Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 25218 25219 25220 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Fiskboll
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag äter choklad !!


GIVE ME SOME

Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice

20 mar, 2018 19:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fiskboll:
Skrivet av Borttagen:
Jag äter choklad !!


GIVE ME SOME


Choklad biten är slut nu ;(

20 mar, 2018 19:07

Fiskboll
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fiskboll:
Skrivet av Borttagen:
Jag äter choklad !!


GIVE ME SOME


Choklad biten är slut nu ;(


*gråt*

Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice

20 mar, 2018 19:09

Vapor
Elev

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av tippest:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Vapor:
Spoiler:
Tryck här för att visa!
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Vapor:

Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Vapor:
Ska ha en gruppresentation på torsdag (vi är en grupp på 4 personer, mig medräknad) och vårt manus som är på 1597 ord har JAG skrivit ALLT på förutom TVÅ korta stycken jag är dessutom den som har gjort HELA vår powerpoint.

Oh wow, creds till TVÅ gruppmedlemmar som snabbt snodde ihop en prototyp i ett CAD program som inte alls tog lång tid.

Men vad har då den tredje gruppmedlemmen gjort undrar ni? INGET. INGEN i gruppen förutom jag har tagit tag i det här, och utan min insats hade vi inte haft något material ALLS att presentera om två dagar. Dessutom är imorgon sista lektionstiden vi har åt detta.

Blir så frustrerad på människor som inte gör något alls i grupparbeten

(disclaimer: de har GJORT saker, de har bara inte alls förberett vår presentation av det, vilket. är. det. viktigaste. momentet. i. hela. arbetet. )

Tumme för att muntra upp dig lite, för jag vet hur det känns.
Vet åxå hur det känns när en gruppmedlem triggar enannan så den sprutar vatten på ungefär alla hela lektionen. Det är fint.

Thank you♥
Blir. arg. på. människor.
De förstår inte hur irriterande det är när de ska göra så

Jag har värre klasskompisar som tror att de kan förhandla med lärare.

Förhandla??? Wait, what?

Nämen det mesta. Prata sig ur arbetuppgifter, inte behöva spotta ut tuggummi...

usch, känner igen det, så fruktansvärt irriterande! särskilt när det ibland fungerar

Mmm... Och min halvklass är helt värdelös, så jag är ända på lärarens sida, typ tre är neutrala, resten vill typ mörda läraren. Men de kan va så fruktansvärt respektlösa!

Förstår verkligen inte varför inga ungdomar idag har någon respekt alls för andra???

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fc.tenor.com%2Fk-7kY504hOAAAAAd%2Ftenor.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FtwTU1AWLf2wAAAAM%2Fenid-sinclair-wednesday.gif

20 mar, 2018 19:36

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Jag ska kanske få praoa på ett dagis till sommaren, jag vet inte riktigt hur det kommer gå men det ska bli kul.

20 mar, 2018 19:39

Croyez
Elev

Avatar


Skrivet av Vapor:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av tippest:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Vapor:
Spoiler:
Tryck här för att visa!
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Vapor:

Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Vapor:
Ska ha en gruppresentation på torsdag (vi är en grupp på 4 personer, mig medräknad) och vårt manus som är på 1597 ord har JAG skrivit ALLT på förutom TVÅ korta stycken jag är dessutom den som har gjort HELA vår powerpoint.

Oh wow, creds till TVÅ gruppmedlemmar som snabbt snodde ihop en prototyp i ett CAD program som inte alls tog lång tid.

Men vad har då den tredje gruppmedlemmen gjort undrar ni? INGET. INGEN i gruppen förutom jag har tagit tag i det här, och utan min insats hade vi inte haft något material ALLS att presentera om två dagar. Dessutom är imorgon sista lektionstiden vi har åt detta.

Blir så frustrerad på människor som inte gör något alls i grupparbeten

(disclaimer: de har GJORT saker, de har bara inte alls förberett vår presentation av det, vilket. är. det. viktigaste. momentet. i. hela. arbetet. )

Tumme för att muntra upp dig lite, för jag vet hur det känns.
Vet åxå hur det känns när en gruppmedlem triggar enannan så den sprutar vatten på ungefär alla hela lektionen. Det är fint.

Thank you♥
Blir. arg. på. människor.
De förstår inte hur irriterande det är när de ska göra så

Jag har värre klasskompisar som tror att de kan förhandla med lärare.

Förhandla??? Wait, what?

Nämen det mesta. Prata sig ur arbetuppgifter, inte behöva spotta ut tuggummi...

usch, känner igen det, så fruktansvärt irriterande! särskilt när det ibland fungerar

Mmm... Och min halvklass är helt värdelös, så jag är ända på lärarens sida, typ tre är neutrala, resten vill typ mörda läraren. Men de kan va så fruktansvärt respektlösa!

Förstår verkligen inte varför inga ungdomar idag har någon respekt alls för andra???

Jag har en lärare som är... dålig, om man säger det simpelt. Men det finns ju flera som håller på med mobil på lektion fast man inte får, håller på att gå in på andra sidor, och alla i min klass vill också slakta läraren, fast kanske borde man se från andra perspektiv... eftersom mina kompisar kanske ser det här, är det inte stressigt att vara lärare? jag gillar honom inte heller, men ändå... att tänka sig vara i hans skor...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fstories.barkpost.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F05%2Fshiba-cat-2.gif

20 mar, 2018 19:40

Viloss
Elev

Avatar


Jag gillar INTE barnkanalen!!!!!!!!

20 mar, 2018 19:48

Fiskboll
Elev

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Jag ska kanske få praoa på ett dagis till sommaren, jag vet inte riktigt hur det kommer gå men det ska bli kul.


Yay, ha så roligt

Tänk er mig på ett dagis... Det skulle sluta med att alla barn gick hem och sa till sina föräldrar "Vet du vad jag fick veta på dagis? Harry Potter och Percy Jackson finns på riktigt! Och det är snällt att mörda folk, och man får inte äta fiskar! FISKAR ÄR VÄNNER, INTE MAT! Jag har lärt mig nya ord; Fan, helvete, fuck, brinn i tartaros *säger fula ord*"

Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice

20 mar, 2018 19:50

Vildvittra
Elev

Avatar



"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

20 mar, 2018 19:52

Emmi
Prefekt

Avatar

+1


Vapor känner igen mig såå mycket! Nästan alltid...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

20 mar, 2018 20:45

1 2 3 ... 25218 25219 25220 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.