i Frankrike ska du till? Södra Frankrike typ Marsellie, det är i ett projekt som vi gör med skolan, ska bo hos familjer o ja kan ingen franska ahah XD Du skulle till Paris right? Jag har franskt efternamn och gått 5 år på franska och kan ändå ingen franska hahaha xD Och min pappa som är ännu mer fransk än mig kan inget heller men mamma som är 100 % svensk kan typ flytande franska xD wtf liksom? Japp de ska jag, fast bara 3 dagar. Varit i Frankrike 2 gånger förr. Första gången i södra Frankrike, nära Nice typ tror ja (var iaf i Nice en dag). Andra gången i Champagne, Normandie, Biarritz och Paris (bilade båda gångerna). Oj det var konstigt XD Men franska kanske är svårt att typ komma ihåg? Haha Åhh nice XD Låter ju riktigt kul xD Aldrig vart i Frankrike haha, hade ju aldrig vart utanför Norden förrän i höstas sååå. Ja men han har nog aldrig kunnat det heller xD Haha okej, men franska rivieran är ju nice att åka till i maj när det börjar bli varmt. Min storasyrra var också i Italien (Neapel) och Frankrike (Brest) som utbytesstudent. I Italien erbjöd de henne vin till middagen o då va hon väl typ bara 15 xD snacka om annan kultur Haha Okay xD Aa, mycket varmare än Sverige iallafall. Onej va stelt pm hon blev erbjuden vin ahah xD Jag va på Sicilien o asså folk hade inga bilbälten på sig o det va liksom 900 m höga berg med stup som man åkte ner för.. o skor inomhus, för att inte tala om hur mycket mat dom åt haha XD Känns lite som om svenskarna har lite annan kultur haha ![]()
25 apr, 2018 22:20
Detta inlägg ändrades senast 2018-04-25 kl. 22:31
|
|
MerlinsBeard
Elev |
Velleity Ja asså jag har hört att trafiken är galen i Italien, tror nog den är mkt värre där än i Frankrike. Jag fattar inte att det är så vanligt med skor inomhus i så många länder... jag hade ALDRIG kunnat gå med skor på mig hela dagarna. På min skola i låg- och mellanstadiet hade man inte ens skor på sig inomhus nånstans. Inte först på högstadiet som jag började ha skor i skolan liksom x)
25 apr, 2018 22:31 |
|
Velleity
Elev |
Merlin's beard Verkade som om den var värre än trafiken i Sverige iallafall. Förstår inte heller varför man har skor på sig inomhus i så många länder, varför liksom? Var ju inte direkt skönt att ha på sig skorna hela dagarna, framför allt inte när man hade gått runt hela dagarna. Går på högstadiet och vi har typ en ”sko fri skola” så vi har inte skorna på oss, det ansågs väl vara renare och bättre så XD
![]()
25 apr, 2018 22:40 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Velleity: Merlin's beard Verkade som om den var värre än trafiken i Sverige iallafall. Förstår inte heller varför man har skor på sig inomhus i så många länder, varför liksom? Var ju inte direkt skönt att ha på sig skorna hela dagarna, framför allt inte när man hade gått runt hela dagarna. Går på högstadiet och vi har typ en ”sko fri skola” så vi har inte skorna på oss, det ansågs väl vara renare och bättre så XD Haha låter skönt. Jag minns det var skitjobbigt när man började på högstadiet och man hade typ aldrig någonsin haft på sig skor så länge som man hade då xD Det var som värsta chocken xD
25 apr, 2018 22:50 |
|
Velleity
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Velleity: Merlin's beard Verkade som om den var värre än trafiken i Sverige iallafall. Förstår inte heller varför man har skor på sig inomhus i så många länder, varför liksom? Var ju inte direkt skönt att ha på sig skorna hela dagarna, framför allt inte när man hade gått runt hela dagarna. Går på högstadiet och vi har typ en ”sko fri skola” så vi har inte skorna på oss, det ansågs väl vara renare och bättre så XD Haha låter skönt. Jag minns det var skitjobbigt när man började på högstadiet och man hade typ aldrig någonsin haft på sig skor så länge som man hade då xD Det var som värsta chocken xD Haha xD Hade nog inte pallat o ha skorna i skolan haha, gillar verkligen inte att ha på mig skor för länge XD ![]()
25 apr, 2018 22:54 |
|
Solkatten
Elev |
Häftigaste läraren någonsin typ haha. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 apr, 2018 23:32 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen