@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: ¨TACK FÖR PÅMINNELSEN! DÅ BLIR DAGEN EN TIMME KORTARE VA? Varsågod!! Yes det blir den! 24 mar, 2018 12:17 |
|
Borttagen
|
24 mar, 2018 12:24 |
Kattbjörn
Prefekt |
Jag överlevde passet men kan nog inte gå imorgon.
24 mar, 2018 13:29 |
|
Solkatten
Elev |
Kom ihåg att det är Earth Hour ikväll kl 20.30–21.30
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 mar, 2018 14:16 |
|
Borttagen
|
Men är det inte imorgon?
24 mar, 2018 14:26 |
|
Emmi
Prefekt |
24 mar, 2018 16:04 |
|
Borttagen
|
24 mar, 2018 16:05 |
|
Emmi
Prefekt |
ååh gu va härligt de ska jag med göra! lite hemskt att gå men bara du och en massa stjärnor.. Lööve ittt!
24 mar, 2018 16:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Sedan ser man stjärnorna klarare utan allt ljus! Borde nog göra det med en bekantååh gu va härligt de ska jag med göra! lite hemskt att gå men bara du och en massa stjärnor.. Lööve ittt! 24 mar, 2018 16:14 |
|
Borttagen
|
Alltså anledningen "..men tänk hur få personer man vågar ringa fyra på morgonen.. bara sådär." Ah ha. Stryp. 24 mar, 2018 16:45 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen