Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Percy Jackson club

Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club

1 2 3 ... 2531 2532 2533 ... 3568 3569 3570
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


DET HÄR GÄLLER LIV OCH DÖD

3 aug, 2017 21:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe?
Vad handlar den om? Ja, det kan man
Skrivet av LunaLovegood:):
Skrivet av Borttagen:
Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe?
vad heter du där?
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av Borttagen:
Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe?
JAG LÄSER!!!!!!!!!!! Du är ju skitduktig på att skriva................
(och nej jag sitter verkligen inte och plottar om vårt rollspel nu Bella...... varför skulle jag göra det XD)

Haha awwww tack, du också cx ♥. Nej nej, varför skulle du...xD
Jag heter Ullkaktus på wattpad... (internskämt med min pappa, vi har konstig humor)
Det handlar om en 17-årig kille som heter Joshua som är lite för sarkastisk för sitt eget bästa. Han har ett ganska eventlöst liv, i alla fall sedan hans bästa vän dog. En natt då han inte kan sova händer något som han aldrig skulle kunna gissa. Hela hans existens vänds upp och ner och hans syn på allt omkring sig kommer aldrig vara den samma igen.
(det låter väl kanske inte så speciellt men jag kan ju inte spoila något xD)

3 aug, 2017 21:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe?
Vad handlar den om? Ja, det kan man
Skrivet av LunaLovegood:):
Skrivet av Borttagen:
Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe?
vad heter du där?
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av Borttagen:
Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe?
JAG LÄSER!!!!!!!!!!! Du är ju skitduktig på att skriva................
(och nej jag sitter verkligen inte och plottar om vårt rollspel nu Bella...... varför skulle jag göra det XD)

Haha awwww tack, du också cx ♥. Nej nej, varför skulle du...xD
Jag heter Ullkaktus på wattpad... (internskämt med min pappa, vi har konstig humor)
Det handlar om en 17-årig kille som heter Joshua som är lite för sarkastisk för sitt eget bästa. Han har ett ganska eventlöst liv, i alla fall sedan hans bästa vän dog. En natt då han inte kan sova händer något som han aldrig skulle kunna gissa. Hela hans existens vänds upp och ner och hans syn på allt omkring sig kommer aldrig vara den samma igen.
(det låter väl kanske inte så speciellt men jag kan ju inte spoila något xD)

Den låter bra! Heter ProfessorEvil så du kan tagga mig

3 aug, 2017 21:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe?
Vad handlar den om? Ja, det kan man
Skrivet av LunaLovegood:):
Skrivet av Borttagen:
Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe?
vad heter du där?
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av Borttagen:
Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe?
JAG LÄSER!!!!!!!!!!! Du är ju skitduktig på att skriva................
(och nej jag sitter verkligen inte och plottar om vårt rollspel nu Bella...... varför skulle jag göra det XD)

Haha awwww tack, du också cx ♥. Nej nej, varför skulle du...xD
Jag heter Ullkaktus på wattpad... (internskämt med min pappa, vi har konstig humor)
Det handlar om en 17-årig kille som heter Joshua som är lite för sarkastisk för sitt eget bästa. Han har ett ganska eventlöst liv, i alla fall sedan hans bästa vän dog. En natt då han inte kan sova händer något som han aldrig skulle kunna gissa. Hela hans existens vänds upp och ner och hans syn på allt omkring sig kommer aldrig vara den samma igen.
(det låter väl kanske inte så speciellt men jag kan ju inte spoila något xD)

Den låter bra! Heter ProfessorEvil så du kan tagga mig

Tack! Hehe nice namn

3 aug, 2017 21:43

Belluna tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe?
Vad handlar den om? Ja, det kan man
Skrivet av LunaLovegood:):
Skrivet av Borttagen:
Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe?
vad heter du där?
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av Borttagen:
Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe?
JAG LÄSER!!!!!!!!!!! Du är ju skitduktig på att skriva................
(och nej jag sitter verkligen inte och plottar om vårt rollspel nu Bella...... varför skulle jag göra det XD)

Haha awwww tack, du också cx ♥. Nej nej, varför skulle du...xD
Jag heter Ullkaktus på wattpad... (internskämt med min pappa, vi har konstig humor)
Det handlar om en 17-årig kille som heter Joshua som är lite för sarkastisk för sitt eget bästa. Han har ett ganska eventlöst liv, i alla fall sedan hans bästa vän dog. En natt då han inte kan sova händer något som han aldrig skulle kunna gissa. Hela hans existens vänds upp och ner och hans syn på allt omkring sig kommer aldrig vara den samma igen.
(det låter väl kanske inte så speciellt men jag kan ju inte spoila något xD)
1. Låter som en väldigt Bra berättelse och 2. REN AND JACE IS SOON CANON WOOP WOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Bella du har slängt på mig ett till OTP *suck*)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2F4bba76622a09d51296971843f8b95dee%2Ftumblr_p4x4kdrKSE1ugyrreo1_540.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2Feb6e64b23a7ee61c20cacd1a9a06d298%2Ftumblr_p4x4glJXt41qagqqso8_400.gif

3 aug, 2017 21:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe?
Vad handlar den om? Ja, det kan man
Skrivet av LunaLovegood:):
Skrivet av Borttagen:
Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe?
vad heter du där?
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av Borttagen:
Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe?
JAG LÄSER!!!!!!!!!!! Du är ju skitduktig på att skriva................
(och nej jag sitter verkligen inte och plottar om vårt rollspel nu Bella...... varför skulle jag göra det XD)

Haha awwww tack, du också cx ♥. Nej nej, varför skulle du...xD
Jag heter Ullkaktus på wattpad... (internskämt med min pappa, vi har konstig humor)
Det handlar om en 17-årig kille som heter Joshua som är lite för sarkastisk för sitt eget bästa. Han har ett ganska eventlöst liv, i alla fall sedan hans bästa vän dog. En natt då han inte kan sova händer något som han aldrig skulle kunna gissa. Hela hans existens vänds upp och ner och hans syn på allt omkring sig kommer aldrig vara den samma igen.
(det låter väl kanske inte så speciellt men jag kan ju inte spoila något xD)

Den låter bra! Heter ProfessorEvil så du kan tagga mig

Tack! Hehe nice namn
Tackar! Ullkaktus låter också som ett bra namn!

3 aug, 2017 21:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe?
Vad handlar den om? Ja, det kan man
Skrivet av LunaLovegood:):
Skrivet av Borttagen:
Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe?
vad heter du där?
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av Borttagen:
Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe?
JAG LÄSER!!!!!!!!!!! Du är ju skitduktig på att skriva................
(och nej jag sitter verkligen inte och plottar om vårt rollspel nu Bella...... varför skulle jag göra det XD)

Haha awwww tack, du också cx ♥. Nej nej, varför skulle du...xD
Jag heter Ullkaktus på wattpad... (internskämt med min pappa, vi har konstig humor)
Det handlar om en 17-årig kille som heter Joshua som är lite för sarkastisk för sitt eget bästa. Han har ett ganska eventlöst liv, i alla fall sedan hans bästa vän dog. En natt då han inte kan sova händer något som han aldrig skulle kunna gissa. Hela hans existens vänds upp och ner och hans syn på allt omkring sig kommer aldrig vara den samma igen.
(det låter väl kanske inte så speciellt men jag kan ju inte spoila något xD)
1. Låter som en väldigt Bra berättelse och 2. REN AND JACE IS SOON CANON WOOP WOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Bella du har slängt på mig ett till OTP *suck*)

1. Man tackar xD ♥ 2. MUHAHAHA YES IT CAN HAPPEN AT ANY MOMENT NOW! (YAAAAAAS JAG TAR DET SOM EN VINST MUHAHAHAHA! Är det konstigt att ha ett par som man själv skapat som otp...? xD)

3 aug, 2017 21:50

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Levi_nikiforov Jag skulle gärna läst din berättelse! Men eftersom jag inte ser så bra så kan jag inte läsa långa texter

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

3 aug, 2017 22:06

Belluna tonks
Elev

Avatar


levi_nikiforov 1.varsågod 2.YASSSSS FINALLY (ofc you do XD.......Jag har absolut inte Oreblo (från berättelsen jag berättat om och skapat) som OTP....... Så ja man kan ha ship man själv skapat som OTP)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2F4bba76622a09d51296971843f8b95dee%2Ftumblr_p4x4kdrKSE1ugyrreo1_540.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2Feb6e64b23a7ee61c20cacd1a9a06d298%2Ftumblr_p4x4glJXt41qagqqso8_400.gif

3 aug, 2017 22:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Levi_nikiforov Jag skulle gärna läst din berättelse! Men eftersom jag inte ser så bra så kan jag inte läsa långa texter

Förstår det! Tack för omtanken!
Skrivet av Belluna tonks:
levi_nikiforov 1.varsågod 2.YASSSSS FINALLY (ofc you do XD.......Jag har absolut inte Oreblo (från berättelsen jag berättat om och skapat) som OTP....... Så ja man kan ha ship man själv skapat som OTP)

Haha skönt att veta xD. Det är faktiskt väldigt roligt på ett sätt. Då kan man komma ännu mer personliga headcanons och massa sånt fluffy shit! XD

3 aug, 2017 22:24

1 2 3 ... 2531 2532 2533 ... 3568 3569 3570

Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club

Du får inte svara på den här tråden.