The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood:)
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Men böckerna om Kane krönikan (ja, jag föredrar att prata på svenska, någon som har problem med det? bra) är faktiskt bra.Jag läste om dem för att jag hade glömt allt.Skrivet av LunaLovegood:): Det är ju Egyptierna som är småbarn! De har en tråkig mytologi, det är bara öken överallt och de får för mycket uppmärksamhet!Skrivet av GinnyHermionePotter: jag gillar inte när dem säger att grekerna är småbarn jämfört med dem. Vet inte! Jag gillar inte det gamla Egypten! (Drömde att jag fick åka helt själv till USA och träffa mina kusiner! Jag önskar det var en verklig dröm!)
31 jul, 2017 09:51 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av LunaLovegood:): Jag började läsa dem. Men de var dödstråkiga så jag la ner projektet!Skrivet av GinnyHermionePotter: Men böckerna om Kane krönikan (ja, jag föredrar att prata på svenska, någon som har problem med det? bra) är faktiskt bra.Jag läste om dem för att jag hade glömt allt. Skrivet av LunaLovegood:): Det är ju Egyptierna som är småbarn! De har en tråkig mytologi, det är bara öken överallt och de får för mycket uppmärksamhet!Skrivet av GinnyHermionePotter: jag gillar inte när dem säger att grekerna är småbarn jämfört med dem. Vet inte! Jag gillar inte det gamla Egypten! (Drömde att jag fick åka helt själv till USA och träffa mina kusiner! Jag önskar det var en verklig dröm!) 31 jul, 2017 10:24 |
|
LunaLovegood:)
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Percy Jackson är bättre. jag läste Kane Krönikan före PJO, och när det stod om den boken på baksidan det stod så här:Skrivet av LunaLovegood:): Jag började läsa dem. Men de var dödstråkiga så jag la ner projektet! Skrivet av GinnyHermionePotter: Men böckerna om Kane krönikan (ja, jag föredrar att prata på svenska, någon som har problem med det? bra) är faktiskt bra.Jag läste om dem för att jag hade glömt allt. Skrivet av LunaLovegood:): Det är ju Egyptierna som är småbarn! De har en tråkig mytologi, det är bara öken överallt och de får för mycket uppmärksamhet!Skrivet av GinnyHermionePotter: jag gillar inte när dem säger att grekerna är småbarn jämfört med dem. Vet inte! Jag gillar inte det gamla Egypten! (Drömde att jag fick åka helt själv till USA och träffa mina kusiner! Jag önskar det var en verklig dröm!) "Sluta leta efter nästa Harry Potter, möt Percy Jackson, horder av fans (vi) har redan gjort det!
31 jul, 2017 10:28 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av LunaLovegood:): Och sedan visade det sig att du kom in i ett AWESOME kompisgäng på internet!Skrivet av GinnyHermionePotter: Percy Jackson är bättre. jag läste Kane Krönikan före PJO, och när det stod om den boken på baksidan det stod så här:Skrivet av LunaLovegood:): Jag började läsa dem. Men de var dödstråkiga så jag la ner projektet! Skrivet av GinnyHermionePotter: Men böckerna om Kane krönikan (ja, jag föredrar att prata på svenska, någon som har problem med det? bra) är faktiskt bra.Jag läste om dem för att jag hade glömt allt. Skrivet av LunaLovegood:): Det är ju Egyptierna som är småbarn! De har en tråkig mytologi, det är bara öken överallt och de får för mycket uppmärksamhet!Skrivet av GinnyHermionePotter: jag gillar inte när dem säger att grekerna är småbarn jämfört med dem. Vet inte! Jag gillar inte det gamla Egypten! (Drömde att jag fick åka helt själv till USA och träffa mina kusiner! Jag önskar det var en verklig dröm!) "Sluta leta efter nästa Harry Potter, möt Percy Jackson, horder av fans (vi) har redan gjort det! (Jag hittade Percy Jackson-böckerna genom ett vad, som jag vann överlägset!) 31 jul, 2017 10:33 |
|
LunaLovegood:)
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Yup! (det var faktiskt ni fick mig att läsa dem, allt tjat om solangelo och percabeth, apollon och athena!) Skrivet av LunaLovegood:): Och sedan visade det sig att du kom in i ett AWESOME kompisgäng på internet!Skrivet av GinnyHermionePotter: Percy Jackson är bättre. jag läste Kane Krönikan före PJO, och när det stod om den boken på baksidan det stod så här:Skrivet av LunaLovegood:): Jag började läsa dem. Men de var dödstråkiga så jag la ner projektet! Skrivet av GinnyHermionePotter: Men böckerna om Kane krönikan (ja, jag föredrar att prata på svenska, någon som har problem med det? bra) är faktiskt bra.Jag läste om dem för att jag hade glömt allt. Skrivet av LunaLovegood:): Det är ju Egyptierna som är småbarn! De har en tråkig mytologi, det är bara öken överallt och de får för mycket uppmärksamhet!Skrivet av GinnyHermionePotter: jag gillar inte när dem säger att grekerna är småbarn jämfört med dem. Vet inte! Jag gillar inte det gamla Egypten! (Drömde att jag fick åka helt själv till USA och träffa mina kusiner! Jag önskar det var en verklig dröm!) "Sluta leta efter nästa Harry Potter, möt Percy Jackson, horder av fans (vi) har redan gjort det! (Jag hittade Percy Jackson-böckerna genom ett vad, som jag vann överlägset!) var det inte typ så att din kopis skulle läsa första hp boken, om du läste första PJO?
31 jul, 2017 10:38 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood:): Jag började läsa dem. Men de var dödstråkiga så jag la ner projektet! Skrivet av GinnyHermionePotter: Men böckerna om Kane krönikan (ja, jag föredrar att prata på svenska, någon som har problem med det? bra) är faktiskt bra.Jag läste om dem för att jag hade glömt allt. Skrivet av LunaLovegood:): Det är ju Egyptierna som är småbarn! De har en tråkig mytologi, det är bara öken överallt och de får för mycket uppmärksamhet!Skrivet av GinnyHermionePotter: jag gillar inte när dem säger att grekerna är småbarn jämfört med dem. Vet inte! Jag gillar inte det gamla Egypten! (Drömde att jag fick åka helt själv till USA och träffa mina kusiner! Jag önskar det var en verklig dröm!) Kane Krönikan är inte alls tråkiga. De är jättebra. Dessutom är Egyptisk mytologi mycket mer än bara sand. Och det är faktiskt Egyptierna som är äldre och deras mytologi kom före Grekernas. Fanny, du borde välja Isis. Ra är bara konstig. 31 jul, 2017 10:42 |
|
LunaLovegood:)
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Okej! Tack!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood:): Jag började läsa dem. Men de var dödstråkiga så jag la ner projektet! Skrivet av GinnyHermionePotter: Men böckerna om Kane krönikan (ja, jag föredrar att prata på svenska, någon som har problem med det? bra) är faktiskt bra.Jag läste om dem för att jag hade glömt allt. Skrivet av LunaLovegood:): Det är ju Egyptierna som är småbarn! De har en tråkig mytologi, det är bara öken överallt och de får för mycket uppmärksamhet!Skrivet av GinnyHermionePotter: jag gillar inte när dem säger att grekerna är småbarn jämfört med dem. Vet inte! Jag gillar inte det gamla Egypten! (Drömde att jag fick åka helt själv till USA och träffa mina kusiner! Jag önskar det var en verklig dröm!) Kane Krönikan är inte alls tråkiga. De är jättebra. Dessutom är Egyptisk mytologi mycket mer än bara sand. Och det är faktiskt Egyptierna som är äldre och deras mytologi kom före Grekernas. Fanny, du borde välja Isis. Ra är bara konstig. Visste inte för Isis är ju magins gudinna, och jag är en häxa. Ra är ju solens gud, och sol är ju lite som eld.
31 jul, 2017 10:44 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av LunaLovegood:): Skrivet av LunaLovegood123: Okej! Tack!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood:): Jag började läsa dem. Men de var dödstråkiga så jag la ner projektet! Skrivet av GinnyHermionePotter: Men böckerna om Kane krönikan (ja, jag föredrar att prata på svenska, någon som har problem med det? bra) är faktiskt bra.Jag läste om dem för att jag hade glömt allt. Skrivet av LunaLovegood:): Det är ju Egyptierna som är småbarn! De har en tråkig mytologi, det är bara öken överallt och de får för mycket uppmärksamhet!Skrivet av GinnyHermionePotter: jag gillar inte när dem säger att grekerna är småbarn jämfört med dem. Vet inte! Jag gillar inte det gamla Egypten! (Drömde att jag fick åka helt själv till USA och träffa mina kusiner! Jag önskar det var en verklig dröm!) Kane Krönikan är inte alls tråkiga. De är jättebra. Dessutom är Egyptisk mytologi mycket mer än bara sand. Och det är faktiskt Egyptierna som är äldre och deras mytologi kom före Grekernas. Fanny, du borde välja Isis. Ra är bara konstig. Visste inte för Isis är ju magins gudinna, och jag är en häxa. Ra är ju solens gud, och sol är ju lite som eld. Varsågod 31 jul, 2017 10:45 |
|
Belluna tonks
Elev |
Jag tror jag tänker gå Thot's eller Nut's (eftersom jag annars inte skulle kunna vara en värd XD)
Men Isis har ju coolare krafter (enligt mig) så välj henne XD ![]()
31 jul, 2017 11:06 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av LunaLovegood:): Ingen kan komma undan våra mäktiga PJO-krafter!Skrivet av GinnyHermionePotter: Yup! (det var faktiskt ni fick mig att läsa dem, allt tjat om solangelo och percabeth, apollon och athena!) Skrivet av LunaLovegood:): Och sedan visade det sig att du kom in i ett AWESOME kompisgäng på internet!Skrivet av GinnyHermionePotter: Percy Jackson är bättre. jag läste Kane Krönikan före PJO, och när det stod om den boken på baksidan det stod så här:Skrivet av LunaLovegood:): Jag började läsa dem. Men de var dödstråkiga så jag la ner projektet! Skrivet av GinnyHermionePotter: Men böckerna om Kane krönikan (ja, jag föredrar att prata på svenska, någon som har problem med det? bra) är faktiskt bra.Jag läste om dem för att jag hade glömt allt. Skrivet av LunaLovegood:): Det är ju Egyptierna som är småbarn! De har en tråkig mytologi, det är bara öken överallt och de får för mycket uppmärksamhet!Skrivet av GinnyHermionePotter: jag gillar inte när dem säger att grekerna är småbarn jämfört med dem. Vet inte! Jag gillar inte det gamla Egypten! (Drömde att jag fick åka helt själv till USA och träffa mina kusiner! Jag önskar det var en verklig dröm!) "Sluta leta efter nästa Harry Potter, möt Percy Jackson, horder av fans (vi) har redan gjort det! (Jag hittade Percy Jackson-böckerna genom ett vad, som jag vann överlägset!) var det inte typ så att din kopis skulle läsa första hp boken, om du läste första PJO? (Jo! Vi skulle läsa en bok! Han läste ett kapitel och jag läste 12 böcker!) 31 jul, 2017 11:06 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen