@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorperion
Elev |
25 apr, 2018 18:13 |
|
Vapor
Elev |
Klet låter ju hur konstigt som helst??????? Klet. Klet. Klet. neeeej, kludd ska det vara!
Åh om exakt två veckor idag så åker jag till Frankrike tjohoo♥♥
25 apr, 2018 19:05 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Vapor: Klet låter ju hur konstigt som helst??????? Klet. Klet. Klet. neeeej, kludd ska det vara! Åh om exakt två veckor idag så åker jag till Frankrike tjohoo♥♥ Omg! Jag åker till Frankrike om 3 dagar Å jag har namnsdag idag Spoiler: Tryck här för att visa!
25 apr, 2018 19:17 |
|
Lazarus
Prefekt |
Idag på jobbet, en liten flicka på 7-8 år kom fram till mig när jag sorterade kläder.
Hon: Hej! Är du en pojke eller en flicka? Jag: *säger ingenting då jag inte är ute på jobbet än, ler bara och rycker på axlarna* Hon: Du är en pojke alltså *går nöjd iväg* Blir alltid så glad. Min favorit var nog min brorsdotter förra året, när jag hälsade på i England och hon kallade mig för "den blåhåriga sonen" om hon frågade min mamma var jag är x)
25 apr, 2018 19:39 |
|
Viloss
Elev |
KLUDD inte klet!
25 apr, 2018 20:02 |
|
Tillan Sato
Elev |
Har haft kedjetäcke i snart två veckor (äntligen mitt eget) och har nog aldrig sovit bättre
The Force will be with you, always!
25 apr, 2018 20:11 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: DU LJÖG! DU SA ATT DU SKULLE SE DEN KLOCKAN 14.00!!!!!!!!!!! Ska se Infinity War nu. Kommer dö Jaja. Alla ljuger. Fuck. Jag är officiellt död. 25 apr, 2018 20:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Jag visste väl det! Du sa 30 minuter tidigare..Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: DU LJÖG! DU SA ATT DU SKULLE SE DEN KLOCKAN 14.00!!!!!!!!!!! Ska se Infinity War nu. Kommer dö Jaja. Alla ljuger. Fuck. Jag är officiellt död. SPOILA INTE! SPOILA INTE OK! 25 apr, 2018 20:18 |
|
Scorperion
Elev |
25 apr, 2018 20:27 |
|
Alva Weasley
Elev |
Skrivet av La Croix: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Solkatten: Alva Weasley, Queen of häftmassa!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Solkatten: WOW! Det här måste bli kännt som häftmassa-veckan!Såklart handlar den nya poll frågan om häftmassa haha. Jag svarade klet. M Det hela är Alva Weasley fel haha. xD Men jag kallar det häftmassa och det fanns inte med som alternativ... Ändå visste hon väl inte ens att man kallade det häftmassa utan hon kallade det gummigutta? xD Det är inte med för att häftmassa är det riktiga ordet och de andra 3 är slangord för häftmassa Jag är förvånad över att det finns så mycket slang för häftmassa. Där jag växte upp kallades det bara häftmassa och det är det enda jag hört fram till min sambo kläckte ordet gummigutta. x) Hahahaha det verkar som jag startade nån slags debatt!!! Aa jag säger gummigutta vet inte varför men är uppväxt med det ordetXD
Puss <3
25 apr, 2018 21:01 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen