@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
27 mar, 2018 22:03 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
De jävlarna på Skånetrafiken har ändrat om plåga tåglinjerna så att det nu blir jättesvårt för mig att ta mig till min kompis! Det är inte så svårt för vanliga personer, men för mig med en synskada känns det svårt!
27 mar, 2018 22:32 |
|
Zora
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: får man fråga vad har de ändrat? för allt ska vara tillgängligt för alla.De jävlarna på Skånetrafiken har ändrat om plåga tåglinjerna så att det nu blir jättesvårt för mig att ta mig till min kompis! Det är inte så svårt för vanliga personer, men för mig med en synskada känns det svårt! ![]()
27 mar, 2018 22:35 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Zora: (jag kanske är överdriven, men det här är inte lätt för mig)Skrivet av GinnyHermionePotter: får man fråga vad har de ändrat? för allt ska vara tillgängligt för alla. De jävlarna på Skånetrafiken har ändrat om plåga tåglinjerna så att det nu blir jättesvårt för mig att ta mig till min kompis! Det är inte så svårt för vanliga personer, men för mig med en synskada känns det svårt! De har ändrat så att jag måste byta tåg på Malmö C vilket jag tycker är svårt. Nu har jag lite tur för tågen går från samma spår. Men bara tanken på att byta tåg och vara ensam på Malmö C i 20 minuter gör mig orolig! 27 mar, 2018 22:41 |
|
tippest
Elev |
![]() asså jag vet inte vad jag ska ta mig till detta är det sötaste snömonstret någonsin jag är KÄR i henne ❤️❤️❤️ (alltså inte kär på ett romantiskt sett men.. jag vet inte hur jag ska förklara jag är bara KÄR) bleh 27 mar, 2018 22:43
Detta inlägg ändrades senast 2018-03-27 kl. 22:44
|
|
Zora
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Neej du överdriver inte tro mig! jag kan förstå oros momentet menar dem ropar inte alltid ut där heller Skrivet av Zora: (jag kanske är överdriven, men det här är inte lätt för mig)Skrivet av GinnyHermionePotter: får man fråga vad har de ändrat? för allt ska vara tillgängligt för alla. De jävlarna på Skånetrafiken har ändrat om plåga tåglinjerna så att det nu blir jättesvårt för mig att ta mig till min kompis! Det är inte så svårt för vanliga personer, men för mig med en synskada känns det svårt! De har ändrat så att jag måste byta tåg på Malmö C vilket jag tycker är svårt. Nu har jag lite tur för tågen går från samma spår. Men bara tanken på att byta tåg och vara ensam på Malmö C i 20 minuter gör mig orolig! pluggar vård xD SEn malmö C är stort kan jag säga. ![]()
27 mar, 2018 22:43 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Zora: Jag vet att jag kommer klara det! Bara för att jag helt enkelt ska det!Skrivet av GinnyHermionePotter: Neej du överdriver inte tro mig! jag kan förstå oros momentet menar dem ropar inte alltid ut där heller Skrivet av Zora: (jag kanske är överdriven, men det här är inte lätt för mig)Skrivet av GinnyHermionePotter: får man fråga vad har de ändrat? för allt ska vara tillgängligt för alla. De jävlarna på Skånetrafiken har ändrat om plåga tåglinjerna så att det nu blir jättesvårt för mig att ta mig till min kompis! Det är inte så svårt för vanliga personer, men för mig med en synskada känns det svårt! De har ändrat så att jag måste byta tåg på Malmö C vilket jag tycker är svårt. Nu har jag lite tur för tågen går från samma spår. Men bara tanken på att byta tåg och vara ensam på Malmö C i 20 minuter gör mig orolig! pluggar vård xD SEn malmö C är stort kan jag säga. Jo jag litar jättemycket på hörseln och jag hatar när de inte ropar ut! 27 mar, 2018 22:54 |
|
Zora
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Bra inställning! behåll den och du klarar allt Skrivet av Zora: Jag vet att jag kommer klara det! Bara för att jag helt enkelt ska det!Skrivet av GinnyHermionePotter: Neej du överdriver inte tro mig! jag kan förstå oros momentet menar dem ropar inte alltid ut där heller Skrivet av Zora: (jag kanske är överdriven, men det här är inte lätt för mig)Skrivet av GinnyHermionePotter: får man fråga vad har de ändrat? för allt ska vara tillgängligt för alla. De jävlarna på Skånetrafiken har ändrat om plåga tåglinjerna så att det nu blir jättesvårt för mig att ta mig till min kompis! Det är inte så svårt för vanliga personer, men för mig med en synskada känns det svårt! De har ändrat så att jag måste byta tåg på Malmö C vilket jag tycker är svårt. Nu har jag lite tur för tågen går från samma spår. Men bara tanken på att byta tåg och vara ensam på Malmö C i 20 minuter gör mig orolig! pluggar vård xD SEn malmö C är stort kan jag säga. Jo jag litar jättemycket på hörseln och jag hatar när de inte ropar ut! Det e jobbigt.. man risekrar hoppa på fel osv ![]()
27 mar, 2018 22:57 |
|
Fjalar
Elev |
Kaniner in da house :O :O
28 mar, 2018 00:26 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Fjalar: Kaniner in da house :O :O Gotta catch 'em all! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 mar, 2018 00:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen