@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
19 mar, 2018 20:16 |
|
Fiskboll
Elev |
Hatar mitt rum
Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 19 mar, 2018 20:20 |
|
Frivolt
Elev |
HEEEEMMMMA !!!!
SÅ JÄKLA SKÖNT XD 19 mar, 2018 21:20 |
|
Fiskboll
Elev |
PLL
Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 19 mar, 2018 21:23 |
|
Croyez
Elev |
19 mar, 2018 21:24 |
|
Fiskboll
Elev |
Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 19 mar, 2018 21:26 |
|
Croyez
Elev |
Mysterium, hur ska vi reda ut det här? ja, vad tänkte du när du skrev det här? hade du tänkt dig något särskilt? fick du hjärnsläpp när du skulle skriva det? råka du trycka på svara av misstag? var du trött när du skrev det? varför skrev du det på den här tråden? varför skrev du överhuvudtaget?
19 mar, 2018 21:28
Detta inlägg ändrades senast 2018-03-19 kl. 21:29
|
|
Fiskboll
Elev |
Skrivet av Croyez: Mysterium, hur ska vi reda ut det här? ja, vad tänkte du när du skrev det här? hade du tänkt dig något särskilt? fick du hjärnsläpp när du skulle skriva det? råka du trycka på svara av misstag? var du trött när du skrev det? varför skrev du det på den här tråden? Jag tänkte på Pretty Little Liars och skrev PLL. För jag är trött och dum Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 19 mar, 2018 21:29 |
|
Croyez
Elev |
Skrivet av Fiskboll: Skrivet av Croyez: Mysterium, hur ska vi reda ut det här? ja, vad tänkte du när du skrev det här? hade du tänkt dig något särskilt? fick du hjärnsläpp när du skulle skriva det? råka du trycka på svara av misstag? var du trött när du skrev det? varför skrev du det på den här tråden? Jag tänkte på Pretty Little Liars och skrev PLL. För jag är trött och dum hmm... varför tänkte du på pretty little liars? ''jag tänkte på en lögnare i skolan som är kort och då tänkte jag på pretty little liars, och jag var trött och dum och därför skrev jag det av ingen anledning'' typ?
19 mar, 2018 21:31 |
|
tippest
Elev |
Skrivet av Lazarus: vet att det egentligen inte hjälper alls att säga men: nålar är, när det väl gäller, inte nearly lika läskigt som man tror att det ska vara!! jag var fett nålrädd i typ 12 år, jag fick aldrig NÅGON av dom basic vaccinationerna i grundskolan haha, var nere hos skolsköterskan och hyperventilerade och var redo att döda någon varje gång så slutade alltid med att dom skickade mig därifrån ovaccinerad.... hade also en trasig tand som behövde jobbas på under flera tandläkarbesök, vilket såklart krävde bedövning i sprutform, och jag blev nerdrogad med lustgas each time för att överleva typ... men sen nu i somras har jag vart på sjukhuset flera gånger och tagit blodprov och sånt (..och even opererats under lokalbedövning haha - dels vart där nålar vid bedövningen, men mostly: skalpeller är even hotfullare än nålar.. och jag lyckades överleva till och med!!), i've found that vad som hjälper för mig är.... att bara göra det without thinking about it!! ......eller kanske egentligen att jag är alldeles för socialt handikappad för att våga visa något spår av att jag egentligen är rädd för what's about to happen så jag låtsas vara helt chill och så råkar jag lura mig själv att jag är helt chill också hahahaha.... så nålrädsla-tips: skaffa social anxiety ♥ (okej kanske är lättare att lura sig själv till att get over en nålrädsla när det kommer till sjukvård snarare än att ge blod, då blodgivandet är ett way mer aktivt val.... men still, tips för nålrädsla... hahaha) hahah, måste verkligen bli tvingad till att ta sprutor för att gå med på det... och även då går det inte så bra! svimmade seriöst när jag skulle ta stelkrampssprutan förra året, inte mysigt hahah bleh 19 mar, 2018 21:53 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen