@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mc Weasley
Elev |
Skrivet av Salem: Jaa vill köpa allt som släpps hehe :-) Same
![]()
23 mar, 2018 13:56 |
|
Corazon
Elev |
23 mar, 2018 14:14 |
|
Rupert
Elev |
23 mar, 2018 16:37 |
|
Linos
Elev |
Ska till min mormor, morfar och moster och äta godis, havrebollar, våfflor och sånt och titta på Netflix, med min bästis. Kommer bli skitkul för att det är de som har bjudit in henne och min moster är ganska är ganska ung så...
23 mar, 2018 16:51 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Corazon: Vad skulle jag göra utan Håkan Hellström? Känns som att jag är den enda svensken som aldrig har tyckt om honom. Tycker han är såå dålig. xD Tycker hans röst bara är konstig på något sätt också har jag aldrig varit ett fan av låtar på svenska heller. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 mar, 2018 16:55 |
|
Rupert
Elev |
23 mar, 2018 17:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag visste inte vem han var förrens nu...Skrivet av Corazon: Vad skulle jag göra utan Håkan Hellström? Känns som att jag är den enda svensken som aldrig har tyckt om honom. Tycker han är såå dålig. xD Tycker hans röst bara är konstig på något sätt också har jag aldrig varit ett fan av låtar på svenska heller. 23 mar, 2018 17:18 |
|
Rupert
Elev |
23 mar, 2018 17:19 |
|
Vapor
Elev |
23 mar, 2018 17:56 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Lyssnar på ABBA på vinyl och får maten lagad åt mig. Kan vänja mig vid detta.
23 mar, 2018 18:17 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen