@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fiskboll
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag äter choklad GIVE ME SOME Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 20 mar, 2018 19:06 |
|
Borttagen
|
Choklad biten är slut nu ;( 20 mar, 2018 19:07 |
|
Fiskboll
Elev |
Skrivet av Borttagen: Choklad biten är slut nu ;( *gråt* Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 20 mar, 2018 19:09 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av tippest: Skrivet av Tonks/Luna: Nämen det mesta. Prata sig ur arbetuppgifter, inte behöva spotta ut tuggummi... usch, känner igen det, så fruktansvärt irriterande! särskilt när det ibland fungerar Mmm... Och min halvklass är helt värdelös, så jag är ända på lärarens sida, typ tre är neutrala, resten vill typ mörda läraren. Men de kan va så fruktansvärt respektlösa! Förstår verkligen inte varför inga ungdomar idag har någon respekt alls för andra???
20 mar, 2018 19:36 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Jag ska kanske få praoa på ett dagis till sommaren, jag vet inte riktigt hur det kommer gå men det ska bli kul.
20 mar, 2018 19:39 |
|
Croyez
Elev |
Skrivet av Vapor: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av tippest: Skrivet av Tonks/Luna: Nämen det mesta. Prata sig ur arbetuppgifter, inte behöva spotta ut tuggummi... usch, känner igen det, så fruktansvärt irriterande! särskilt när det ibland fungerar Mmm... Och min halvklass är helt värdelös, så jag är ända på lärarens sida, typ tre är neutrala, resten vill typ mörda läraren. Men de kan va så fruktansvärt respektlösa! Förstår verkligen inte varför inga ungdomar idag har någon respekt alls för andra??? Jag har en lärare som är... dålig, om man säger det simpelt. Men det finns ju flera som håller på med mobil på lektion fast man inte får, håller på att gå in på andra sidor, och alla i min klass vill också slakta läraren, fast kanske borde man se från andra perspektiv... eftersom mina kompisar kanske ser det här, är det inte stressigt att vara lärare? jag gillar honom inte heller, men ändå... att tänka sig vara i hans skor...
20 mar, 2018 19:40 |
|
Viloss
Elev |
Jag gillar INTE barnkanalen!!!!!!!!
20 mar, 2018 19:48 |
|
Fiskboll
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Jag ska kanske få praoa på ett dagis till sommaren, jag vet inte riktigt hur det kommer gå men det ska bli kul. Yay, ha så roligt Tänk er mig på ett dagis... Det skulle sluta med att alla barn gick hem och sa till sina föräldrar "Vet du vad jag fick veta på dagis? Harry Potter och Percy Jackson finns på riktigt! Och det är snällt att mörda folk, och man får inte äta fiskar! FISKAR ÄR VÄNNER, INTE MAT! Jag har lärt mig nya ord; Fan, helvete, fuck, brinn i tartaros *säger fula ord*" Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 20 mar, 2018 19:50 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 20 mar, 2018 19:52 |
|
Emmi
Prefekt |
20 mar, 2018 20:45 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen