@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Alva Weasley: De nämnde häftmassa på TV:n idag, och jag var typSkrivet av La Croix: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Solkatten: Alva Weasley, Queen of häftmassa!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Solkatten: WOW! Det här måste bli kännt som häftmassa-veckan!Såklart handlar den nya poll frågan om häftmassa haha. Jag svarade klet. M Det hela är Alva Weasley fel haha. xD Men jag kallar det häftmassa och det fanns inte med som alternativ... Ändå visste hon väl inte ens att man kallade det häftmassa utan hon kallade det gummigutta? xD Det är inte med för att häftmassa är det riktiga ordet och de andra 3 är slangord för häftmassa Jag är förvånad över att det finns så mycket slang för häftmassa. Där jag växte upp kallades det bara häftmassa och det är det enda jag hört fram till min sambo kläckte ordet gummigutta. x) Hahahaha det verkar som jag startade nån slags debatt!!! Aa jag säger gummigutta vet inte varför men är uppväxt med det ordetXD ![]() 25 apr, 2018 21:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Mamma, använde du just en gif?Skrivet av Alva Weasley: De nämnde häftmassa på TV:n idag, och jag var typSkrivet av La Croix: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Solkatten: Alva Weasley, Queen of häftmassa!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Solkatten: WOW! Det här måste bli kännt som häftmassa-veckan!Såklart handlar den nya poll frågan om häftmassa haha. Jag svarade klet. M Det hela är Alva Weasley fel haha. xD Men jag kallar det häftmassa och det fanns inte med som alternativ... Ändå visste hon väl inte ens att man kallade det häftmassa utan hon kallade det gummigutta? xD Det är inte med för att häftmassa är det riktiga ordet och de andra 3 är slangord för häftmassa Jag är förvånad över att det finns så mycket slang för häftmassa. Där jag växte upp kallades det bara häftmassa och det är det enda jag hört fram till min sambo kläckte ordet gummigutta. x) Hahahaha det verkar som jag startade nån slags debatt!!! Aa jag säger gummigutta vet inte varför men är uppväxt med det ordetXD *Dör av chock innan jag kommer tillbaks* ![]() 25 apr, 2018 21:33 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Mamma, använde du just en gif?Skrivet av Alva Weasley: De nämnde häftmassa på TV:n idag, och jag var typSkrivet av La Croix: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Solkatten: Alva Weasley, Queen of häftmassa!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Solkatten: WOW! Det här måste bli kännt som häftmassa-veckan!Såklart handlar den nya poll frågan om häftmassa haha. Jag svarade klet. M Det hela är Alva Weasley fel haha. xD Men jag kallar det häftmassa och det fanns inte med som alternativ... Ändå visste hon väl inte ens att man kallade det häftmassa utan hon kallade det gummigutta? xD Det är inte med för att häftmassa är det riktiga ordet och de andra 3 är slangord för häftmassa Jag är förvånad över att det finns så mycket slang för häftmassa. Där jag växte upp kallades det bara häftmassa och det är det enda jag hört fram till min sambo kläckte ordet gummigutta. x) Hahahaha det verkar som jag startade nån slags debatt!!! Aa jag säger gummigutta vet inte varför men är uppväxt med det ordetXD *Dör av chock innan jag kommer tillbaks* ![]() Varför stava rätt när man kan stava fel? 25 apr, 2018 21:44 |
|
Velleity
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Vapor: Klet låter ju hur konstigt som helst??????? Klet. Klet. Klet. neeeej, kludd ska det vara! Åh om exakt två veckor idag så åker jag till Frankrike tjohoo♥♥ Omg! Jag åker till Frankrike om 3 dagar Å jag har namnsdag idag Spoiler: Tryck här för att visa! Jag åker till Frankrike om lite mindre än en månad ish XD Värst va folk som ska till Frankrike då haha ![]()
25 apr, 2018 21:50 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Velleity: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Vapor: Klet låter ju hur konstigt som helst??????? Klet. Klet. Klet. neeeej, kludd ska det vara! Åh om exakt två veckor idag så åker jag till Frankrike tjohoo♥♥ Omg! Jag åker till Frankrike om 3 dagar Å jag har namnsdag idag Spoiler: Tryck här för att visa! Jag åker till Frankrike om lite mindre än en månad ish XD Värst va folk som ska till Frankrike då haha Haha xD Vart i Frankrike ska du till?
25 apr, 2018 21:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Mamma, använde du just en gif?Skrivet av Alva Weasley: De nämnde häftmassa på TV:n idag, och jag var typSkrivet av La Croix: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Solkatten: Alva Weasley, Queen of häftmassa!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Solkatten: WOW! Det här måste bli kännt som häftmassa-veckan!Såklart handlar den nya poll frågan om häftmassa haha. Jag svarade klet. M Det hela är Alva Weasley fel haha. xD Men jag kallar det häftmassa och det fanns inte med som alternativ... Ändå visste hon väl inte ens att man kallade det häftmassa utan hon kallade det gummigutta? xD Det är inte med för att häftmassa är det riktiga ordet och de andra 3 är slangord för häftmassa Jag är förvånad över att det finns så mycket slang för häftmassa. Där jag växte upp kallades det bara häftmassa och det är det enda jag hört fram till min sambo kläckte ordet gummigutta. x) Hahahaha det verkar som jag startade nån slags debatt!!! Aa jag säger gummigutta vet inte varför men är uppväxt med det ordetXD *Dör av chock innan jag kommer tillbaks* 25 apr, 2018 21:55 |
|
Velleity
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Velleity: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Vapor: Klet låter ju hur konstigt som helst??????? Klet. Klet. Klet. neeeej, kludd ska det vara! Åh om exakt två veckor idag så åker jag till Frankrike tjohoo♥♥ Omg! Jag åker till Frankrike om 3 dagar Å jag har namnsdag idag Spoiler: Tryck här för att visa! Jag åker till Frankrike om lite mindre än en månad ish XD Värst va folk som ska till Frankrike då haha Haha xD Vart i Frankrike ska du till? Södra Frankrike typ Marsellie, det är i ett projekt som vi gör med skolan, ska bo hos familjer o ja kan ingen franska ahah XD Du skulle till Paris right? ![]()
25 apr, 2018 21:56 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Velleity: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Velleity: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Vapor: Klet låter ju hur konstigt som helst??????? Klet. Klet. Klet. neeeej, kludd ska det vara! Åh om exakt två veckor idag så åker jag till Frankrike tjohoo♥♥ Omg! Jag åker till Frankrike om 3 dagar Å jag har namnsdag idag Spoiler: Tryck här för att visa! Jag åker till Frankrike om lite mindre än en månad ish XD Värst va folk som ska till Frankrike då haha Haha xD Vart i Frankrike ska du till? Södra Frankrike typ Marsellie, det är i ett projekt som vi gör med skolan, ska bo hos familjer o ja kan ingen franska ahah XD Du skulle till Paris right? Säg bara oui oui och nicka. Le. Typ. Varför stava rätt när man kan stava fel? 25 apr, 2018 21:58 |
|
Velleity
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Velleity: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Velleity: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Vapor: Klet låter ju hur konstigt som helst??????? Klet. Klet. Klet. neeeej, kludd ska det vara! Åh om exakt två veckor idag så åker jag till Frankrike tjohoo♥♥ Omg! Jag åker till Frankrike om 3 dagar Å jag har namnsdag idag Spoiler: Tryck här för att visa! Jag åker till Frankrike om lite mindre än en månad ish XD Värst va folk som ska till Frankrike då haha Haha xD Vart i Frankrike ska du till? Södra Frankrike typ Marsellie, det är i ett projekt som vi gör med skolan, ska bo hos familjer o ja kan ingen franska ahah XD Du skulle till Paris right? Säg bara oui oui och nicka. Le. Typ. Testade en taktiken ish i Italien.. slutade med att jag fick sjukt mycket mat ahha ![]()
25 apr, 2018 22:01 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Velleity: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Velleity: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Vapor: Klet låter ju hur konstigt som helst??????? Klet. Klet. Klet. neeeej, kludd ska det vara! Åh om exakt två veckor idag så åker jag till Frankrike tjohoo♥♥ Omg! Jag åker till Frankrike om 3 dagar Å jag har namnsdag idag Spoiler: Tryck här för att visa! Jag åker till Frankrike om lite mindre än en månad ish XD Värst va folk som ska till Frankrike då haha Haha xD Vart i Frankrike ska du till? Södra Frankrike typ Marsellie, det är i ett projekt som vi gör med skolan, ska bo hos familjer o ja kan ingen franska ahah XD Du skulle till Paris right? Jag har franskt efternamn och gått 5 år på franska och kan ändå ingen franska hahaha xD Och min pappa som är ännu mer fransk än mig kan inget heller men mamma som är 100 % svensk kan typ flytande franska xD wtf liksom? Japp de ska jag, fast bara 3 dagar. Varit i Frankrike 2 gånger förr. Första gången i södra Frankrike, nära Nice typ tror ja (var iaf i Nice en dag). Andra gången i Champagne, Normandie, Biarritz och Paris (bilade båda gångerna).
25 apr, 2018 22:01 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen