@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alva Weasley
Elev |
20 mar, 2018 12:31 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Kattbjörn: Jag får betala 65 kr, ha. Men ska se om jag kan göra nå kul avdragSkatteåterbäring! Woho! 20 mar, 2018 12:37 |
|
Matilda Black
Elev |
20 mar, 2018 13:03 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Har inte fått pengarna än, men besked att jag inte behöver betala tillbaka något iaf! 20 mar, 2018 14:58 |
|
Vapor
Elev |
Köpte kakor i helgen som jag är extremt sugen på. Men jag lämnade kvar dem i skolan för att:
1. Inte glufsa i mig alla hemma 2. Jag vågar inte glufsa i mig dem i skolan där folk ser mig 3. På så sätt glufsar jag inte i mig kakor Men vill så gärna ha kakorna nu
20 mar, 2018 15:55 |
|
Borttagen
|
I morse när jag vaknade hade det snöat. Men under dagen blev det den finaste vårdagen hittills i år! jag har varit deppig några dagar men gårdagens improkurs och vårvädret har gjort mig gladare! Nu tycker jag våren ska vara här på riktigt. Hörde du det, våren? Stanna!!!
20 mar, 2018 16:41 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Jag gjorde som man bara ser i film typ, skulle kolla min anteckningsbok full av anteckningar från föreläsningar om jag hade anteckningar om en modell, slår upp en random sida och där är massa anteckningar om den modellen som jag inte ens visste jag hade. Känner mig som typ Tintin eller nån.
20 mar, 2018 17:22 |
|
Vapor
Elev |
Ska ha en gruppresentation på torsdag (vi är en grupp på 4 personer, mig medräknad) och vårt manus som är på 1597 ord har JAG skrivit ALLT på förutom TVÅ korta stycken
Oh wow, creds till TVÅ gruppmedlemmar som snabbt snodde ihop en prototyp i ett CAD program som inte alls tog lång tid. Men vad har då den tredje gruppmedlemmen gjort undrar ni? INGET. INGEN i gruppen förutom jag har tagit tag i det här, och utan min insats hade vi inte haft något material ALLS att presentera om två dagar. Dessutom är imorgon sista lektionstiden vi har åt detta. Blir så frustrerad på människor som inte gör något alls i grupparbeten (disclaimer: de har GJORT saker, de har bara inte alls förberett vår presentation av det, vilket. är. det. viktigaste. momentet. i. hela. arbetet. )
20 mar, 2018 18:06 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Jag och Sophie Turner (Sansa) är lika långa. Anteckna
20 mar, 2018 18:12 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Vapor: Ska ha en gruppresentation på torsdag (vi är en grupp på 4 personer, mig medräknad) och vårt manus som är på 1597 ord har JAG skrivit ALLT på förutom TVÅ korta stycken Oh wow, creds till TVÅ gruppmedlemmar som snabbt snodde ihop en prototyp i ett CAD program som inte alls tog lång tid. Men vad har då den tredje gruppmedlemmen gjort undrar ni? INGET. INGEN i gruppen förutom jag har tagit tag i det här, och utan min insats hade vi inte haft något material ALLS att presentera om två dagar. Dessutom är imorgon sista lektionstiden vi har åt detta. Blir så frustrerad på människor som inte gör något alls i grupparbeten (disclaimer: de har GJORT saker, de har bara inte alls förberett vår presentation av det, vilket. är. det. viktigaste. momentet. i. hela. arbetet. ) Tumme för att muntra upp dig lite, för jag vet hur det känns. Vet åxå hur det känns när en gruppmedlem triggar enannan så den sprutar vatten på ungefär alla hela lektionen. Det är fint. Varför stava rätt när man kan stava fel? 20 mar, 2018 18:15 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen