Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 25208 25209 25210 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
MerlinsBeard
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Velma Dinkley:
En sak har jag aldrig fattat med nu vinnaren för mello varje år.

Om nu vinnaren är så dålig enligt många varför jublar publiken då för varje framträdanden i mello och för oavsett vinnare??.

Publiken jublar ju för allt och alla i Mello. xD Dessutom finns det säkert folk i publiken som tycker just det bidraget/artisten är bra. Man hör ju aldrig att publiken buar eller är helt tyst för en artist. Det hade ju varit ganska respektlöst haha.

Vi kan alltså säga att den genomsnittliga svensken är en tennis-åskådare.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F09%2Fb9%2Fb6%2F09b9b604d791cd749ac1098d404167fc.gif

18 mar, 2018 15:36

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av MerlinsBeard:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Velma Dinkley:
En sak har jag aldrig fattat med nu vinnaren för mello varje år.

Om nu vinnaren är så dålig enligt många varför jublar publiken då för varje framträdanden i mello och för oavsett vinnare??.

Publiken jublar ju för allt och alla i Mello. xD Dessutom finns det säkert folk i publiken som tycker just det bidraget/artisten är bra. Man hör ju aldrig att publiken buar eller är helt tyst för en artist. Det hade ju varit ganska respektlöst haha.

Vi kan alltså säga att den genomsnittliga svensken är en tennis-åskådare.

Publiken i Mello är så annorlunda jämfört med publiken i Eurovision när alla buar för Ryssland haha. Men fan vad synd för artisten/artisterna.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

18 mar, 2018 15:39

Velma Dinkley
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Velma Dinkley:
En sak har jag aldrig fattat med nu vinnaren för mello varje år.

Om nu vinnaren är så dålig enligt många varför jublar publiken då för varje framträdanden i mello och för oavsett vinnare??.

Publiken jublar ju för allt och alla i Mello. xD Dessutom finns det säkert folk i publiken som tycker just det bidraget/artisten är bra. Man hör ju aldrig att publiken buar eller är helt tyst för en artist. Det hade ju varit ganska respektlöst haha.

Det får mig att tänka på dem där två komikerna som höll Melodifestivalen och för varje skämt de drog var det helt tyst. Man kan ju liksom inte fejka ett skratt sådär. Att kolla på det där var bara såå jäkla pinsamt haha!


publiken sköter sig ju riktigt bra tycker jag.

I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17

18 mar, 2018 15:43

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Velma Dinkley:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Velma Dinkley:
En sak har jag aldrig fattat med nu vinnaren för mello varje år.

Om nu vinnaren är så dålig enligt många varför jublar publiken då för varje framträdanden i mello och för oavsett vinnare??.

Publiken jublar ju för allt och alla i Mello. xD Dessutom finns det säkert folk i publiken som tycker just det bidraget/artisten är bra. Man hör ju aldrig att publiken buar eller är helt tyst för en artist. Det hade ju varit ganska respektlöst haha.

Det får mig att tänka på dem där två komikerna som höll Melodifestivalen och för varje skämt de drog var det helt tyst. Man kan ju liksom inte fejka ett skratt sådär. Att kolla på det där var bara såå jäkla pinsamt haha!


publiken sköter sig ju riktigt bra tycker jag.

I vissa program finns det ju tom någon vid scenen men som inte syns i tv som visar när publik ska klappa och som visar med händer att de ska skrika högre haha.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

18 mar, 2018 15:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Velma Dinkley:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Velma Dinkley:
En sak har jag aldrig fattat med nu vinnaren för mello varje år.

Om nu vinnaren är så dålig enligt många varför jublar publiken då för varje framträdanden i mello och för oavsett vinnare??.

Publiken jublar ju för allt och alla i Mello. xD Dessutom finns det säkert folk i publiken som tycker just det bidraget/artisten är bra. Man hör ju aldrig att publiken buar eller är helt tyst för en artist. Det hade ju varit ganska respektlöst haha.

Det får mig att tänka på dem där två komikerna som höll Melodifestivalen och för varje skämt de drog var det helt tyst. Man kan ju liksom inte fejka ett skratt sådär. Att kolla på det där var bara såå jäkla pinsamt haha!


publiken sköter sig ju riktigt bra tycker jag.

I vissa program finns det ju tom någon vid scenen men som inte syns i tv som visar när publik ska klappa och som visar med händer att de ska skrika högre haha.
Jag har alltid undrat hur det kommer sig att alla skrattar vid samma tillfälle i såna TV program...

18 mar, 2018 15:47

Vildvittra
Elev

Avatar


"Snabba frågor om Harry Potter" borde flyttas till Quidditchplanen

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

18 mar, 2018 15:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
"Snabba frågor om Harry Potter" borde flyttas till Quidditchplanen
Du har faktiskt rätt...

18 mar, 2018 15:56

Vildvittra
Elev

Avatar

+1


Harry och hans val utav dåliga namn


"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

18 mar, 2018 16:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Harry och hans val utav dåliga namn

HAHAHAHAHA! Men vart är James ll?

18 mar, 2018 16:11

Velma Dinkley
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
"Snabba frågor om Harry Potter" borde flyttas till Quidditchplanen


Du har rätt men folk kommer då gnälla om förlorade inlägg.

I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17

18 mar, 2018 16:19

1 2 3 ... 25208 25209 25210 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.