@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: "Snabba frågor om Harry Potter" borde flyttas till Quidditchplanen Bara jag som inte bryr mig om inlägg? :p alltså hur många man har xD är väl bättre o ha ett ställe där folk kan spamma än typ överallt på samma gång xD Fast det kanske bara är jag xD Nej, bryr mig inte och tycker det är br att Quidditchplanen inte räknas för fan vad många inlägg jag skulle fått då med allt mitt rollande. Tycker det är bättre att räkna tummar i jämförelse med inlägg, så ser man hur mycket kvalitet man har typ, haha xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 18 mar, 2018 18:27 |
|
Fiskboll
Elev |
Dagen då pappa insåg att jag lyssnar på My Chemical Romance
Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 18 mar, 2018 18:43 |
|
mitchan
Lärare |
jag har aldrig kunnat lyssna på podcasts pga har such koncentrationssvårigheter och lyckas aldrig någonsin BARA lyssna på en podcast utan råkar omedvetet börja surfa omkring på internet eller läsa nåt eller tänka på något, så lyckas aldrig faktiskt hänga med i podcasten.
...men insåg just att om jag lyssnar på podcast samtidigt som jag ritar/målar så hänger jag med helt utmärkt! what a glorious discovery ♥ ![]()
18 mar, 2018 19:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fiskboll: Är den dagen då han blev världens stoltaste pappaDagen då pappa insåg att jag lyssnar på My Chemical Romance 18 mar, 2018 19:16 |
|
Solkatten
Elev |
Så många influencers som är gravida just nu! Foki har precis fått sitt första barn, Helena Torsgården är gravid för andra gången, Ida Warg & Alexander och Jocke & Jonna. xD Men det är så kul.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 mar, 2018 19:24 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av mitchan: jag har aldrig kunnat lyssna på podcasts pga har such koncentrationssvårigheter och lyckas aldrig någonsin BARA lyssna på en podcast utan råkar omedvetet börja surfa omkring på internet eller läsa nåt eller tänka på något, så lyckas aldrig faktiskt hänga med i podcasten. ...men insåg just att om jag lyssnar på podcast samtidigt som jag ritar/målar så hänger jag med helt utmärkt! what a glorious discovery ♥ Jag brukar lyssna på podcasts när jag ska sova, då blir det lättare att inte övertänka men ibland övertänker jag ändå och slutar lyssna. Men ibland är det inte alltid bra att lyssna när man ska sova, vissa podcasts/personer är det omöjligt att somna till medan vissa är det väldigt lätt. Eller så är det lika lätt till alla men jag är bara olika trött xD Men om man ändå inte kan sova så får man ju nånting gjort iaf
18 mar, 2018 19:38 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av mitchan: jag har aldrig kunnat lyssna på podcasts pga har such koncentrationssvårigheter och lyckas aldrig någonsin BARA lyssna på en podcast utan råkar omedvetet börja surfa omkring på internet eller läsa nåt eller tänka på något, så lyckas aldrig faktiskt hänga med i podcasten. ...men insåg just att om jag lyssnar på podcast samtidigt som jag ritar/målar så hänger jag med helt utmärkt! what a glorious discovery ♥ Vet exakt hur du menar då jag är till 110% likadan! xD men gud vad härligt att du har hittat något som funkar för dig!♥
18 mar, 2018 20:10 |
|
Lazarus
Prefekt |
Har så svårt att hitta på ett efternamn, vill inte ha mitt nuvarande och vill inte heller bara ändra genus på det (polska efternamn är en plåga...) men det är så svårt att hitta nåt bra som känns som jag? Visst, det finns en lista med namn som man kan välja osv men inga tilltalar mig. Ugh. Så svårt det här...
18 mar, 2018 20:17 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Lazarus: Har så svårt att hitta på ett efternamn, vill inte ha mitt nuvarande och vill inte heller bara ändra genus på det (polska efternamn är en plåga...) men det är så svårt att hitta nåt bra som känns som jag? Visst, det finns en lista med namn som man kan välja osv men inga tilltalar mig. Ugh. Så svårt det här... Kan du inte bara gifta dig med någon som har fint efternamn? Varför stava rätt när man kan stava fel? 18 mar, 2018 20:28 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Lazarus: Har så svårt att hitta på ett efternamn, vill inte ha mitt nuvarande och vill inte heller bara ändra genus på det (polska efternamn är en plåga...) men det är så svårt att hitta nåt bra som känns som jag? Visst, det finns en lista med namn som man kan välja osv men inga tilltalar mig. Ugh. Så svårt det här... Kan du inte bara gifta dig med någon som har fint efternamn? 1. Vill aldrig gifta mig 2. För mycket jobb & tar för lång tid, plus massa pappersarbete, ändrar hellre mitt efternamn själv 3. Dessutom... hur hittar man nån med fint efternamn? x)
18 mar, 2018 20:29 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen