Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dracossister
Elev |
28 nov, 2012 08:33 |
|
LunaLove<3
Elev |
28 nov, 2012 09:09 |
|
BlondaHermione
Elev |
28 nov, 2012 09:21 |
|
Borttagen
|
Öhm... MÅSTE JAG VÄLJA MELLAN NALLAR?!?!?! JAG ÄLSKAR NALLAR!!! >.<
Öhm, ähm, erm... Panda. 28 nov, 2012 10:30 |
|
Sirius_Musta
Elev |
28 nov, 2012 11:12 |
|
reckless
Elev |
Isbjörn
CharmBlood26477 @ Pottermore 28 nov, 2012 11:33 |
|
Queen Boo
Elev |
Panda
jag är jättecoolig älska mig plz 28 nov, 2012 12:39 |
|
Borttagen
|
Panda ♥
De verkar fredligare, jag skulle inte bli lika rädd om jag mötte en panda som om jag mötte en isbjörn. Detta är bara en känsla jag har, vet inte direkt så mycket om deras beteenden egentligen. 28 nov, 2012 12:58
Detta inlägg ändrades senast 2012-11-28 kl. 19:47
|
|
Danzi
Elev |
28 nov, 2012 13:00 |
|
MystiqueRed
Elev |
Panda :3
28 nov, 2012 13:11 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen