@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheFifthMarauder
Elev |
22 mar, 2018 11:19 |
|
Fiskboll
Elev |
Det tog mig typ 30 minuter att komma fram till vad graysexuall är på svenska.
Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 22 mar, 2018 13:44 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Tips på hur man orkar röra sig ur fläcken, mottages tacksamt..
Vill gå ut med kameran i det fina vädret, gå i skogen.. 22 mar, 2018 14:06
Detta inlägg ändrades senast 2018-03-22 kl. 14:12
|
|
Salem
Lärare |
Åh i september ska LEGO släppa mer Harry Potter sets!! Från de gamla filmerna då och inte bara fantastic beasts!!
22 mar, 2018 14:10 |
|
Fiskboll
Elev |
Våld mycket våld
Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 22 mar, 2018 14:42 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Jenna Marbles är min inner spirit typ! Fast med katter då och inte hundar! Katt och hund är båda mina favorit djur men måste jag välja så väljer jag helt klart hundar. tänkte mest på att hon är 30+, gör youtubevideos där hon gör udda saker och hon är så jäkla härlig. Sådär typ: Hey I'm Jenna I'm 30 years old and I'm sitting here and make shoes out of hot glue! XD lixom -jag vill bli om hon när jag blir stor xD Och sen att hon har tre hundar som är som hennes (och hennes killes) barn och det är också något jag ska ha när jag blir stor - fast katter inte hundar ;P Men jag håller med dig! Jag är kattmänniska till 110 procent men jag tycker man kan va bådeoch 22 mar, 2018 15:22 |
|
Mc Weasley
Elev |
Skrivet av Salem: Åh i september ska LEGO släppa mer Harry Potter sets!! Från de gamla filmerna då och inte bara fantastic beasts!! Yay!
![]()
22 mar, 2018 16:25 |
|
Emmi
Prefekt |
Tittade på vad som tros vara största modetrenderna 2018, plast, rött, paljetter & shorts... Jag tror verkligen jag håller mig kvar i min vanliga klädstil om det är så året ser ut.
22 mar, 2018 16:50 |
|
Asked Calmly
Elev |
Idag skulle vi räkna ut de exakta priset på vad måltiden vi gjorde i hemkunskapen kostade (ja det är sådant man lär sig på hemkunskapen). Eftersom vi inte använde hela förpackningarna fick man använde jämförelsepris och eftersom det är kul att vara over kill var priset 73,2114863968kr för två portioner. Varken mer eller mindre.
Förutom att de var avrundat från oändligheten.
22 mar, 2018 16:52 |
|
Lazarus
Prefekt |
Matteläraren tycker att jag har "känsla för matematik". I kindly disagree. Jag hatar matte. Det är min enda känsla för det ämnet...
Ska iaf dra ner på sysselsättningen med en dag, vilket blir skönt. Både för att jag får tid att vila från allt, och för att jag från och med nu inte kommer träffa den jobbiga personen som jobbar där och som verkar ha nåt problem med mig.
22 mar, 2018 17:54 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen