@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mc Weasley
Elev |
Skrivet av EddaLovegood: Skrivet av Mc Weasley: Skrivet av EddaLovegood: Vi är seriöst närmre (närmare ?) år 2021 än 2014 Närmare 2020 än 1920... med freakin MARGINAL Nja, inte om man jämför med jordens ålder...
![]()
18 mar, 2018 13:12 |
|
Lazarus
Prefekt |
Av ren frustration över senaste Lucifer-avsnittet skrev jag en dikt om Deckerstar igår. Borde samla alla mina dikter, både seriösa och oseriösa, på ett ställe...
18 mar, 2018 13:12 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag vet... vill att det blir 2012 igen! Det var rena guldåret! Det faktumet att vi är närmare 2020 än 2010 är bara för sjuk. Ja 2012! Året vi vann Eurovision med Loreen, bästa året på mugglis, bästa året att vara ett 1D fan. Dessutom att få uppleva 12/12/12 kl 12:12:12 haha! Minns att alla pratade om jordens undergång då i december och nu lever vi i 2018 LOL. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 mar, 2018 13:39 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Mc Weasley: johodå!Skrivet av EddaLovegood: Skrivet av Mc Weasley: Skrivet av EddaLovegood: Vi är seriöst närmre (närmare ?) år 2021 än 2014 Närmare 2020 än 1920... med freakin MARGINAL Nja, inte om man jämför med jordens ålder... "vi är närmre 2020 än 1920 med marginal" ÄR ett korrekt påstående oavsett omständigheterna. 2020 är om två år, 1920 är 98 år sen. 98 kommer alltid vara ett mycket större tal än 2, oberoende av om man lägger till ett ÄNNU större tal parallellt! låt mig demonstrera: ![]() den röda linjen representerar 2018-2020 (två år) och den gröna linjen representerar 1920-2018 (98 år). det är en stor skillnad mellan dom (och borde egentligen vara ännu större men gjorde den röda lite synligare för pedagogikens skull)! ...och skillnaden blir inte mindre bara för att man lägger till ett par hundra år extra (den blå linjen) - och hade inte blivit mindre om man lade till en ännu längre linje. marginalen mellan 2 och 98 stannar såklart alltid densamma. =) ![]()
18 mar, 2018 13:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag vet... vill att det blir 2012 igen! Det var rena guldåret! Det faktumet att vi är närmare 2020 än 2010 är bara för sjuk. Ja 2012! Året vi vann Eurovision med Loreen, bästa året på mugglis, bästa året att vara ett 1D fan. Dessutom att få uppleva 12/12/12 kl 12:12:12 haha! Minns att alla pratade om jordens undergång då i december och nu lever vi i 2018 LOL. Min syster fyller år 12/12 xD Men det var ett nice år! Minns hur jag och mina vänner sjöng en massa 1D låtar och hur vi lekte och allt! Ett fantastiskt år! 18 mar, 2018 13:45 |
|
Solkatten
Elev |
För någon vecka sedan kollade jag på random gamla Melodifestivalen klipp och hittade just det här och bah omg just det EMD!! Haha. xD Fan vilken nostalgi alltså haha. Är det någon som minns BWO då?? Jag har tom några av deras skivor haha. Alexander Bard var med där hahaha. 2008 var väl det året Björn Gustafsson var med? Han var den bästa någonsin i Melodifestivalen. 'Var får jag alltifrån' 'Glöggen' Eller ja han var den bästa förutom Lynda aka Sarah Dawn Finer dårå. ;D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 mar, 2018 13:46 |
|
Velma Dinkley
Elev |
En sak har jag aldrig fattat med nu vinnaren för mello varje år.
Om nu vinnaren är så dålig enligt många varför jublar publiken då för varje framträdanden i mello och för oavsett vinnare??. I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 18 mar, 2018 14:17 |
|
Vapor
Elev |
Har nu blivit mycket mer medveten angående om produkter jag köper är veganska eller ej, och det känns verkligen så bra att veta att det lilla man gör hjälper till att påverka så mycket♥
18 mar, 2018 14:56 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Söker folk till ett rollspel, THG, men man behöver igentligenninte läst eller sätt filmerna för att vara med, både nybörjare och elitrollare sökes! Och man kan få en roll anpassad så man inte behöver skriva lika mycket!
Varför stava rätt när man kan stava fel? 18 mar, 2018 15:06 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Velma Dinkley: En sak har jag aldrig fattat med nu vinnaren för mello varje år. Om nu vinnaren är så dålig enligt många varför jublar publiken då för varje framträdanden i mello och för oavsett vinnare??. Publiken jublar ju för allt och alla i Mello. xD Dessutom finns det säkert folk i publiken som tycker just det bidraget/artisten är bra. Man hör ju aldrig att publiken buar eller är helt tyst för en artist. Det hade ju varit ganska respektlöst haha. Det får mig att tänka på dem där två komikerna som höll Melodifestivalen och för varje skämt de drog var det helt tyst. Man kan ju liksom inte fejka ett skratt sådär. Att kolla på det där var bara såå jäkla pinsamt haha! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 mar, 2018 15:33 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen