@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Sedan ser man stjärnorna klarare utan allt ljus! Borde nog göra det med en bekant ååh gu va härligt de ska jag med göra! lite hemskt att gå men bara du och en massa stjärnor.. Lööve ittt! Vi ska spela kort med tända ljus den timmen. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 mar, 2018 16:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Vill typ också till stan... inte för att jag bor på landet men jag bor heller inte i stan... eller jo......... jag vet inte men tyvärr så går det inte...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Sedan ser man stjärnorna klarare utan allt ljus! Borde nog göra det med en bekant ååh gu va härligt de ska jag med göra! lite hemskt att gå men bara du och en massa stjärnor.. Lööve ittt! Vi ska spela kort med tända ljus den timmen. 24 mar, 2018 16:55 |
|
Emmi
Prefekt |
Solkatten, same bor åxå på landet men har för mig de brukar stänga av lamporna på "stora vägen" här också så tänkte gå dit i alla fall för att lite känna av känslan..
24 mar, 2018 17:33 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Varit på första konfa sak idag. Gick mest ut på att vi hade panik på stan och typ blev jagade av romare och fattade inte ett skit!
Men det var askul men nu är det typ tre veckor kvar tills nästa sak, och jag har iiiinget liv, så jag vet inte vad jag ska göra illa dess. Dock så ska jag ju typ på ting så jag älskar väl mitt liv lite där men jag orkar ändå inte för det finns inte en enda TVMare i Eskilstuna jag vet om! Varför stava rätt när man kan stava fel? 24 mar, 2018 17:37 |
|
Borttagen
|
alltså... borde verkligen göra mitt gymnasiearbete men orkar verkligen inte...
24 mar, 2018 17:44 |
|
Fiskboll
Elev |
SHHHHHHFNdcmx bfnjdf jag har typ läst alla bra solangelo-fanfics som existerar
Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 24 mar, 2018 18:41 |
|
Borttagen
|
Har fått ett läskigt erbjudande. Personen som fått in mig på det är så entusiastisk att jag nästan får panik. Det verkar redan som hen har värsta planerna, jag har inte ens tackat ja. Ska få till att snacka med den ansvariga direkt till veckan för jag har så många frågor. Det vore fantastiskt om det är sant. Men jag tror det är sunt att ta reda på så mycket som möjligt först.
Det går ju ihop med de planer och drömmar jag har även om det är en extragrej som inte var med i min ursprungliga plan. Men jag gör gärna det om jag får hjälp och slipper satsa hela notan själv. Tvivlar inte på min förmåga. 24 mar, 2018 18:49 |
|
Borttagen
|
alltså.. det har typ blivit en vana att lämna in arbeten i skolan försent nu för tiden. vad ska jag göra för att komma ur det och lämna in saker i tid?
24 mar, 2018 19:36 |
|
Fiskboll
Elev |
Skrivet av Borttagen: alltså.. det har typ blivit en vana att lämna in arbeten i skolan försent nu för tiden. vad ska jag göra för att komma ur det och lämna in saker i tid? Hur arbetar du? Vilka stratergier? Jobbar du på lektionerna? Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 24 mar, 2018 19:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fiskboll: Skrivet av Borttagen: alltså.. det har typ blivit en vana att lämna in arbeten i skolan försent nu för tiden. vad ska jag göra för att komma ur det och lämna in saker i tid? Hur arbetar du? Vilka stratergier? Jobbar du på lektionerna? Ja, jag jobbar på lektionerna och jag jobbar ganska mycket utanför skolan med. Men det har typ blivit så att jag har blivit så omotiverad att jag knappt orkar mer. Jag har också alltid den där känslan att det inte är tillräckligt bra och att det inte är riktigt klart.. 24 mar, 2018 19:46 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen