@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: ska på hajk efter måndag Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jag med! KOmmer nog attta 1 kanin men inte mer I år blir det inte mycket kaninjakt för min del :p har inte tid o inte ork xD I år kommer jag faktiskt ha något som kallas ett liv xD iallafall nu över påsk ;P känns läskigt men ser fram emot det ;P hahahha Haha Jag ska åxå på något hajkliknande. Men det är på fredag nästa vecka! Varför stava rätt när man kan stava fel? 28 mar, 2018 13:35 |
|
The Noble Lion
Elev |
Åååhhhhh min pojkvän är i Ankara och har praktik och imorgon ska jag flyga ner till honom. Han har varit borta i två veckor så det är dags att få pussa lite på honom igen! Är så himla lycklig!
28 mar, 2018 13:55 |
|
Borttagen
|
EXAKT! JAG SKA HA NÄSTA VECKA! WHY NOW!
28 mar, 2018 14:27 |
|
Mc Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: jappSkrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: ska på hajk efter måndag Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jag med! KOmmer nog attta 1 kanin men inte mer I år blir det inte mycket kaninjakt för min del :p har inte tid o inte ork xD I år kommer jag faktiskt ha något som kallas ett liv xD iallafall nu över påsk ;P känns läskigt men ser fram emot det ;P hahahha Haha Åh va kul Skrivet av Mc Weasley: en scoutgrupp Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: ska på hajk efter måndag Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jag med! KOmmer nog attta 1 kanin men inte mer I år blir det inte mycket kaninjakt för min del :p har inte tid o inte ork xD I år kommer jag faktiskt ha något som kallas ett liv xD iallafall nu över påsk ;P känns läskigt men ser fram emot det ;P hahahha Haha Med vilka? Går du också i scouterna?
![]()
28 mar, 2018 14:32 |
|
Borttagen
|
Vill någon välsigna mig?
28 mar, 2018 14:34 |
|
Mc Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vill någon välsigna mig? Ok... Må inte kaninerna äta upp allt Vindict:s godis. Amen
![]()
28 mar, 2018 14:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mc Weasley: Skrivet av Borttagen: Vill någon välsigna mig? Ok... Må inte kaninerna äta upp allt Vindict:s godis. Amen Eller Må kaninerna komma till Vindict Choklad 28 mar, 2018 14:37 |
|
Mc Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mc Weasley: Skrivet av Borttagen: Vill någon välsigna mig? Ok... Må inte kaninerna äta upp allt Vindict:s godis. Amen Eller Må kaninerna komma till Vindict Choklad Ja, tänk om man kunde muta eller mata dom! Typ något liknande som drakmat...
![]()
28 mar, 2018 14:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mc Weasley: MORÖTTER!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mc Weasley: Skrivet av Borttagen: Vill någon välsigna mig? Ok... Må inte kaninerna äta upp allt Vindict:s godis. Amen Eller Må kaninerna komma till Vindict Choklad Ja, tänk om man kunde muta eller mata dom! Typ något liknande som drakmat... KANINER! JAG HAR MORÖTTER! KOLLA! MORÖTTER! JAG HAR ÄNDRAT FÖR ER SKULL! KOM OCH ÄT MIG! 28 mar, 2018 14:39 |
|
Mc Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mc Weasley: MORÖTTER!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mc Weasley: Skrivet av Borttagen: Vill någon välsigna mig? Ok... Må inte kaninerna äta upp allt Vindict:s godis. Amen Eller Må kaninerna komma till Vindict Choklad Ja, tänk om man kunde muta eller mata dom! Typ något liknande som drakmat... KANINER! JAG HAR MORÖTTER! KOLLA! MORÖTTER! JAG HAR ÄNDRAT FÖR ER SKULL! KOM OCH ÄT MIG! Shit, de kommer redan fler till dig!!!
![]()
28 mar, 2018 14:44 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen