@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av La Croix: ![]() Känner någon igen den här symbolen? Vi har letat i timmar här men kommer inte på vad det är och hittar inget om det. Så plz halp Det är orättvist om det här är ditt verk.. : 21 mar, 2018 21:48 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av La Croix: ![]() Känner någon igen den här symbolen? Vi har letat i timmar här men kommer inte på vad det är och hittar inget om det. Så plz halp Närmaste jag kunde hitta var om man vänder på uranus-symbolen, men det blir ändå inte helt likadant då.
21 mar, 2018 21:58 |
|
Borttagen
|
Har den på ett av fingrarna, det skulle kunna vara en 2/3 uranus-symbol eller.. en fotbollsplan..) Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av La Croix: ![]() Känner någon igen den här symbolen? Vi har letat i timmar här men kommer inte på vad det är och hittar inget om det. Så plz halp Närmaste jag kunde hitta var om man vänder på uranus-symbolen, men det blir ändå inte helt likadant då. 21 mar, 2018 22:04 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har den på ett av fingrarna, det skulle kunna vara en 2/3 uranus-symbol eller.. en fotbollsplan..) Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av La Croix: ![]() Känner någon igen den här symbolen? Vi har letat i timmar här men kommer inte på vad det är och hittar inget om det. Så plz halp Närmaste jag kunde hitta var om man vänder på uranus-symbolen, men det blir ändå inte helt likadant då. Haha, vilket sammanträffande x) Ja, faktiskt nu när du säger det skulle de ju kunna vara det ser jag. Eller typ en halv inomhusplan för där är det ju 1000 olika linjer till 1000 olika sporter, det skulle förklara det konstiga strecket som binder samman mittcirkeln och straffområdet, typ nån badminton-linje.
21 mar, 2018 22:08 |
|
La Croix
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av La Croix: ![]() Känner någon igen den här symbolen? Vi har letat i timmar här men kommer inte på vad det är och hittar inget om det. Så plz halp Närmaste jag kunde hitta var om man vänder på uranus-symbolen, men det blir ändå inte helt likadant då. Nej, det är något sådant jag tänkte på först ändå. Det var min sambo som frågade mig om jag visste och det första jag tänkte på var alchemy och astrologi. Grejen är ju den också att jag tyvärr har massor av intresseområden som använder symboler. Med andra ord kan det vara något från alltifrån musik och tv-spel till ockultism och vetenskap... MTEL Just den där är sambon som ritat. Du får hook him up. :p 21 mar, 2018 22:13 |
|
Frivolt
Elev |
Jenna Marbles är min inner spirit typ! Fast med katter då och inte hundar!
21 mar, 2018 23:14 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jenna Marbles är min inner spirit typ! Fast med katter då och inte hundar! Katt och hund är båda mina favorit djur men måste jag välja så väljer jag helt klart hundar. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 mar, 2018 00:17 |
|
mitchan
Lärare |
alltså...
måste bara säga att... jag känner att jag har blivit lite bättre på att måla sen jag började med akvarell hahaha.. mitt första försök till ett akvarell-djurporträtt med "bakgrund" (så gott jag kunde hahah), för lite mindre än ett och ett halvt år sen: ![]() och, ett akvarell-djurporträtt med bakgrund jag målade idag: ![]() ![]()
22 mar, 2018 02:04 |
|
Borttagen
|
wow, är den enda inloggade medlemmen nu!
Första gången Fett tråkigt asså! Logga in någon nu, snälla!!!! Ska till läkaren idag kl. 13:30 22 mar, 2018 05:32 |
|
Borttagen
|
Golden latte. Min nya kärlek. Varför har jag aldrig beställt den förrän nu?
22 mar, 2018 07:28 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen