@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: JAG VILL OCKSÅ HA TIDNINGAR? Kan jag få din morbror? Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Åh...sad... LunaLovegood123oh really?? XD Annie Lupin Asså jag fjärrlånar dem från stadsbiblioteket men dem går o köpa på akademinokhandelns hemsida hahahahha (fast dem e sviiiiiiiiiiiiiiiiiindyra jag fick ca 70 marvel serietidningar av min morbror nä han är min 19 mar, 2018 17:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Snåla unge...Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: JAG VILL OCKSÅ HA TIDNINGAR? Kan jag få din morbror? Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Åh...sad... LunaLovegood123oh really?? XD Annie Lupin Asså jag fjärrlånar dem från stadsbiblioteket men dem går o köpa på akademinokhandelns hemsida hahahahha (fast dem e sviiiiiiiiiiiiiiiiiindyra jag fick ca 70 marvel serietidningar av min morbror nä han är min 19 mar, 2018 17:55 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Vindict Du kan kolla köp och sälj serietidningar gruppen på fb efter marvel tidningar har sett marvel där rätt ofta.
I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 19 mar, 2018 19:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Velma Dinkley: Jag har inte facebook och får heller inte skaffa det, men jag hittade en sida där de säljer Marvel tidningar billigt Vindict Du kan kolla köp och sälj serietidningar gruppen på fb efter marvel tidningar har sett marvel där rätt ofta. 19 mar, 2018 19:13 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Velma Dinkley: Jag har inte facebook och får heller inte skaffa det, men jag hittade en sida där de säljer Marvel tidningar billigt Vindict Du kan kolla köp och sälj serietidningar gruppen på fb efter marvel tidningar har sett marvel där rätt ofta. okej så bra I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 19 mar, 2018 19:15 |
|
Vapor
Elev |
19 mar, 2018 19:34 |
|
mitchan
Lärare |
19 mar, 2018 19:40 |
|
Lazarus
Prefekt |
Imorgon ska jag iväg och förhoppningsvis ge blod! Är lite nervös, men ser fram emot det så mycket? Är iofs mest nervös att de ska säga att jag inte får ge blod eller nåt sånt...
19 mar, 2018 19:41 |
|
tippest
Elev |
Skrivet av Lazarus: Imorgon ska jag iväg och förhoppningsvis ge blod! Är lite nervös, men ser fram emot det så mycket? Är iofs mest nervös att de ska säga att jag inte får ge blod eller nåt sånt... åh, fan va bra initiativ!! jag skulle också vilja ge blod men jag är så extremt rädd för nålar... bleh 19 mar, 2018 19:45 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av tippest: vet att det egentligen inte hjälper alls att säga men: nålar är, när det väl gäller, inte nearly lika läskigt som man tror att det ska vara!! Skrivet av Lazarus: Imorgon ska jag iväg och förhoppningsvis ge blod! Är lite nervös, men ser fram emot det så mycket? Är iofs mest nervös att de ska säga att jag inte får ge blod eller nåt sånt... åh, fan va bra initiativ!! jag skulle också vilja ge blod men jag är så extremt rädd för nålar... jag var fett nålrädd i typ 12 år, jag fick aldrig NÅGON av dom basic vaccinationerna i grundskolan haha, var nere hos skolsköterskan och hyperventilerade och var redo att döda någon varje gång så slutade alltid med att dom skickade mig därifrån ovaccinerad.... hade also en trasig tand som behövde jobbas på under flera tandläkarbesök, vilket såklart krävde bedövning i sprutform, och jag blev nerdrogad med lustgas each time för att överleva typ... men sen nu i somras har jag vart på sjukhuset flera gånger och tagit blodprov och sånt (..och even opererats under lokalbedövning haha - dels vart där nålar vid bedövningen, men mostly: skalpeller är even hotfullare än nålar.. och jag lyckades överleva till och med!!), i've found that vad som hjälper för mig är.... att bara göra det without thinking about it!! ......eller kanske egentligen att jag är alldeles för socialt handikappad för att våga visa något spår av att jag egentligen är rädd för what's about to happen så jag låtsas vara helt chill och så råkar jag lura mig själv att jag är helt chill också hahahaha.... så nålrädsla-tips: skaffa social anxiety ♥ (okej kanske är lättare att lura sig själv till att get over en nålrädsla när det kommer till sjukvård snarare än att ge blod, då blodgivandet är ett way mer aktivt val.... men still, tips för nålrädsla... hahaha) ![]()
19 mar, 2018 20:11 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen