@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Linos: Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Skämta!Skrivet av Borttagen: KANINJAKT? VA? HEJDÅ! JAG SKA ALDFRIG SOVA IGEN............ Har den börjat? 28 mar, 2018 07:23 |
|
Borttagen
|
28 mar, 2018 07:25 |
|
Linos
Elev |
Skrivet av Borttagen: Så du har inte sett något? Jo, jag fångade precis en *lipar* Varför ljög du för mig?
28 mar, 2018 07:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Linos: Ville ju ha kaninerna för mig själv Skrivet av Borttagen: Så du har inte sett något? Jo, jag fångade precis en *lipar* Varför ljög du gör mig? 28 mar, 2018 07:27 |
|
Linos
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Linos: Ville ju ha kaninerna för mig själv Skrivet av Borttagen: Så du har inte sett något? Jo, jag fångade precis en *lipar* Varför ljög du gör mig? Haha, låter som något jag skulle kunna säga
28 mar, 2018 07:28 |
|
PPP
Elev |
HEI alla här, jag kom precis på att jag aldrig loggar in här längre, sådär 10 min innan jag måste gå till bussen hahah, MEN
Väldigt många bra saker har hänt under mitt lilla break JAG HAR TRÄFFAT MIN ALLRA STÖRSTA IDOL SAMMA IDOL LADE MÄRKE TILL MIG PÅ INSTAGRAM, NÄR JAG LADE UPP BILDEN PÅ OSS TVÅ HON KOMMENTERADE ETT HJÄRTA MITT LIV ÄR KOMPLETT Sen går jag i nian wtf ?? När jag skapade mitt konto här, gick jag i trean ? Och jag har kommit in på mitt drömgymnasium En liten life update ingen kommer bry sig om, för jag är bara en självupptagen drittsekk, men noen må jo spre litt glede ♥
28 mar, 2018 07:55 |
|
Mc Weasley
Elev |
28 mar, 2018 09:11 |
|
tippest
Elev |
jag får panik! varför har inte alla påsklov samtidigt?? bleh 28 mar, 2018 10:04 |
|
Salem
Lärare |
28 mar, 2018 10:04 |
|
Mc Weasley
Elev |
28 mar, 2018 10:05 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen