The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Millie du har bara läst typ 3 kapitel av Kane krönikan....... Så du har inte riktigt rätten att döma så mycket! Skrivet av LunaLovegood:): Ingen kan komma undan våra mäktiga PJO-krafter!Skrivet av GinnyHermionePotter: Yup! (det var faktiskt ni fick mig att läsa dem, allt tjat om solangelo och percabeth, apollon och athena!) Skrivet av LunaLovegood:): Och sedan visade det sig att du kom in i ett AWESOME kompisgäng på internet!Skrivet av GinnyHermionePotter: Percy Jackson är bättre. jag läste Kane Krönikan före PJO, och när det stod om den boken på baksidan det stod så här:Skrivet av LunaLovegood:): Jag började läsa dem. Men de var dödstråkiga så jag la ner projektet! Skrivet av GinnyHermionePotter: Men böckerna om Kane krönikan (ja, jag föredrar att prata på svenska, någon som har problem med det? bra) är faktiskt bra.Jag läste om dem för att jag hade glömt allt. Skrivet av LunaLovegood:): Det är ju Egyptierna som är småbarn! De har en tråkig mytologi, det är bara öken överallt och de får för mycket uppmärksamhet!Skrivet av GinnyHermionePotter: jag gillar inte när dem säger att grekerna är småbarn jämfört med dem. Vet inte! Jag gillar inte det gamla Egypten! (Drömde att jag fick åka helt själv till USA och träffa mina kusiner! Jag önskar det var en verklig dröm!) "Sluta leta efter nästa Harry Potter, möt Percy Jackson, horder av fans (vi) har redan gjort det! (Jag hittade Percy Jackson-böckerna genom ett vad, som jag vann överlägset!) var det inte typ så att din kopis skulle läsa första hp boken, om du läste första PJO? (Jo! Vi skulle läsa en bok! Han läste ett kapitel och jag läste 12 böcker!) Även om era PJO-krafter är mäktiga så är mina Hybrid-krafter mäktigare (källa till detta: Demigods and magicans) ![]()
31 jul, 2017 11:09 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Jag har läst fyra kapitel Skrivet av GinnyHermionePotter: Millie du har bara läst typ 3 kapitel av Kane krönikan....... Så du har inte riktigt rätten att döma så mycket! Skrivet av LunaLovegood:): Ingen kan komma undan våra mäktiga PJO-krafter!Skrivet av GinnyHermionePotter: Yup! (det var faktiskt ni fick mig att läsa dem, allt tjat om solangelo och percabeth, apollon och athena!) Skrivet av LunaLovegood:): Och sedan visade det sig att du kom in i ett AWESOME kompisgäng på internet!Skrivet av GinnyHermionePotter: Percy Jackson är bättre. jag läste Kane Krönikan före PJO, och när det stod om den boken på baksidan det stod så här:Skrivet av LunaLovegood:): Jag började läsa dem. Men de var dödstråkiga så jag la ner projektet! Skrivet av GinnyHermionePotter: Men böckerna om Kane krönikan (ja, jag föredrar att prata på svenska, någon som har problem med det? bra) är faktiskt bra.Jag läste om dem för att jag hade glömt allt. Skrivet av LunaLovegood:): Det är ju Egyptierna som är småbarn! De har en tråkig mytologi, det är bara öken överallt och de får för mycket uppmärksamhet!Skrivet av GinnyHermionePotter: jag gillar inte när dem säger att grekerna är småbarn jämfört med dem. Vet inte! Jag gillar inte det gamla Egypten! (Drömde att jag fick åka helt själv till USA och träffa mina kusiner! Jag önskar det var en verklig dröm!) "Sluta leta efter nästa Harry Potter, möt Percy Jackson, horder av fans (vi) har redan gjort det! (Jag hittade Percy Jackson-böckerna genom ett vad, som jag vann överlägset!) var det inte typ så att din kopis skulle läsa första hp boken, om du läste första PJO? (Jo! Vi skulle läsa en bok! Han läste ett kapitel och jag läste 12 böcker!) Även om era PJO-krafter är mäktiga så är mina Hybrid-krafter mäktigare (källa till detta: Demigods and magicans) Med PJO och Magnus Chase kände jag vid de första kapitlena "De har böckerna älskar jag och jag MÅSTE läsa dem!!!" Men med Kanekrönikan kände jag "Denna är dödstråkig och jätterörig! Nu ska jag läsa Percy Jackson igen! *letade fram en PJO-bok*" Jag skulle kunna tänka mig att läsa Demigods and Magicans! Oavsett vad känner jag mig som en grekisk halvgud! (Har Thalia, Rachel och Calypso kommit in på Mugglis och skrivit på anslagstavlan eller?) 31 jul, 2017 11:18 |
|
LunaLovegood:)
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Jag valde hennes väg, dessutom får man ju extra hjälp av Sadie då x)Jag tror jag tänker gå Thot's eller Nut's (eftersom jag annars inte skulle kunna vara en värd XD) Men Isis har ju coolare krafter (enligt mig) så välj henne XD Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood:): Ingen kan komma undan våra mäktiga PJO-krafter!Skrivet av GinnyHermionePotter: Yup! (det var faktiskt ni fick mig att läsa dem, allt tjat om solangelo och percabeth, apollon och athena!) Skrivet av LunaLovegood:): Och sedan visade det sig att du kom in i ett AWESOME kompisgäng på internet!Skrivet av GinnyHermionePotter: Percy Jackson är bättre. jag läste Kane Krönikan före PJO, och när det stod om den boken på baksidan det stod så här:Skrivet av LunaLovegood:): Jag började läsa dem. Men de var dödstråkiga så jag la ner projektet! Skrivet av GinnyHermionePotter: Men böckerna om Kane krönikan (ja, jag föredrar att prata på svenska, någon som har problem med det? bra) är faktiskt bra.Jag läste om dem för att jag hade glömt allt. Skrivet av LunaLovegood:): Det är ju Egyptierna som är småbarn! De har en tråkig mytologi, det är bara öken överallt och de får för mycket uppmärksamhet!Skrivet av GinnyHermionePotter: jag gillar inte när dem säger att grekerna är småbarn jämfört med dem. Vet inte! Jag gillar inte det gamla Egypten! (Drömde att jag fick åka helt själv till USA och träffa mina kusiner! Jag önskar det var en verklig dröm!) "Sluta leta efter nästa Harry Potter, möt Percy Jackson, horder av fans (vi) har redan gjort det! (Jag hittade Percy Jackson-böckerna genom ett vad, som jag vann överlägset!) var det inte typ så att din kopis skulle läsa första hp boken, om du läste första PJO? (Jo! Vi skulle läsa en bok! Han läste ett kapitel och jag läste 12 böcker!) Förbannar alla som hatar PJO med PJO-förbannelsen! Skrivet av GinnyHermionePotter: (har ingen aning)Skrivet av Belluna tonks: Jag har läst fyra kapitel Skrivet av GinnyHermionePotter: Millie du har bara läst typ 3 kapitel av Kane krönikan....... Så du har inte riktigt rätten att döma så mycket! Skrivet av LunaLovegood:): Ingen kan komma undan våra mäktiga PJO-krafter!Skrivet av GinnyHermionePotter: Yup! (det var faktiskt ni fick mig att läsa dem, allt tjat om solangelo och percabeth, apollon och athena!) Skrivet av LunaLovegood:): Och sedan visade det sig att du kom in i ett AWESOME kompisgäng på internet!Skrivet av GinnyHermionePotter: Percy Jackson är bättre. jag läste Kane Krönikan före PJO, och när det stod om den boken på baksidan det stod så här:Skrivet av LunaLovegood:): Jag började läsa dem. Men de var dödstråkiga så jag la ner projektet! Skrivet av GinnyHermionePotter: Men böckerna om Kane krönikan (ja, jag föredrar att prata på svenska, någon som har problem med det? bra) är faktiskt bra.Jag läste om dem för att jag hade glömt allt. Skrivet av LunaLovegood:): Det är ju Egyptierna som är småbarn! De har en tråkig mytologi, det är bara öken överallt och de får för mycket uppmärksamhet!Skrivet av GinnyHermionePotter: jag gillar inte när dem säger att grekerna är småbarn jämfört med dem. Vet inte! Jag gillar inte det gamla Egypten! (Drömde att jag fick åka helt själv till USA och träffa mina kusiner! Jag önskar det var en verklig dröm!) "Sluta leta efter nästa Harry Potter, möt Percy Jackson, horder av fans (vi) har redan gjort det! (Jag hittade Percy Jackson-böckerna genom ett vad, som jag vann överlägset!) var det inte typ så att din kopis skulle läsa första hp boken, om du läste första PJO? (Jo! Vi skulle läsa en bok! Han läste ett kapitel och jag läste 12 böcker!) Även om era PJO-krafter är mäktiga så är mina Hybrid-krafter mäktigare (källa till detta: Demigods and magicans) Med PJO och Magnus Chase kände jag vid de första kapitlena "De har böckerna älskar jag och jag MÅSTE läsa dem!!!" Men med Kanekrönikan kände jag "Denna är dödstråkig och jätterörig! Nu ska jag läsa Percy Jackson igen! *letade fram en PJO-bok*" Jag skulle kunna tänka mig att läsa Demigods and Magicans! Oavsett vad känner jag mig som en grekisk halvgud! (Har Thalia, Rachel och Calypso kommit in på Mugglis och skrivit på anslagstavlan eller?)
31 jul, 2017 12:52 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Har precis börjat sticka en Pussyhat!
Ni vet en sån där rosa mössa med små öron på. De var populära för ett tag sedan i protest mot Donald Trump! 31 jul, 2017 21:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Har precis börjat sticka en Pussyhat! Ni vet en sån där rosa mössa med små öron på. De var populära för ett tag sedan i protest mot Donald Trump! Såg den någon minut innan jag läste det här xD 31 jul, 2017 21:48 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Oj...Skrivet av GinnyHermionePotter: Har precis börjat sticka en Pussyhat! Ni vet en sån där rosa mössa med små öron på. De var populära för ett tag sedan i protest mot Donald Trump! Såg den någon minut innan jag läste det här xD Jag kan visa den när den blivit klar! Har du stickat en??? 31 jul, 2017 21:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Oj...Skrivet av GinnyHermionePotter: Har precis börjat sticka en Pussyhat! Ni vet en sån där rosa mössa med små öron på. De var populära för ett tag sedan i protest mot Donald Trump! Såg den någon minut innan jag läste det här xD Jag kan visa den när den blivit klar! Har du stickat en??? JA NEJ 31 jul, 2017 22:00 |
|
Linn Lumos
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Oj...Skrivet av GinnyHermionePotter: Har precis börjat sticka en Pussyhat! Ni vet en sån där rosa mössa med små öron på. De var populära för ett tag sedan i protest mot Donald Trump! Såg den någon minut innan jag läste det här xD Jag kan visa den när den blivit klar! Har du stickat en??? Jag har!!! 31 jul, 2017 22:03 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Linn Lumos: Åh vad kul!!! Hur blev den?Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Oj...Skrivet av GinnyHermionePotter: Har precis börjat sticka en Pussyhat! Ni vet en sån där rosa mössa med små öron på. De var populära för ett tag sedan i protest mot Donald Trump! Såg den någon minut innan jag läste det här xD Jag kan visa den när den blivit klar! Har du stickat en??? Jag har!!! 31 jul, 2017 22:08 |
|
Kalypso
Elev |
Skrivet av boknörd_: Skrivet av Kalypso: Tonks/Luna Lova att rida för två på ridlägeret (eftersom jag aldrig kommer kunna vara på ett ridläger pga allergier Inte alls i-landsproblem ) Hur man nu rider för två...äcsh du är smart....du kommer nog på ett sätt att rida för två på! Jag är oxå allergisk men har hästst heheh..... Va?! Hur?! Jag är så avundsjuk! 31 jul, 2017 22:25 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen