Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
" Jag vill kunna uttala och skriva min sin och min dotters namn!" Sa jag och gav pojken till en sköterska som gick iväg med honom
22 aug, 2013 15:48
|
|
Borttagen
|
''MEN DU LOVADE!'' skrek jag! ''DET BORDE DU TÄNKT PÅ NÄR DU LOVADE!'' SKREK JAG
22 aug, 2013 16:03
|
|
Borttagen
|
" Skrik inte åt mig!" Sa jag
22 aug, 2013 16:08
|
|
Borttagen
|
22 aug, 2013 16:08
|
|
Borttagen
|
" Förlåt Mas, jag är en idiot " sa jag och omfattade honom och kramade om honom
22 aug, 2013 16:09
|
|
Borttagen
|
''nej, det är du inte?!'' sa jag förvirrat
22 aug, 2013 16:10
|
|
Borttagen
|
" Jo!" Sa jag
" Ursäkta men Kelly ska in på operation nu, du får prata med sköterskan om eran son " sa en läkare
Jag fick stora ögon
" Va?!" Sa jag
22 aug, 2013 16:13
|
|
Borttagen
|
''varför ska hon opereras?'' frågade jag
22 aug, 2013 16:13
|
|
Borttagen
|
" Prata med sköterskan " sa läkaren och tog med sängen som jag låg i ut
22 aug, 2013 16:14
|
|
Borttagen
|
22 aug, 2013 16:15
|
Du får inte svara på den här tråden.