The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
DET HÄR GÄLLER LIV OCH DÖD
3 aug, 2017 21:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vad handlar den om? Ja, det kan man Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe? Skrivet av LunaLovegood:): Skrivet av Borttagen: vad heter du där? Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe? Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: JAG LÄSER!!!!!!!!!!! Du är ju skitduktig på att skriva................ Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe? (och nej jag sitter verkligen inte och plottar om vårt rollspel nu Bella...... varför skulle jag göra det XD) Haha awwww tack, du också cx ♥. Nej nej, varför skulle du...xD Jag heter Ullkaktus på wattpad... (internskämt med min pappa, vi har konstig humor) Det handlar om en 17-årig kille som heter Joshua som är lite för sarkastisk för sitt eget bästa. Han har ett ganska eventlöst liv, i alla fall sedan hans bästa vän dog. En natt då han inte kan sova händer något som han aldrig skulle kunna gissa. Hela hans existens vänds upp och ner och hans syn på allt omkring sig kommer aldrig vara den samma igen. (det låter väl kanske inte så speciellt men jag kan ju inte spoila något xD) 3 aug, 2017 21:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vad handlar den om? Ja, det kan man Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe? Skrivet av LunaLovegood:): Skrivet av Borttagen: vad heter du där? Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe? Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: JAG LÄSER!!!!!!!!!!! Du är ju skitduktig på att skriva................ Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe? (och nej jag sitter verkligen inte och plottar om vårt rollspel nu Bella...... varför skulle jag göra det XD) Haha awwww tack, du också cx ♥. Nej nej, varför skulle du...xD Jag heter Ullkaktus på wattpad... (internskämt med min pappa, vi har konstig humor) Det handlar om en 17-årig kille som heter Joshua som är lite för sarkastisk för sitt eget bästa. Han har ett ganska eventlöst liv, i alla fall sedan hans bästa vän dog. En natt då han inte kan sova händer något som han aldrig skulle kunna gissa. Hela hans existens vänds upp och ner och hans syn på allt omkring sig kommer aldrig vara den samma igen. (det låter väl kanske inte så speciellt men jag kan ju inte spoila något xD) Den låter bra! Heter ProfessorEvil så du kan tagga mig 3 aug, 2017 21:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vad handlar den om? Ja, det kan man Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe? Skrivet av LunaLovegood:): Skrivet av Borttagen: vad heter du där? Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe? Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: JAG LÄSER!!!!!!!!!!! Du är ju skitduktig på att skriva................ Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe? (och nej jag sitter verkligen inte och plottar om vårt rollspel nu Bella...... varför skulle jag göra det XD) Haha awwww tack, du också cx ♥. Nej nej, varför skulle du...xD Jag heter Ullkaktus på wattpad... (internskämt med min pappa, vi har konstig humor) Det handlar om en 17-årig kille som heter Joshua som är lite för sarkastisk för sitt eget bästa. Han har ett ganska eventlöst liv, i alla fall sedan hans bästa vän dog. En natt då han inte kan sova händer något som han aldrig skulle kunna gissa. Hela hans existens vänds upp och ner och hans syn på allt omkring sig kommer aldrig vara den samma igen. (det låter väl kanske inte så speciellt men jag kan ju inte spoila något xD) Den låter bra! Heter ProfessorEvil så du kan tagga mig Tack! Hehe nice namn 3 aug, 2017 21:43 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: 1. Låter som en väldigt Bra berättelse och 2. REN AND JACE IS SOON CANON WOOP WOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Bella du har slängt på mig ett till OTP *suck*) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vad handlar den om? Ja, det kan man Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe? Skrivet av LunaLovegood:): Skrivet av Borttagen: vad heter du där? Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe? Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: JAG LÄSER!!!!!!!!!!! Du är ju skitduktig på att skriva................ Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe? (och nej jag sitter verkligen inte och plottar om vårt rollspel nu Bella...... varför skulle jag göra det XD) Haha awwww tack, du också cx ♥. Nej nej, varför skulle du...xD Jag heter Ullkaktus på wattpad... (internskämt med min pappa, vi har konstig humor) Det handlar om en 17-årig kille som heter Joshua som är lite för sarkastisk för sitt eget bästa. Han har ett ganska eventlöst liv, i alla fall sedan hans bästa vän dog. En natt då han inte kan sova händer något som han aldrig skulle kunna gissa. Hela hans existens vänds upp och ner och hans syn på allt omkring sig kommer aldrig vara den samma igen. (det låter väl kanske inte så speciellt men jag kan ju inte spoila något xD) ![]()
3 aug, 2017 21:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tackar! Ullkaktus låter också som ett bra namn!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vad handlar den om? Ja, det kan man Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe? Skrivet av LunaLovegood:): Skrivet av Borttagen: vad heter du där? Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe? Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: JAG LÄSER!!!!!!!!!!! Du är ju skitduktig på att skriva................ Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe? (och nej jag sitter verkligen inte och plottar om vårt rollspel nu Bella...... varför skulle jag göra det XD) Haha awwww tack, du också cx ♥. Nej nej, varför skulle du...xD Jag heter Ullkaktus på wattpad... (internskämt med min pappa, vi har konstig humor) Det handlar om en 17-årig kille som heter Joshua som är lite för sarkastisk för sitt eget bästa. Han har ett ganska eventlöst liv, i alla fall sedan hans bästa vän dog. En natt då han inte kan sova händer något som han aldrig skulle kunna gissa. Hela hans existens vänds upp och ner och hans syn på allt omkring sig kommer aldrig vara den samma igen. (det låter väl kanske inte så speciellt men jag kan ju inte spoila något xD) Den låter bra! Heter ProfessorEvil så du kan tagga mig Tack! Hehe nice namn 3 aug, 2017 21:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: 1. Låter som en väldigt Bra berättelse och 2. REN AND JACE IS SOON CANON WOOP WOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Bella du har slängt på mig ett till OTP *suck*) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vad handlar den om? Ja, det kan man Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe? Skrivet av LunaLovegood:): Skrivet av Borttagen: vad heter du där? Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe? Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: JAG LÄSER!!!!!!!!!!! Du är ju skitduktig på att skriva................ Ugh velar om jag ska lägga upp en historia på wattpad eller inte. Nån som hade varit intresserad av att läsa den i så fall? Och kan man ta bort den sen om jag bestämmer mig för att det är cringe? (och nej jag sitter verkligen inte och plottar om vårt rollspel nu Bella...... varför skulle jag göra det XD) Haha awwww tack, du också cx ♥. Nej nej, varför skulle du...xD Jag heter Ullkaktus på wattpad... (internskämt med min pappa, vi har konstig humor) Det handlar om en 17-årig kille som heter Joshua som är lite för sarkastisk för sitt eget bästa. Han har ett ganska eventlöst liv, i alla fall sedan hans bästa vän dog. En natt då han inte kan sova händer något som han aldrig skulle kunna gissa. Hela hans existens vänds upp och ner och hans syn på allt omkring sig kommer aldrig vara den samma igen. (det låter väl kanske inte så speciellt men jag kan ju inte spoila något xD) 1. Man tackar xD ♥ 2. MUHAHAHA YES IT CAN HAPPEN AT ANY MOMENT NOW! (YAAAAAAS JAG TAR DET SOM EN VINST MUHAHAHAHA! Är det konstigt att ha ett par som man själv skapat som otp...? xD) 3 aug, 2017 21:50 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Levi_nikiforov Jag skulle gärna läst din berättelse! Men eftersom jag inte ser så bra så kan jag inte läsa långa texter
3 aug, 2017 22:06 |
|
Belluna tonks
Elev |
levi_nikiforov 1.varsågod 2.YASSSSS FINALLY (ofc you do XD.......Jag har absolut inte Oreblo (från berättelsen jag berättat om och skapat) som OTP....... Så ja man kan ha ship man själv skapat som OTP)
![]()
3 aug, 2017 22:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Levi_nikiforov Jag skulle gärna läst din berättelse! Men eftersom jag inte ser så bra så kan jag inte läsa långa texter Förstår det! Tack för omtanken! Skrivet av Belluna tonks: levi_nikiforov 1.varsågod 2.YASSSSS FINALLY (ofc you do XD.......Jag har absolut inte Oreblo (från berättelsen jag berättat om och skapat) som OTP....... Så ja man kan ha ship man själv skapat som OTP) Haha skönt att veta xD. Det är faktiskt väldigt roligt på ett sätt. Då kan man komma ännu mer personliga headcanons och massa sånt fluffy shit! XD 3 aug, 2017 22:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen