@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Fiskboll: Hur många här brukar vara inne på mugglis under skoltid? Jag är det ibland (inte just nu dock, har lov), men då är det oftast under rasterna, fast ibland blir det på lektioner också typ när vi inte har någon lärare x)
27 mar, 2018 09:46 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Vindict det stod om det på fb förut om Kim possible.
I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 27 mar, 2018 09:58 |
|
Mc Weasley
Elev |
27 mar, 2018 10:07 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Salem: Skrivet av IamAK: Skrivet av Salem: Skrivet av IamAK: nån här som har varit på warner bros studio tour som skulle kunna svara på några frågor? jag vet att det finns en tråd om det men jag tror att det är större chans att jag får nåt svar om jag skriver här. Jag var där nu i januari! hur tog du dig dit? jag ska dit i juni och vill helst ta tåget till watford junction men är lite rädd för att det kommer vara komplicerat eller svårt att hitta rätt tåg osv. köpte du en paperback souvenir guidebook och tycker du det är värt att köpa det?(om du nu gjorde det). Vi bokade transfer direkt när vi köpte biljetterna! Så vi åkte buss med massa andra människor som skulle dit i sån ”Harry Potter-buss”. Så vet inte hur man tar sig dit sj... Köpte ingen sådan men köpte mycket annat, helt fantastisk butik.. spenderade 1,5h där okej. har du några andra tips? 27 mar, 2018 10:28 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av IamAK: Skrivet av Salem: Skrivet av IamAK: Skrivet av Salem: Skrivet av IamAK: nån här som har varit på warner bros studio tour som skulle kunna svara på några frågor? jag vet att det finns en tråd om det men jag tror att det är större chans att jag får nåt svar om jag skriver här. Jag var där nu i januari! hur tog du dig dit? jag ska dit i juni och vill helst ta tåget till watford junction men är lite rädd för att det kommer vara komplicerat eller svårt att hitta rätt tåg osv. köpte du en paperback souvenir guidebook och tycker du det är värt att köpa det?(om du nu gjorde det). Vi bokade transfer direkt när vi köpte biljetterna! Så vi åkte buss med massa andra människor som skulle dit i sån ”Harry Potter-buss”. Så vet inte hur man tar sig dit sj... Köpte ingen sådan men köpte mycket annat, helt fantastisk butik.. spenderade 1,5h där okej. har du några andra tips? Hmmm.. stressa inte när du är där! Man har 3h och vi var klara efter 1,5h så ta din tid och titta länge på allt
27 mar, 2018 10:46 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
27 mar, 2018 11:00 |
|
Lazarus
Prefekt |
Borde plugga matte då jag har prov på torsdag eftermiddag, men här sitter jag och försöker lära mig irländska istället...
27 mar, 2018 11:04 |
|
Solkatten
Elev |
Igår hade snön nästan försvunnit helt. Idag är det helt vitt ute och det snöar fortfarande. Det ska dessutom vara kallt under resten av veckan. Det känns verkligen inte som att det är påsk i helgen. xD Våren kommer ju aldrig att komma.
Jag fyller år den 9 april och då brukar det väldigt ofta vara så fint väder att man nästan tror att det är sommar. Ett år ösregnade det både dagen före och efter men på just min födelsedag var det perfekta vädret. Well sådant bra väder kommer det inte att bli år. Hellre snö än regn iaf. Ena dagen tror man att våren kommer och sedan nästa dag är det vinter. Vädret verkar har svårt att bestämma sig. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 mar, 2018 11:27 |
|
Alva Weasley
Elev |
Skrivet av Solkatten: Igår hade snön nästan försvunnit helt. Idag är det helt vitt ute och det snöar fortfarande. Det ska dessutom vara kallt under resten av veckan. Det känns verkligen inte som att det är påsk i helgen. xD Våren kommer ju aldrig att komma. Jag fyller år den 9 april och då brukar det väldigt ofta vara så fint väder att man nästan tror att det är sommar. Ett år ösregnade det både dagen före och efter men på just min födelsedag var det perfekta vädret. Well sådant bra väder kommer det inte att bli år. Hellre snö än regn iaf. Ena dagen tror man att våren kommer och sedan nästa dag är det vinter. Vädret verkar har svårt att bestämma sig. Samma sak hos mig...
Puss <3
27 mar, 2018 11:49 |
|
Borttagen
|
Såg det någonstans. De har nog nyss börjat med filmen så vi får nog vänta ett tag
27 mar, 2018 14:42 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen