@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Borttagen: GOTHAM! Merlin's Beard Läste någonstans att den kommer i Augusti-September. Fast det kan väl bero på att de vill ha hela säsongen. Supernatural hade Netflix och kanske har igen men det finns en massa andra filmer och serier som är väldigt bra där. Måste låta hemskt när man bara vill kolla allt men samtidigt inte för man vill inte att det ska ta slut x) Jaha, jag får försöka göra några sorts (antagligen fula) puppy eyes till mina syskon i påsk o fråga om de vill skaffa Netflix med mig då.. xD Men man orkar ju typ inte vänta sååå länge xD Hela sommaren liksom.. Fast finns så många serier jag vill se så då ksk man kan kolla nåt annat så länge. Känns som de finns så himla mkt bättre utbud på Netflix, iaf vad gäller serier. Försöker se 3 serier samtidigt nu, går sådär, en av dem blir alltid lidande.
24 mar, 2018 22:53 |
|
Borttagen
|
Velma Dinkley
Hon har sett den Merlin's Beard Och det är mycket lättare. Dina syskon kommer nog vilja hålla med för Netflix är en fantastisk sida! Det är väldigt lätt att hitta serier man vill se, fast det dåliga är ju att de tar bort vissa säsonger och serier, men kvalitén och allt är mycket bra och det är raklamfritt 24 mar, 2018 23:07 |
|
Lazarus
Prefekt |
Pratade med farmor på skype idag, och min bror var där. Blir alltid så glad när jag ser/hör honom ♥ det går inte att beskriva hur glad och lättad jag är varje gång jag hör hans skämt och hör honom skratta.
Ska försöka få honom att komma till Sverige i år!
24 mar, 2018 23:09 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Borttagen: Velma Dinkley Hon har sett den Merlin's Beard Och det är mycket lättare. Dina syskon kommer nog vilja hålla med för Netflix är en fantastisk sida! Det är väldigt lätt att hitta serier man vill se, fast det dåliga är ju att de tar bort vissa säsonger och serier, men kvalitén och allt är mycket bra och det är raklamfritt Fast det är Viaplay och Cmore med Nu ska jag kolla Supernatural
24 mar, 2018 23:18 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Lazarus: Pratade med farmor på skype idag, och min bror var där. Blir alltid så glad när jag ser/hör honom ♥ det går inte att beskriva hur glad och lättad jag är varje gång jag hör hans skämt och hör honom skratta. Ska försöka få honom att komma till Sverige i år! Jag blir lycklig av detta inlägg. Men det går ju knappt att lite på för kag är inte söker på om jag sover eller är vaken, men det var fint och jag älskar när folk blir glada av små saker och jag vet inte vad jag gör med mitt liv. Godnatt! Varför stava rätt när man kan stava fel? 24 mar, 2018 23:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Merlin's Beard Och det är mycket lättare. Dina syskon kommer nog vilja hålla med för Netflix är en fantastisk sida! Det är väldigt lätt att hitta serier man vill se, fast det dåliga är ju att de tar bort vissa säsonger och serier, men kvalitén och allt är mycket bra och det är raklamfritt Fast det är Viaplay och Cmore med Nu ska jag kolla Supernatural Det är sant. Har sett att Viaplay har fler seirer och det är nog därfödet är så dyrt men Netflix gör fler och hämtar nya serier vilket också är bra! Stör mig just nu på att Fox nu inte sänder några Gotham avsnitt... fast det borde de väl göra? Visst? Ha så kul och se till så inga demoner lyckas få tag på dig 24 mar, 2018 23:26 |
|
Emmi
Prefekt |
har sett den 3 gånger nu så däfröe söker jag nytt xD (och modern family ksk 5 gr och the fosters 3.. Heh)
24 mar, 2018 23:59 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Lazarus: Pratade med farmor på skype idag, och min bror var där. Blir alltid så glad när jag ser/hör honom ♥ det går inte att beskriva hur glad och lättad jag är varje gång jag hör hans skämt och hör honom skratta. Ska försöka få honom att komma till Sverige i år! Jag blir lycklig av detta inlägg. Men det går ju knappt att lite på för kag är inte söker på om jag sover eller är vaken, men det var fint och jag älskar när folk blir glada av små saker och jag vet inte vad jag gör med mitt liv. Godnatt! Aww, ditt svar på mitt inlägg gjorde mig glad! Hoppas du sover gott, godnatt ^^ ________________________ Emmi Jag säger bara Lucifer! Eller Sherlock. Annars vet jag inte vilka mer serier jag gillar sådär mycket x)
25 mar, 2018 00:00 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Merlin's Beard Och det är mycket lättare. Dina syskon kommer nog vilja hålla med för Netflix är en fantastisk sida! Det är väldigt lätt att hitta serier man vill se, fast det dåliga är ju att de tar bort vissa säsonger och serier, men kvalitén och allt är mycket bra och det är raklamfritt Fast det är Viaplay och Cmore med Nu ska jag kolla Supernatural Det är sant. Har sett att Viaplay har fler seirer och det är nog därfödet är så dyrt men Netflix gör fler och hämtar nya serier vilket också är bra! Stör mig just nu på att Fox nu inte sänder några Gotham avsnitt... fast det borde de väl göra? Visst? Ha så kul och se till så inga demoner lyckas få tag på dig Ja såg nu med att Viaplay var dyrare för bara film och serier men vi har sportpaket där och det är lika dyrt som Cmores och då är det ju mkt mer värt för enda anledningen vi har Cmore sport är för se Allsvenskan... De har så sjukt få filmer och serier. Asså jag trodde på sånt på nåt sätt när ja va liten.. Inte just på alla sakerna i serien men på typ demoner o så.. Och hade aldrig kunnat kolla på sån här serie ensam på mellanstadiet elr tidigare typ för tyckte de va så läskigt xD Men nu är den bara lite läskig haha men älskar den sjukt mkt. Va dock riktigt onice när jag kollade på ett avsnitt till fikat och det var massa kryp. Hatar kryp
25 mar, 2018 00:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Merlin's Beard Och det är mycket lättare. Dina syskon kommer nog vilja hålla med för Netflix är en fantastisk sida! Det är väldigt lätt att hitta serier man vill se, fast det dåliga är ju att de tar bort vissa säsonger och serier, men kvalitén och allt är mycket bra och det är raklamfritt Fast det är Viaplay och Cmore med Nu ska jag kolla Supernatural Det är sant. Har sett att Viaplay har fler seirer och det är nog därfödet är så dyrt men Netflix gör fler och hämtar nya serier vilket också är bra! Stör mig just nu på att Fox nu inte sänder några Gotham avsnitt... fast det borde de väl göra? Visst? Ha så kul och se till så inga demoner lyckas få tag på dig Ja såg nu med att Viaplay var dyrare för bara film och serier men vi har sportpaket där och det är lika dyrt som Cmores och då är det ju mkt mer värt för enda anledningen vi har Cmore sport är för se Allsvenskan... De har så sjukt få filmer och serier. Asså jag trodde på sånt på nåt sätt när ja va liten.. Inte just på alla sakerna i serien men på typ demoner o så.. Och hade aldrig kunnat kolla på sån här serie ensam på mellanstadiet elr tidigare typ för tyckte de va så läskigt xD Men nu är den bara lite läskig haha men älskar den sjukt mkt. Va dock riktigt onice när jag kollade på ett avsnitt till fikat och det var massa kryp. Hatar kryp Har Cmore på min TV utan att mina föräldrar medvetet betalar de xD Man kan tyvärr bara se säsong 7 i GoT... Jag tycker såna serier är intressata och inte alls är läskiga. Om jag tyckte något var läskigt skulle jag kolla på en scen där någon dör och bli lugnare... rätt så sjukt xD Men kryp ger mig bara rysningar och det känns som om de kryper på min kropp... kanske därför de kallas kryp. Även om det med stora sannolikheter inte är sant så tror jag lite på demoner, häxor, varulvar och vampyrer. Det finns så många som skrev och trodde om det förut och man kan undra hur de fick de idéerna, för varje påhittad historia kan det finnas lite sanning i. 25 mar, 2018 00:31 |
Du får inte svara på den här tråden.


Hon har sett den 

Mugglarportalen