@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fiskboll
Elev |
Jag är alltid hungrig
Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 25 mar, 2018 19:13 |
|
Solkatten
Elev |
Åhh jag har helt glömt bort att Maze Runner: The Death Cure kom typ i januari-februari haha! Men vart kan jag se den online?! Måste se den nu! xD
Btw ärr det någon som vet vad som hänt med Dreamfilm? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 mar, 2018 20:30 |
|
Emmi
Prefekt |
Imorse vid 7 vad jag uppe, påklädd och färdig. Jag skulle till skolan.. Sedan bara JO NEJ, det e ju söndag.. Relaterar så till pollen hahah
25 mar, 2018 21:15 |
|
Mintygirl89
Elev |
Skrivet av Emmi: Imorse vid 7 vad jag uppe, påklädd och färdig. Jag skulle till skolan.. Sedan bara JO NEJ, det e ju söndag.. Relaterar så till pollen hahah Jag ger dig en tumme imorgon! Läs gärna Tårar från himlen :D <3
25 mar, 2018 21:16 |
|
Fiskboll
Elev |
Hela världen borde se videon "Society don't own me"
Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 25 mar, 2018 21:22 |
|
Lazarus
Prefekt |
25 mar, 2018 21:43 |
|
Lollo16
Elev |
Skrivet av Fiskboll: Jag är alltid hungrig Samma här!! Äter hur mycket mat som helst men e ändå alltid hungrig 10 min senare ![]()
25 mar, 2018 22:14 |
|
catradora
Elev |
Fick reda på att Smith & Thell spelade som förband till någon här på Åland för några dagar sen... Varför hade ingen berättat det till mig??
25 mar, 2018 22:33 |
|
Solkatten
Elev |
Alltså jag fattar grejen med sommartid man vill ju att det ska bli ljusare tidigare men samtidigt är det redan ljust på sommaren så det är liksom onödigt egentligen och dessutom förlorar man ju bara en timme på sommaren. Det borde väl egentligen vara tvärtom. Dra fram klockan på vintern och dra tillbaka den på sommaren så blir dygnen under sommaren en timme längre liksom. Fast egentligen vill jag inte ändra klockan alls utan alltid ha den på "vintertid".
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 mar, 2018 01:08 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Solkatten: Alltså jag fattar grejen med sommartid man vill ju att det ska bli ljusare tidigare men samtidigt är det redan ljust på sommaren så det är liksom onödigt egentligen och dessutom förlorar man ju bara en timme på sommaren. Det borde väl egentligen vara tvärtom. Dra fram klockan på vintern och dra tillbaka den på sommaren så blir dygnen under sommaren en timme längre liksom. Fast egentligen vill jag inte ändra klockan alls utan alltid ha den på "vintertid". Man kanske ändrar den för att få 1h solljus 13:00-14:00 i december istället för att få den vid 14-15 xD Kanske så att arbetarna kan njuta av solnedgång på lunchen?
26 mar, 2018 01:50 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen