@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
catradora
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Velma Dinkley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Velma Dinkley: Jag tycker norska låter roligt! Men jag tänkte lära mig några meningar, och de är väldigt lätta! Låter nästan svenskt Skrivet av Borttagen: MINA KUSINER JAG ALDRIG PRATAT MED KOMMER TILL SVERIGE! DE BOR I NORGE! JAG KOMMER SKRATTA OM DE PRATAR PÅ NORSKA! JAG KOMMER DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! NORKS AÄR BARA ROLIGT! SKA FÖRSÖKA LÄRA MIG NÅGRA ORD NU! HAHHAHAHAHA! JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR! lyssnade på en norsk föreläsning på högskoledagen och kan säga var rätt jobbgt att hänga med Hade jag inte varit hörselskadad och hängt med lite mer så hade jag tyckt samma Blir bara mest förvirrad med att de lägger ett h före v:et. Undrade hur de tänkte i början x) Lade man inte in h före v i vissa ord i gammaldags svenska också?
26 mar, 2018 21:50 |
|
Scorperion
Elev |
26 mar, 2018 21:52 |
|
tippest
Elev |
bleh 26 mar, 2018 22:03 |
|
Borttagen
|
Författaren till min favoritbok sa i en intervju att bl a den boken ska filmatiseras. Jag är rädd att de som filmatiserar inte alls ska få fram samma stämning. Den boken var väldigt levande för mig, den gick mig rakt in i benmärgen. Om det är en välgjord film som verkligen fångar stämningen och tar karaktärerna på allvar hade det varit fantastiskt, men är rädd att det ska kännas som nån massproducerad Wallander-film, risken känns stor då de flesta filmer baserade på kriminalromaner känns lite så.
Jag bor relativt nära där boken utspelar sig (och jag hoppas i alla fall de är autentiska nog att filma i alla fall de mest miljöbundna scenerna där, allt annat vore helgerån), tänk om de vill ha statister? Det hade i och för sig varit kul... 26 mar, 2018 22:26 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Kim possible ska filmas med riktiga skådespelare jag är rädd att de kommer bli totalt fel eftersom Kim possible var en av de serierna jag såg på som liten.
det är 9 år sedan år 2009 som disney släppte sin förmodligen riktigt tecknade film prinsessan och grodan det känns som disney bara kommer släppa dataanimenerade filmer. Jag tycker ju om några av dom ochså men den gamla stilen saknar jag mycket. I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 26 mar, 2018 22:37 |
|
Solkatten
Elev |
Påsk-Bengt har kommit. Då kommer väl påsktemat och kaninjakten snart dårå.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 mar, 2018 00:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av catradora: Jag tror det...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Velma Dinkley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Velma Dinkley: Jag tycker norska låter roligt! Men jag tänkte lära mig några meningar, och de är väldigt lätta! Låter nästan svenskt Skrivet av Borttagen: MINA KUSINER JAG ALDRIG PRATAT MED KOMMER TILL SVERIGE! DE BOR I NORGE! JAG KOMMER SKRATTA OM DE PRATAR PÅ NORSKA! JAG KOMMER DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! NORKS AÄR BARA ROLIGT! SKA FÖRSÖKA LÄRA MIG NÅGRA ORD NU! HAHHAHAHAHA! JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR! lyssnade på en norsk föreläsning på högskoledagen och kan säga var rätt jobbgt att hänga med Hade jag inte varit hörselskadad och hängt med lite mer så hade jag tyckt samma Blir bara mest förvirrad med att de lägger ett h före v:et. Undrade hur de tänkte i början x) Lade man inte in h före v i vissa ord i gammaldags svenska också? Skrivet av Velma Dinkley: Kim possible ska filmas med riktiga skådespelare jag är rädd att de kommer bli totalt fel eftersom Kim possible var en av de serierna jag såg på som liten. det är 9 år sedan år 2009 som disney släppte sin förmodligen riktigt tecknade film prinsessan och grodan det känns som disney bara kommer släppa dataanimenerade filmer. Jag tycker ju om några av dom ochså men den gamla stilen saknar jag mycket. Det var en av mina favoritserier förut! Den och Jake Long! Hoppas att de gör filmen bra! Fast har inte hittat något om det, vart stod det? 27 mar, 2018 06:26 |
|
Fiskboll
Elev |
Hur många här brukar vara inne på mugglis under skoltid?
Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 27 mar, 2018 08:37 |
|
Mc Weasley
Elev |
27 mar, 2018 09:43 |
|
Velleity
Elev |
27 mar, 2018 09:44 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen