@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Solkatten: Helen Så många influencers som är gravida just nu! Foki har precis fått sitt första barn, Helena Torsgården är gravid för andra gången, Ida Warg & Alexander och Jocke & Jonna. xD Men det är så kul.
18 mar, 2018 20:34 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Lazarus: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Lazarus: Har så svårt att hitta på ett efternamn, vill inte ha mitt nuvarande och vill inte heller bara ändra genus på det (polska efternamn är en plåga...) men det är så svårt att hitta nåt bra som känns som jag? Visst, det finns en lista med namn som man kan välja osv men inga tilltalar mig. Ugh. Så svårt det här... Kan du inte bara gifta dig med någon som har fint efternamn? 1. Vill aldrig gifta mig 2. För mycket jobb & tar för lång tid, plus massa pappersarbete, ändrar hellre mitt efternamn själv 3. Dessutom... hur hittar man nån med fint efternamn? x) Kollat ditt släktträd? Kanske går att hitta något fint efternamn där. Så gjorde min moster som inte ville ha hennes mans efternamn och han ville inte ha hennes så då tog de min mormors efternamn som hon hade innan hon tog morfars. Rörigt xD
18 mar, 2018 20:34 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Lazarus: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Lazarus: Har så svårt att hitta på ett efternamn, vill inte ha mitt nuvarande och vill inte heller bara ändra genus på det (polska efternamn är en plåga...) men det är så svårt att hitta nåt bra som känns som jag? Visst, det finns en lista med namn som man kan välja osv men inga tilltalar mig. Ugh. Så svårt det här... Kan du inte bara gifta dig med någon som har fint efternamn? 1. Vill aldrig gifta mig 2. För mycket jobb & tar för lång tid, plus massa pappersarbete, ändrar hellre mitt efternamn själv 3. Dessutom... hur hittar man nån med fint efternamn? x) Kollat ditt släktträd? Kanske går att hitta något fint efternamn där. Så gjorde min moster som inte ville ha hennes mans efternamn och han ville inte ha hennes så då tog de min mormors efternamn som hon hade innan hon tog morfars. Rörigt xD Så gjorde typ mina föräldrar åxå! Annars kan man fråga Siri efter folk med fint efternamn. Siri vet allt! Varför stava rätt när man kan stava fel? 18 mar, 2018 20:40 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av MerlinsBeard: Kollat ditt släktträd? Kanske går att hitta något fint efternamn där. Så gjorde min moster som inte ville ha hennes mans efternamn och han ville inte ha hennes så då tog de min mormors efternamn som hon hade innan hon tog morfars. Rörigt xD Så gjorde typ mina föräldrar åxå! Annars kan man fråga Siri efter folk med fint efternamn. Siri vet allt! Ja, jag har kollat men vi har inga fina efternamn i släkten. Dessutom vill jag ogärna ha ett polskt efternamn x) Och tja, problemet med att byta efternamn är att man nog inte kan ha ett efternamn som kända personer/varumärken osv har, eller som går att förväxla med nåt. Därför har skatteverket en lista med tillgängliga efternamn men det enda som jag tycker känns okej att välja därifrån är i såna fall Jensen? Får kanske skapa helt eget efternamn då
18 mar, 2018 21:10 |
|
Fiskboll
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fiskboll: Är den dagen då han blev världens stoltaste pappa Dagen då pappa insåg att jag lyssnar på My Chemical Romance *frågetecken på många vis* Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 18 mar, 2018 21:25 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Solkatten: Helen Så många influencers som är gravida just nu! Foki har precis fått sitt första barn, Helena Torsgården är gravid för andra gången, Ida Warg & Alexander och Jocke & Jonna. xD Men det är så kul. Man härmar inte folk genom att bli gravida haha wtf. Det är bara idioter som skriver det, bara att ignorera. Vet inte vem Melissa är. Fokis dotter Zelda var jag mest exalterad över att få se haha. Har läst hennes blogg sedan 2009-2010 typ då hon gick i gymnasiet och nu plötsligt ska ha barn och sedan gifta sig i 2019-2020 någonting. Så himla kul att få läsa om allting då när man har följt med så länge liksom! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 mar, 2018 00:54 |
|
boknörd_
Elev |
19 mar, 2018 08:04 |
|
Alva Weasley
Elev |
19 mar, 2018 08:34 |
|
Viloss
Elev |
Jag är ledig idag!
19 mar, 2018 09:37 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Studiedag idag
Har ont i hela kroppen och fattar inte ens varför då jag bara spelade en vanlig match igår? liksom hur kan jag få ont i ryggen och revbenen av det? Vill bara ha ett nytt avsnitt av Riverdale och ett bra slut i Mockingjay
19 mar, 2018 17:01 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen