@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bellatrix05
Elev |
Jag har alltid trott att de sjunger "blood, blood, blood" (väldigt creepy men ändå) i melanie martinez låt "Teddy Bear", men nu fick jag reda på att de sjunger "la la la la"??
Mitt liv har varit en lögn. Och jag känner mig läskig för att jag trodde att de sjöng "Blood". 22 mar, 2018 18:46 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Gah... Jag älskade mitt liv för typ två timmar sedan och nu vill jag lägga mig i en hög och gråta och jag vet inte vad jag ska göra! Jag skulle typ vilja sova, men jag har ju dans till nio så det skiter ju sig lite och jag har ish fått för mig att jag är hatad!
Men nyss trodde jag typ att hela världen älskade mig. Men aa... Jag orkar inte! Alltså jag borde inte få stanna uppe till mer än åtta, och då måste jag vara hemma! Typ. Varför stava rätt när man kan stava fel? 22 mar, 2018 19:20 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Hur jag löser mina problem: lyssnar på I Will Survive- Gloria Gaynor samtidigt som jag skrattar medan allt går åt helvete.
22 mar, 2018 19:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lazarus: ar du nämnt det ? =)Matteläraren tycker att jag har "känsla för matematik". I kindly disagree. Jag hatar matte. Det är min enda känsla för det ämnet... 22 mar, 2018 20:08 |
|
Emmi
Prefekt |
Shit shit shot... Finns der nån som vill läsa igenom en bokrecension för jag kan inte avgära om det är felstavat eller har något konstigt i sig för jag ser inte sådant..?
22 mar, 2018 21:07 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Emmi: Shit shit shot... Finns der nån som vill läsa igenom en bokrecension för jag kan inte avgära om det är felstavat eller har något konstigt i sig för jag ser inte sådant..? Jag gör gärna det!
22 mar, 2018 21:18 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Hur jag löser mina problem: lyssnar på I Will Survive- Gloria Gaynor samtidigt som jag skrattar medan allt går åt helvete. Ooo den är fin! Varför stava rätt när man kan stava fel? 22 mar, 2018 21:50 |
|
Scintilla
Elev |
Det våraaas och man kan faktiskt vara utomhus utan att vilja dööööö. Allt blir ljusare, vackrare och varmare. Allt blir så mycket bättre från och med nu ♥
22 mar, 2018 23:04 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Scintilla: Det våraaas och man kan faktiskt vara utomhus utan att vilja dööööö. Allt blir ljusare, vackrare och varmare. Allt blir så mycket bättre från och med nu ♥ Längtar bara till att snön försvinner. Älskar snön på vintern men just nu vill jag bara att det ska bli vår. Vi har väl inte jättemycket kanske men jag vill inte att det ska finnas någon alls. Men nu till helgen blir det sommartid tror jag. :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 mar, 2018 01:06 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Scintilla: Det våraaas och man kan faktiskt vara utomhus utan att vilja dööööö. Allt blir ljusare, vackrare och varmare. Allt blir så mycket bättre från och med nu ♥ Längtar bara till att snön försvinner. Älskar snön på vintern men just nu vill jag bara att det ska bli vår. Vi har väl inte jättemycket kanske men jag vill inte att det ska finnas någon alls. Men nu till helgen blir det sommartid tror jag. :3 Vill också ha vår och värme!! Sen 1 månad in kmr jag böla att det är för varmt och äckligt när jag ska sova osv men ja..
23 mar, 2018 08:11 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen