@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Du har rätt i det, gillar thrillers mer än skräckfilmer, även om jag älskar fantasy så gillar jag också det verkliga. Den blandningen är bäst så Vindict Men den är ju typ det så de e inge konstigt xD Thriller betyder väl rysare elr så, men just genren thriller är väl mer verkliga och realistiska, det som gör dem läskiga =P Ja, fast jag kollar aldrig på filmer längre typ x) Och kollar jag på de är de sällan thrillers elr skräckfilmer, fast borde ksk kolla de oftare. Minns jag tyckte Wallander: Mastermind va sjukt läskig. Fast gick ju typ i mellanstadiet när jag såg den xD De e ju ofta bra men läskiga men tycker nog inte de e lika läskiga nu som när jag va liten haha
25 mar, 2018 13:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Du har rätt i det, gillar thrillers mer än skräckfilmer, även om jag älskar fantasy så gillar jag också det verkliga. Den blandningen är bäst så Vindict Men den är ju typ det så de e inge konstigt xD Thriller betyder väl rysare elr så, men just genren thriller är väl mer verkliga och realistiska, det som gör dem läskiga =P Ja, fast jag kollar aldrig på filmer längre typ x) Och kollar jag på de är de sällan thrillers elr skräckfilmer, fast borde ksk kolla de oftare. Minns jag tyckte Wallander: Mastermind va sjukt läskig. Fast gick ju typ i mellanstadiet när jag såg den xD De e ju ofta bra men läskiga men tycker nog inte de e lika läskiga nu som när jag va liten haha Inte jag heller... kan väl bero på att jag typ sett alla filmer jag tycker om x) Jag går ju i mellanstatiet så kanske ska se den, den verkar intressant. 25 mar, 2018 13:18 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Du har rätt i det, gillar thrillers mer än skräckfilmer, även om jag älskar fantasy så gillar jag också det verkliga. Den blandningen är bäst så Vindict Men den är ju typ det så de e inge konstigt xD Thriller betyder väl rysare elr så, men just genren thriller är väl mer verkliga och realistiska, det som gör dem läskiga =P Ja, fast jag kollar aldrig på filmer längre typ x) Och kollar jag på de är de sällan thrillers elr skräckfilmer, fast borde ksk kolla de oftare. Minns jag tyckte Wallander: Mastermind va sjukt läskig. Fast gick ju typ i mellanstadiet när jag såg den xD De e ju ofta bra men läskiga men tycker nog inte de e lika läskiga nu som när jag va liten haha Inte jag heller... kan väl bero på att jag typ sett alla filmer jag tycker om x) Jag går ju i mellanstatiet så kanske ska se den, den verkar intressant. Jaha trodde du typ gick högstadiet elr så. Då verkar jag som världens mes när jag gick mellanstadiet xD Har du sett Shutter Island btw? Måste ju dock finnas många filmer man inte sett som är bra, men är ju samma med serier och de brukar gå före..
25 mar, 2018 13:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Du har rätt i det, gillar thrillers mer än skräckfilmer, även om jag älskar fantasy så gillar jag också det verkliga. Den blandningen är bäst så Vindict Men den är ju typ det så de e inge konstigt xD Thriller betyder väl rysare elr så, men just genren thriller är väl mer verkliga och realistiska, det som gör dem läskiga =P Ja, fast jag kollar aldrig på filmer längre typ x) Och kollar jag på de är de sällan thrillers elr skräckfilmer, fast borde ksk kolla de oftare. Minns jag tyckte Wallander: Mastermind va sjukt läskig. Fast gick ju typ i mellanstadiet när jag såg den xD De e ju ofta bra men läskiga men tycker nog inte de e lika läskiga nu som när jag va liten haha Inte jag heller... kan väl bero på att jag typ sett alla filmer jag tycker om x) Jag går ju i mellanstatiet så kanske ska se den, den verkar intressant. Jaha trodde du typ gick högstadiet elr så. Då verkar jag som världens mes när jag gick mellanstadiet xD Har du sett Shutter Island btw? Måste ju dock finnas många filmer man inte sett som är bra, men är ju samma med serier och de brukar gå före.. Haha, kan mycket väl bero på att jag haft mugglis i snart 2 år x) Jag håller inte med dig där, du skulle inte vunnit över mig som världens mes för ett par år sedan Nej, men jag borde för Mark Ruffalo är med i filmen. Jag är rätt så kräsen när det gäller filmer men serier verkar lättare för mig att hitta x) 25 mar, 2018 13:38 |
|
Emmi
Prefekt |
25 mar, 2018 14:07 |
|
Borttagen
|
GRATTIS!
Se bara till så du inte får sparken 25 mar, 2018 14:08 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Taack!GRATTIS! Se bara till så du inte får sparken Hahah nedå ska verkligen försöka att inte fp sparken xD
25 mar, 2018 14:08 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Du har rätt i det, gillar thrillers mer än skräckfilmer, även om jag älskar fantasy så gillar jag också det verkliga. Den blandningen är bäst så Vindict Men den är ju typ det så de e inge konstigt xD Thriller betyder väl rysare elr så, men just genren thriller är väl mer verkliga och realistiska, det som gör dem läskiga =P Ja, fast jag kollar aldrig på filmer längre typ x) Och kollar jag på de är de sällan thrillers elr skräckfilmer, fast borde ksk kolla de oftare. Minns jag tyckte Wallander: Mastermind va sjukt läskig. Fast gick ju typ i mellanstadiet när jag såg den xD De e ju ofta bra men läskiga men tycker nog inte de e lika läskiga nu som när jag va liten haha Inte jag heller... kan väl bero på att jag typ sett alla filmer jag tycker om x) Jag går ju i mellanstatiet så kanske ska se den, den verkar intressant. Jaha trodde du typ gick högstadiet elr så. Då verkar jag som världens mes när jag gick mellanstadiet xD Har du sett Shutter Island btw? Måste ju dock finnas många filmer man inte sett som är bra, men är ju samma med serier och de brukar gå före.. Haha, kan mycket väl bero på att jag haft mugglis i snart 2 år x) Jag håller inte med dig där, du skulle inte vunnit över mig som världens mes för ett par år sedan Nej, men jag borde för Mark Ruffalo är med i filmen. Jag är rätt så kräsen när det gäller filmer men serier verkar lättare för mig att hitta x) Believe me, det skulle jag haha! xD Kanske det är så det är Hade bara för mig den va läskig =P De enda skräckfilmerna jag kan komma på jag sett på senare år är riktigt gamla, typ The Shining. Men jag fått rätt dåligt minne nu på senare dar så ksk sett andra med x) Vet jag såg en nyare men det var säkert 3-4 år sen. - Emmi Grattis!! =D
25 mar, 2018 14:14 |
|
Solkatten
Elev |
Förutom att det är första dagen det är sommartid så är det också våffeldagen så idag blir det våfflor.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 mar, 2018 14:46 |
|
Vapor
Elev |
25 mar, 2018 16:21 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen