@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: JAG VET! JAG MÅSTE VARA MED DÅ! TÄNK ER VÅRA SKUMMA DISKUSSIONER OCH ALLT! TÄNK ER ATT NÅGRA SOVER I GOTTLAND OCH VI MÅSTE VARA MED VARNDRA I EN MÅNAD!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: REALITYSHOW! TÄNK ER MUGGLIS SOM EN REALITYSHOW! Skrivet av Borttagen: och min syster. Hon blir teini. Nej. Mood,Skrivet av Tonks/Luna: Och fy fan...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Jepp och 05or 13! Vänta nu... Fyller 04or 14 år i år? Nej men NÄ. Bara nä. Och fy fan... Min lillasyster... Jag... Å FY VAD KUL! KAN NÅN SKRIAV TILL SVT??? 18 mar, 2018 11:32 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: JAG VET! JAG MÅSTE VARA MED DÅ! TÄNK ER VÅRA SKUMMA DISKUSSIONER OCH ALLT! TÄNK ER ATT NÅGRA SOVER I GOTTLAND OCH VI MÅSTE VARA MED VARNDRA I EN MÅNAD! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: REALITYSHOW! TÄNK ER MUGGLIS SOM EN REALITYSHOW! Skrivet av Borttagen: och min syster. Hon blir teini. Nej. Mood,Skrivet av Tonks/Luna: Och fy fan...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Jepp och 05or 13! Vänta nu... Fyller 04or 14 år i år? Nej men NÄ. Bara nä. Och fy fan... Min lillasyster... Jag... Å FY VAD KUL! KAN NÅN SKRIAV TILL SVT??? BÅGON SOMMAR NÅN GÅNG MÅSTE VI TYP BO IHOP I EN MÅNAD!!! Varför stava rätt när man kan stava fel? 18 mar, 2018 11:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: TÄNK ER HUR GALNA VI SKULLE VARA NÄR VI KOM HEM!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: JAG VET! JAG MÅSTE VARA MED DÅ! TÄNK ER VÅRA SKUMMA DISKUSSIONER OCH ALLT! TÄNK ER ATT NÅGRA SOVER I GOTTLAND OCH VI MÅSTE VARA MED VARNDRA I EN MÅNAD! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: REALITYSHOW! TÄNK ER MUGGLIS SOM EN REALITYSHOW! Skrivet av Borttagen: och min syster. Hon blir teini. Nej. Mood,Skrivet av Tonks/Luna: Och fy fan...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Jepp och 05or 13! Vänta nu... Fyller 04or 14 år i år? Nej men NÄ. Bara nä. Och fy fan... Min lillasyster... Jag... Å FY VAD KUL! KAN NÅN SKRIAV TILL SVT??? BÅGON SOMMAR NÅN GÅNG MÅSTE VI TYP BO IHOP I EN MÅNAD!!! 18 mar, 2018 11:37 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: TÄNK ER HUR GALNA VI SKULLE VARA NÄR VI KOM HEM! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: JAG VET! JAG MÅSTE VARA MED DÅ! TÄNK ER VÅRA SKUMMA DISKUSSIONER OCH ALLT! TÄNK ER ATT NÅGRA SOVER I GOTTLAND OCH VI MÅSTE VARA MED VARNDRA I EN MÅNAD! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: REALITYSHOW! TÄNK ER MUGGLIS SOM EN REALITYSHOW! Skrivet av Borttagen: och min syster. Hon blir teini. Nej. Mood,Skrivet av Tonks/Luna: Och fy fan...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Jepp och 05or 13! Vänta nu... Fyller 04or 14 år i år? Nej men NÄ. Bara nä. Och fy fan... Min lillasyster... Jag... Å FY VAD KUL! KAN NÅN SKRIAV TILL SVT??? BÅGON SOMMAR NÅN GÅNG MÅSTE VI TYP BO IHOP I EN MÅNAD!!! JAG VEEEET!!! Annars tror jag att jag ska ha öppet hus hemma hos mig för mugglisar! Alla som bara känner för det kan bo hos mig! Varför stava rätt när man kan stava fel? 18 mar, 2018 11:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Jag känner för att bo med vilken mugglisare som helst...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: TÄNK ER HUR GALNA VI SKULLE VARA NÄR VI KOM HEM! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: JAG VET! JAG MÅSTE VARA MED DÅ! TÄNK ER VÅRA SKUMMA DISKUSSIONER OCH ALLT! TÄNK ER ATT NÅGRA SOVER I GOTTLAND OCH VI MÅSTE VARA MED VARNDRA I EN MÅNAD! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: REALITYSHOW! TÄNK ER MUGGLIS SOM EN REALITYSHOW! Skrivet av Borttagen: och min syster. Hon blir teini. Nej. Mood,Skrivet av Tonks/Luna: Och fy fan...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Jepp och 05or 13! Vänta nu... Fyller 04or 14 år i år? Nej men NÄ. Bara nä. Och fy fan... Min lillasyster... Jag... Å FY VAD KUL! KAN NÅN SKRIAV TILL SVT??? BÅGON SOMMAR NÅN GÅNG MÅSTE VI TYP BO IHOP I EN MÅNAD!!! JAG VEEEET!!! Annars tror jag att jag ska ha öppet hus hemma hos mig för mugglisar! Alla som bara känner för det kan bo hos mig! 18 mar, 2018 11:39 |
|
Solkatten
Elev |
Det faktumet att vi är närmare 2020 än 2010 är bara för sjuk.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 mar, 2018 12:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag vet... vill att det blir 2012 igen! Det var rena guldåret!Det faktumet att vi är närmare 2020 än 2010 är bara för sjuk. 18 mar, 2018 12:37 |
|
EddaLovegood
Elev |
18 mar, 2018 13:06 |
|
Mc Weasley
Elev |
18 mar, 2018 13:07 |
|
EddaLovegood
Elev |
Skrivet av Mc Weasley: Skrivet av EddaLovegood: Vi är seriöst närmre (närmare ?) år 2021 än 2014 Närmare 2020 än 1920... med freakin MARGINAL
18 mar, 2018 13:08 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen