Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
Det mörka vattnet speglar fullmånen. Den lyser starkt. Jag funderar på att bada igen.
Jag går långsamt ut i vattnet. Jag ryser till, vattnet är iskallt. Men snart har jag vant mig och simmar några tag innan jag stannar och trampar vatten.
14 nov, 2013 19:00 |
|
Queen Boo
Elev |
''Hmm... Visst''
jag är jättecoolig älska mig plz 14 nov, 2013 19:42 |
|
ginny 23
Elev |
14 nov, 2013 19:46 |
|
Borttagen
|
Jag går till gryffindor tornet och lägger mig i sängen och somnar bums
14 nov, 2013 19:46 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag och Elise går till Slytherins sovsal
jag är jättecoolig älska mig plz 14 nov, 2013 19:47 |
|
ginny 23
Elev |
14 nov, 2013 19:49 |
|
Queen Boo
Elev |
Vi sitter på min säng och pratar
jag är jättecoolig älska mig plz 14 nov, 2013 19:50 |
|
ginny 23
Elev |
14 nov, 2013 19:57 |
|
Borttagen
|
Jag vaknar och hör skriket. Jag springer mot henne
14 nov, 2013 19:57 |
|
Queen Boo
Elev |
Sedan bestämmer vi oss för att sova lite
jag är jättecoolig älska mig plz 14 nov, 2013 19:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen