@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Scintilla: Jag håller helt med. Jag avskyrr vintern; snön, mörkret, kylan...Det våraaas och man kan faktiskt vara utomhus utan att vilja dööööö. Allt blir ljusare, vackrare och varmare. Allt blir så mycket bättre från och med nu ♥ Har nu religionsprov 23 mar, 2018 08:15 |
|
Lazarus
Prefekt |
Min brorson ska vara hos mig över helgen. Blir intressant att se vad vi hittar på, jag vill ogärna att han bara sitter vid dator/mobil hela helgen som han annars vanligtvis gör.
23 mar, 2018 10:59 |
|
Salem
Lärare |
23 mar, 2018 11:09 |
|
Nepturni
Elev |
Alla andra sitter och kör mattespel och jag hamnade här av någon konstig anledning
23 mar, 2018 11:14 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Salem: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Scintilla: Det våraaas och man kan faktiskt vara utomhus utan att vilja dööööö. Allt blir ljusare, vackrare och varmare. Allt blir så mycket bättre från och med nu ♥ Längtar bara till att snön försvinner. Älskar snön på vintern men just nu vill jag bara att det ska bli vår. Vi har väl inte jättemycket kanske men jag vill inte att det ska finnas någon alls. Men nu till helgen blir det sommartid tror jag. :3 Vill också ha vår och värme!! Sen 1 månad in kmr jag böla att det är för varmt och äckligt när jag ska sova osv men ja.. Jag vill inte ha mycket värme, bara så det inte är kallt typ. Längtar bara till våren, inte sommaren. xD Hatar när det blir för varmt. Hellre vinter isf. Vinter och vår är mina favorit årstider. ♥ Men jag hoppas att årets sommar blir lite bättre än förra iaf. Tror inte jag badade i havet en enda gång. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 mar, 2018 12:06 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
23 mar, 2018 12:25 |
|
Nepturni
Elev |
Skrivet av Jessica Lawiise: Du kan få lite av mig Behöver.Choklad.Nu. 23 mar, 2018 12:29 |
|
Frivolt
Elev |
Lyssnar på låtar som jag inte lyssnat på på jag vet inte hur länge!!!
Lixom, vet inte om man kan säga att det är nostalgiskt när de är väldigt nya låtar och det va kanske nått år eller två man lyssnade på dom xD Men i alla fall! ;P det är kul!!! 23 mar, 2018 13:04 |
|
Mc Weasley
Elev |
23 mar, 2018 13:45 |
|
Salem
Lärare |
Jaa vill köpa allt som släpps hehe :-)
23 mar, 2018 13:53 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen