@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fiskboll
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fiskboll: Skrivet av Borttagen: alltså.. det har typ blivit en vana att lämna in arbeten i skolan försent nu för tiden. vad ska jag göra för att komma ur det och lämna in saker i tid? Hur arbetar du? Vilka stratergier? Jobbar du på lektionerna? Ja, jag jobbar på lektionerna och jag jobbar ganska mycket utanför skolan med. Men det har typ blivit så att jag har blivit så omotiverad att jag knappt orkar mer. Jag har också alltid den där känslan att det inte är tillräckligt bra och att det inte är riktigt klart.. Tråkigt att du känner så! Du kanske behöver ta en paus ibland? Hur går det utanför skolan? Mår du bra då? Finns det något sätt du kan GÖRA det roligt? Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 24 mar, 2018 19:47 |
|
Frivolt
Elev |
Det är lixom snart påsk
24 mar, 2018 19:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fiskboll: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fiskboll: Skrivet av Borttagen: alltså.. det har typ blivit en vana att lämna in arbeten i skolan försent nu för tiden. vad ska jag göra för att komma ur det och lämna in saker i tid? Hur arbetar du? Vilka stratergier? Jobbar du på lektionerna? Ja, jag jobbar på lektionerna och jag jobbar ganska mycket utanför skolan med. Men det har typ blivit så att jag har blivit så omotiverad att jag knappt orkar mer. Jag har också alltid den där känslan att det inte är tillräckligt bra och att det inte är riktigt klart.. Tråkigt att du känner så! Du kanske behöver ta en paus ibland? Hur går det utanför skolan? Mår du bra då? Finns det något sätt du kan GÖRA det roligt? Brukar ta små korta pauser ibland. Lider av depression (i några år) och någon from av utmattningssyndrom sedan en liten kort tid tillbaka så det är väl det som är orsaken, men jag har egentligen inte sett det som ett hinder fram tills nu. Men ja, det finns saker som jag brukar göra att må bättre så att jag orkar, men nu går det väl inte lika bra längre. Men jag ska allt fortsätta kämpa! 24 mar, 2018 19:52 |
|
Fiskboll
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fiskboll: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fiskboll: Skrivet av Borttagen: alltså.. det har typ blivit en vana att lämna in arbeten i skolan försent nu för tiden. vad ska jag göra för att komma ur det och lämna in saker i tid? Hur arbetar du? Vilka stratergier? Jobbar du på lektionerna? Ja, jag jobbar på lektionerna och jag jobbar ganska mycket utanför skolan med. Men det har typ blivit så att jag har blivit så omotiverad att jag knappt orkar mer. Jag har också alltid den där känslan att det inte är tillräckligt bra och att det inte är riktigt klart.. Tråkigt att du känner så! Du kanske behöver ta en paus ibland? Hur går det utanför skolan? Mår du bra då? Finns det något sätt du kan GÖRA det roligt? Brukar ta små korta pauser ibland. Lider av depression (i några år) och någon from av utmattningssyndrom sedan en liten kort tid tillbaka så det är väl det som är orsaken, men jag har egentligen inte sett det som ett hinder fram tills nu. Men ja, det finns saker som jag brukar göra att må bättre så att jag orkar, men nu går det väl inte lika bra längre. Men jag ska allt fortsätta kämpa! Fortsätt kämpa! Du klarar det! Gör det roligt Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 24 mar, 2018 19:56 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Faktan att elevhemstävlingen har hållit på i typ 3 månader utan att avslutas och börjat om på nytt.
I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 24 mar, 2018 20:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fiskboll: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fiskboll: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fiskboll: Skrivet av Borttagen: alltså.. det har typ blivit en vana att lämna in arbeten i skolan försent nu för tiden. vad ska jag göra för att komma ur det och lämna in saker i tid? Hur arbetar du? Vilka stratergier? Jobbar du på lektionerna? Ja, jag jobbar på lektionerna och jag jobbar ganska mycket utanför skolan med. Men det har typ blivit så att jag har blivit så omotiverad att jag knappt orkar mer. Jag har också alltid den där känslan att det inte är tillräckligt bra och att det inte är riktigt klart.. Tråkigt att du känner så! Du kanske behöver ta en paus ibland? Hur går det utanför skolan? Mår du bra då? Finns det något sätt du kan GÖRA det roligt? Brukar ta små korta pauser ibland. Lider av depression (i några år) och någon from av utmattningssyndrom sedan en liten kort tid tillbaka så det är väl det som är orsaken, men jag har egentligen inte sett det som ett hinder fram tills nu. Men ja, det finns saker som jag brukar göra att må bättre så att jag orkar, men nu går det väl inte lika bra längre. Men jag ska allt fortsätta kämpa! Fortsätt kämpa! Du klarar det! Gör det roligt Tack så mycket för peppen!! 24 mar, 2018 20:10 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Music_ Känner att jag inte har den rätten att försöka hjälpa då jag inte själv lider av pysisk ohälsa och har ytterst svårt att förstå. Att ha inlärningsproblem tack vare min diagnos gör det ännu svårare. Men tänkte att den här låtarna kanske ger lite pepp. I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 24 mar, 2018 20:17 |
|
Solkatten
Elev |
Kollar lite på Smartare än en femteklassare och fick reda på att programledaren där är en Slytherin!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 mar, 2018 20:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Velma Dinkley: Music_ Känner att jag inte har den rätten att försöka hjälpa då jag inte själv lider av pysisk ohälsa och har ytterst svårt att förstå. Att ha inlärningsproblem tack vare min diagnos gör det ännu svårare. Men tänkte att den här låtarna kanske ger lite pepp. Tack så mycket! All hjälp som glada låtar är till nytta! 24 mar, 2018 20:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Velma Dinkley: Kan de inte avsluta tävlingen så att vi i Slytherin kan vinna tävlingen?Faktan att elevhemstävlingen har hållit på i typ 3 månader utan att avslutas och börjat om på nytt. 24 mar, 2018 20:24 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen