The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyHermionePotter
Elev |
1 aug, 2017 06:57 |
|
Velleity
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Goodmornin'❤️☀️ Har ni sovit gott? Drömt något? Vad ska ni göra idag? Godmorgon! Aa, Nä ingenting, e påväg till farmor nu haha så ska vara där, Du? ![]()
1 aug, 2017 08:00 |
|
LunaLovegood:)
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: ska chillaGoodmornin'❤️☀️ Har ni sovit gott? Drömt något? Vad ska ni göra idag?
1 aug, 2017 08:44 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av LunaLovegood:): Det låter NAJS!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: ska chilla Goodmornin'❤️☀️ Har ni sovit gott? Drömt något? Vad ska ni göra idag? Skrivet av Velleity: Åh vad kul!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: Goodmornin'❤️☀️ Har ni sovit gott? Drömt något? Vad ska ni göra idag? Godmorgon! Aa, Nä ingenting, e påväg till farmor nu haha så ska vara där, Du? Jag drömde att jag, mamma och Apollon köpte kakor från ett ENORMT kafé! Sedan drömde jag att Mugglis blivit uppgraderar så man kunde ändra tema, göra en avatar och spela upp musik! Idag ska jag till ett ställe som heter Bo Ohlsson i Tomelilla! (Alla skåningar kan deras reklamlåt!) Jag har aldrig varit där, men jag vill gärna se vad det är! 1 aug, 2017 08:57 |
|
LunaLovegood:)
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: synd att det inte är så...Skrivet av LunaLovegood:): Det låter NAJS!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: ska chilla Goodmornin'❤️☀️ Har ni sovit gott? Drömt något? Vad ska ni göra idag? Skrivet av Velleity: Åh vad kul!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: Goodmornin'❤️☀️ Har ni sovit gott? Drömt något? Vad ska ni göra idag? Godmorgon! Aa, Nä ingenting, e påväg till farmor nu haha så ska vara där, Du? Jag drömde att jag, mamma och Apollon köpte kakor från ett ENORMT kafé! Sedan drömde jag att Mugglis blivit uppgraderar så man kunde ändra tema, göra en avatar och spela upp musik!
1 aug, 2017 09:15 |
|
Velleity
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood:): Det låter NAJS!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: ska chilla Goodmornin'❤️☀️ Har ni sovit gott? Drömt något? Vad ska ni göra idag? Skrivet av Velleity: Åh vad kul!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: Goodmornin'❤️☀️ Har ni sovit gott? Drömt något? Vad ska ni göra idag? Godmorgon! Aa, Nä ingenting, e påväg till farmor nu haha så ska vara där, Du? Jag drömde att jag, mamma och Apollon köpte kakor från ett ENORMT kafé! Sedan drömde jag att Mugglis blivit uppgraderar så man kunde ändra tema, göra en avatar och spela upp musik! Idag ska jag till ett ställe som heter Bo Ohlsson i Tomelilla! (Alla skåningar kan deras reklamlåt!) Jag har aldrig varit där, men jag vill gärna se vad det är! Haha låter som en rolig dröm! Va kul!! ![]()
1 aug, 2017 09:20 |
|
Borttagen
|
Godmorgon! (E kanske lite efter x))
1 aug, 2017 09:49 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av Kalypso: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Kalypso: Tonks/Luna Lova att rida för två på ridlägeret (eftersom jag aldrig kommer kunna vara på ett ridläger pga allergier Inte alls i-landsproblem ) Hur man nu rider för två...äcsh du är smart....du kommer nog på ett sätt att rida för två på! Jag är oxå allergisk men har hästst heheh..... Va?! Hur?! Jag är så avundsjuk! Nässprayy Menee de hjälper nt helt, fast älskar hästar o har två egna plus mammas tre hemma o lite fler...
1 aug, 2017 09:50 |
|
Linn Lumos
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Linn Lumos: Åh vad kul!!! Hur blev den? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Oj...Skrivet av GinnyHermionePotter: Har precis börjat sticka en Pussyhat! Ni vet en sån där rosa mössa med små öron på. De var populära för ett tag sedan i protest mot Donald Trump! Såg den någon minut innan jag läste det här xD Jag kan visa den när den blivit klar! Har du stickat en??? Jag har!!! Den blev riktigt bra faktiskt! 1 aug, 2017 09:56 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Linn Lumos: Vad kul! Jag fick repa upp det jag stickat och börja om från början eftersom den var för stor!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Linn Lumos: Åh vad kul!!! Hur blev den? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Oj...Skrivet av GinnyHermionePotter: Har precis börjat sticka en Pussyhat! Ni vet en sån där rosa mössa med små öron på. De var populära för ett tag sedan i protest mot Donald Trump! Såg den någon minut innan jag läste det här xD Jag kan visa den när den blivit klar! Har du stickat en??? Jag har!!! Den blev riktigt bra faktiskt! 1 aug, 2017 14:35 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen