@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché: Nice! Var det förra året men nu är jag lika lång som Richard Madden (Robb)... tror jag...Jag och Sophie Turner (Sansa) är lika långa. Anteckna 20 mar, 2018 18:18 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Jag och Sophie Turner (Sansa) är lika långa. Anteckna I hopp om att jag kunde vara lika cool googlade jag hur lång Maisie Williams (Arya) är, men tyvärr är jag 3cm längre... "grät grät" Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Vapor: Ska ha en gruppresentation på torsdag (vi är en grupp på 4 personer, mig medräknad) och vårt manus som är på 1597 ord har JAG skrivit ALLT på förutom TVÅ korta stycken Oh wow, creds till TVÅ gruppmedlemmar som snabbt snodde ihop en prototyp i ett CAD program som inte alls tog lång tid. Men vad har då den tredje gruppmedlemmen gjort undrar ni? INGET. INGEN i gruppen förutom jag har tagit tag i det här, och utan min insats hade vi inte haft något material ALLS att presentera om två dagar. Dessutom är imorgon sista lektionstiden vi har åt detta. Blir så frustrerad på människor som inte gör något alls i grupparbeten (disclaimer: de har GJORT saker, de har bara inte alls förberett vår presentation av det, vilket. är. det. viktigaste. momentet. i. hela. arbetet. ) Tumme för att muntra upp dig lite, för jag vet hur det känns. Vet åxå hur det känns när en gruppmedlem triggar enannan så den sprutar vatten på ungefär alla hela lektionen. Det är fint. Thank you♥ Blir. arg. på. människor. De förstår inte hur irriterande det är när de ska göra så
20 mar, 2018 18:19 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Vapor: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Vapor: Ska ha en gruppresentation på torsdag (vi är en grupp på 4 personer, mig medräknad) och vårt manus som är på 1597 ord har JAG skrivit ALLT på förutom TVÅ korta stycken Oh wow, creds till TVÅ gruppmedlemmar som snabbt snodde ihop en prototyp i ett CAD program som inte alls tog lång tid. Men vad har då den tredje gruppmedlemmen gjort undrar ni? INGET. INGEN i gruppen förutom jag har tagit tag i det här, och utan min insats hade vi inte haft något material ALLS att presentera om två dagar. Dessutom är imorgon sista lektionstiden vi har åt detta. Blir så frustrerad på människor som inte gör något alls i grupparbeten (disclaimer: de har GJORT saker, de har bara inte alls förberett vår presentation av det, vilket. är. det. viktigaste. momentet. i. hela. arbetet. ) Tumme för att muntra upp dig lite, för jag vet hur det känns. Vet åxå hur det känns när en gruppmedlem triggar enannan så den sprutar vatten på ungefär alla hela lektionen. Det är fint. Thank you♥ Blir. arg. på. människor. De förstår inte hur irriterande det är när de ska göra så Jag har värre klasskompisar som tror att de kan förhandla med lärare. Varför stava rätt när man kan stava fel? 20 mar, 2018 18:21 |
|
Vapor
Elev |
20 mar, 2018 18:22 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Nämen det mesta. Prata sig ur arbetuppgifter, inte behöva spotta ut tuggummi... Varför stava rätt när man kan stava fel? 20 mar, 2018 18:28 |
|
tippest
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Nämen det mesta. Prata sig ur arbetuppgifter, inte behöva spotta ut tuggummi... usch, känner igen det, så fruktansvärt irriterande! särskilt när det ibland fungerar bleh 20 mar, 2018 18:46 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av tippest: Skrivet av Tonks/Luna: Nämen det mesta. Prata sig ur arbetuppgifter, inte behöva spotta ut tuggummi... usch, känner igen det, så fruktansvärt irriterande! särskilt när det ibland fungerar Mmm... Och min halvklass är helt värdelös, så jag är ända på lärarens sida, typ tre är neutrala, resten vill typ mörda läraren. Men de kan va så fruktansvärt respektlösa! Varför stava rätt när man kan stava fel? 20 mar, 2018 18:49 |
|
Fiskboll
Elev |
Skrivet av Croyez: Skrivet av Fiskboll: Skrivet av Croyez: Mysterium, hur ska vi reda ut det här? ja, vad tänkte du när du skrev det här? hade du tänkt dig något särskilt? fick du hjärnsläpp när du skulle skriva det? råka du trycka på svara av misstag? var du trött när du skrev det? varför skrev du det på den här tråden? Jag tänkte på Pretty Little Liars och skrev PLL. För jag är trött och dum hmm... varför tänkte du på pretty little liars? ''jag tänkte på en lögnare i skolan som är kort och då tänkte jag på pretty little liars, och jag var trött och dum och därför skrev jag det av ingen anledning'' typ? Nej, jag såg en gif med en av skådespelarna. Din nörd Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 20 mar, 2018 18:51 |
|
Borttagen
|
Alltså OMG. Sånt här händer inte. Inte mig. Inte utan ansträngning. Inte en vanlig sketen tisdagskväll.
Men jo. Tydligen. Bring it on, nya karriärmöjligheter! 20 mar, 2018 18:59 |
|
Borttagen
|
Jag äter choklad
20 mar, 2018 19:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen