@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mc Weasley
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Jag ska kanske få praoa på ett dagis till sommaren, jag vet inte riktigt hur det kommer gå men det ska bli kul. Jag ska praoa i en kyrka...
![]()
20 mar, 2018 21:29 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Mc Weasley: Skrivet av LunaLovegood123: Jag ska kanske få praoa på ett dagis till sommaren, jag vet inte riktigt hur det kommer gå men det ska bli kul. Jag ska praoa i en kyrka... Jag har ett extra jobb i kyrkan. Får hjälpa till på gudstjänsyer och sånt. Ganska tråkigt 20 mar, 2018 21:39 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 mar, 2018 00:45 |
|
Fjalar
Elev |
"Är ni i skolan? Tidningen kommer och vill intervjua alla som var i Bosnien. Kom till C14 om tio minuter. Mvh Åsa"
Öh. Nä. Jag ligger i sängen och vaknade av ditt sms. Och jag vet att A, S och L inte heller är i skolan än. Tidningen får klara sig utan oss :3 21 mar, 2018 09:15 |
|
Borttagen
|
Är så omotiverad på jobbet. Har stressat flera veckor och jobbat för minst två personer samtidigt då många varit sjuka (jag blir visst aldrig sjuk själv). Nu har det lugnat ner sig, alla är tillbaka och jag är ikapp. Men all energi bara rann ur mig. Kanske förtjänar jag att jobba i lite långsammare tempo efter dessa veckor. Vi säger så
21 mar, 2018 10:11 |
|
Viloss
Elev |
Sitter vid bänken och HATAR skolan.
Varför ska det vara skolplikt varje dag man skulle kunna gå i skolan 2 dagar!! 21 mar, 2018 10:17 |
|
Lazarus
Prefekt |
Varför känner jag mig alltid så kreativ när jag knappt orkar sitta uppe? Har sån jobbig migrän, men vill bara gå ut på promenad till skogen, rita, måla, skriva...
21 mar, 2018 14:43 |
|
Emmi
Prefekt |
Åh så jävla jobbigt. Det är inte ens min hund. Men det gör fortafarnde så jävla ont att se ens bästavän så nere och ledsen. Varför ska djur ens dö?
21 mar, 2018 15:11 |
|
Fjalar
Elev |
Finns det vegansk handtvål i vanliga butiker, som typ ICA? Eller på apotek? Help me, någon! Jag behöver köpa nån tvål imorgon
21 mar, 2018 16:27 |
|
Rupert
Elev |
21 mar, 2018 17:37 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen